Gyorsan leírtam Deaton-nek, hogy mi történt az előbb velem.
Remélem sikerült valahogy megállítani őt. És a falkáját.
Mi van ha meghal valamelyik barátom? Igaz, Lydia magasról tesz rám és utál, de nem akarom hogy akár ő is meghaljon.
Deucalion dögöljön meg aztán minden hippi-szuppi lesz. Legalább is remélném.
Nem hiszek benne, de lehet hogy az eperszőke lánnyal is jóba lennék.
Még ha jóba is leszek vele, akkor sem felejtem el azt, amit a parkolóban mondott.
Míg ezen gondolkodtam nem is figyeltem hogy megy az idő. Egyszer csak Alan rontott be.
-Olivia! Azonnal kell a segítséged. Nem bírnak vele.
-Már hogy tudnék én segíteni? Azt nem tudom hogy működik az az erőgömb
-Lehet, de te tudsz szólni az állatoknak.
-Segítek, de csak mert fontosak nekem, és mert Deucalion-t ki akarom nyírni.
A kocsimmal mentünk. Már az erdőben futottunk, mikor hallottam Lydia sikolyát és én is sikítottam. Valaki meg fog halni..
Villám gyorsan rendeztem magam, majd összehívtam néhány medvét és farkast hogy segítsenek.
Kiadtam nekik az utasítást hogy Alanra hallgassanak.
Oda értünk. És megláttam őt. Azt a személyt, akit utálok.
Ott állt Deucalion. És a falkája többi tagja..
Érkezésemre felkapta a fejét.
-Áhh, Olivia - vigyorgott gúnyosan - milyen nagy öröm látni téged. De ha már itt vagy nincs kedved kicsit harcolni? Vagy nem akarsz lebukni a többiek előtt? - nevetett
-Honnan tudod, hogy mi vagyok?
-Ohh, drágám. Egyszerű. Apád és én még annak idején össze álltunk. Együtt harcoltunk. És elmondta mi vagy.
-Mit akarsz a többiektől?! Engedd el őket! Most.!
-Nem nem. Ezt elhitted kislány. Tudom, hogy ha fontos neked valaki, akkor az életed adnád értük. És csak én vettem észre, hogy az egyikük tetszik? - nevetett gúnyosan - van itt olyan is, akit már ismersz régebbről. Majd velük kezdem.
Ekkor láttam, hogy Allison egy falnál áll, közel Deucalion-hoz. Én pár méterre voltam a lánytól.
A férfi füttyentett egyet, ők pedig lefogták a barátaimat.
-Tudjátok Olivia milyen lény? - vigyorgott
-Fogd be - sziszegtem
-Tudjátok, akiket szeret, azokat megvéd. Ezért is van most itt. Mert szeret titeket. És van itt valaki olyan is, aki teszik neki, csak nem akarja elhinni. Nem akar szerelmes lenni belé.. És tudjátok miért?!
-Fogd már be! - üvöltöttem rá. Már közelebb akartam hozzá menni, mikor elővett egy tőrt a kezéből és 2 méterre állt Allison-tól
-Paige miatt - nézett a többiekre.
Ők ledöbbentek. Ezt a férfi kihasználta, és leakarta szúrni Allisont.
De csak akarta...
Majdnem sikerült neki, viszont én beugrottam a lány elé... És engem talált el a fegyver...
KAMU SEDANG MEMBACA
Kire számíthatok?! [Befejezett]
Cerita PendekA nevem Olivia Evans. Azonban a nevem egy idő után megváltozik.. Az életem hatalmas fordulatot vett minden szempontból. Tudtam hogy más a családom, de azt nem hogy én is. Voltak fura dolgaim, de kiderült hogy én sem vagyok átlagos. 'Rám mindig szám...