38rész

399 27 2
                                    

Ma van Derek születésnapja. A többiek rendeztek neki egy kisebb bulit Lydia házánál, és Cora oda viszi el. De mivel neki nincs kocsija, így oda adom az enyémet.

Engem is meghívtak, de nem tudják, hogy elmegyek. Legalább is azt tudják, hogy nem megyek el, de ott leszek, csak éppen állat alakjában.

Cora tudja, hogy hol leszek, mert én előbb megyek oda, mivel én is készültem valamivel Derek számára.

19:00 van és most érnek ide a többiek. Először Lydia, vele jön Allison, Isaac és Scott. Aztán Stiles ért ide. Vele jött Andrew, Aiden és Ethan. Aztán Peter, Theo és Liam.

Viszont ahogy láttam, ők ketten nincsenek jóban a többiekkel.

Ekkor azonban megjött Cora és Derek. Az utóbbi személy a kocsiban maradt, a lány pedig bejött a házba.

Gyorsan elintézték a maradék dolgot, az ajándékokat lerakták mentek is ki Derekhez. Én egy gyík alakot vettem fel és Cora vállán foglaltam helyet.

-Wow! Kié ez a kocsi? - kérdezte Lydia.

-Oliviáé - válaszolta Cora

Ekkor Derek Stiles intésére kiszállt a kocsiból.

-Hova kell mennem? Csomó dolgom lenne ma még - morgott a férfi

-Ne morogj már folyton - gondoltam magamban

-Csak gyere - mondta Cora, majd bekötötte testvére szemét és bevezette a lakásba és leültette a kanapéra - maradj itt

Ekkor Stiles és Lydia elment a konyhába. Később egy tortával a kezükben tértek vissza, majd Cora levette bátyja szeméről a kendőt.

-Meglepetés! - kiáltották a többiek - Boldog születésnapot!

-Köszi.. - morogta Derek, de azért a gyertyákat elfújták

Meg ették a tortát, majd leült mindenki a kanapéra.

-Ajándékozás - rikkantott Allison

A többiek oda adtak neki az ajándékokat.

-Nincs több? Mehetek már?! - kérdezte

-Tulajdonképpen van még egy - mondta Cora

-És ezután majd még felelsz vagy mersz jön. De Cora. Milyen ajándék? Már mind oda adtuk.

-Lehet. De attól még van egy. Tessék - nyújtott át Dereknek egy kis csomagot

-De hiszen tőled már kaptam ajándékot - mondta értetlenül Derek

-Ki mondta, hogy ez az én ajándékom? Csak bontsd már ki!

És Derek kibontotta.

-Ez mi? Tudod, hogy nem vagyok már gyerek, így nem kell nekem játék kulcs, de azért kösz

-Istenem - csapott barátnőm a homlokára - inkább gondolkozz és keress

Felállt a kanapéról, mert gyors megsúgtam neki, hogy inkább mutassa meg neki. Derek, sőt az egész falka követte őket.

Kimentünk az udvarra és, és onnét tovább az egyik út felé.

-E-ez.. Az enyém? - dadogott Derek, ami nem igazán vall rá.

-Igen. A tiéd - válaszolt Cora.

-De, de hogy? Vagy mikor? Honnét volt rá pénzed? - kérdezte, mikor megölelte húgát

-Bátyus. Az téged ne érdekeljen. Inkább menj oda és nézd meg.

Hogy pontosan mit is nézzen meg? Az ajándékát. Ugyanis kapott egy fekete camaro-t tőlem. Tudtam, hogy a kocsija teljesen tönkre ment, így meg akartam lepni egy újjal, és tudtam, hogy ez az az ajándék, aminek örülne.

Kire számíthatok?! [Befejezett] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora