Másnap reggel felkeltem, felöltöztem, elvégeztem a reggeli teendőimet, majd elindultam a suliba.
Hamar be értem, majd be is mentem.
Már csomóan álltak a folyosón. De abból nem mind ember volt. Éreztem. Volt ott egy csoport. Egy lány banshee volt, három fiú vérfarkas, és egy fiú meg egy lány pedig ember.
A szekrényem mellett álltak. Így még kikerülni sem tudtam őket. Mikor oda értem, hallottam, ahogy a három farkas beleszagol a levegőbe, de végül nem éreztek semmit.
Végül is hasznos, hogy el tudom rejteni a szagot. Kivettem a matek cuccom, mert azzal kezdünk és mentem órára.
-Sziasztok gyerekek - köszönt a tanár - ma van egy új diákunk és egy visszatérő is.
-Sziasztok Olivia vagyok, most költöztem ide - mondtam
Ekkor a másik gyerek is felállt és ő is bemutatkozott
-Hali, a nevem Theo, de mivel visszatérő vagyok, így ismertek. Kivéve te - nézett rám - tudod én vagyok itt a suli menő pasija, szóval majd várd ki a sorod - kacsinott rám, majd leült, mások pedig halkan nevettek, volt aki el is pirult. Nem értem miért.
-Hé, seggfej- szóltam oda neki- nem a suli menője vagy ahogy elnézem, hanem a szégyene - mosolyogtam rá ártatlanul, mások pedig nevettek. Még a tanár is
Ő csak forgatta a szemét, majd figyeltünk az órára.
Óra után már mentem volna ki, mire valaki a csuklómnál fogva vissza rántott
-Mit akarsz? - sziszegtem, majd bele néztem a szemébe - baszki..
-Mi a baj édes? - vigyorgott perverzen
-Tudom miért vagy itt.
-Nem tudhatod. És szerinted miért?
-Keresed a tesód
-H-honnan? - döbbent le
-Seggfejeknek nem adok ki információt
-Kérlek - nézett rám
-Ismerem őt - vontam vállat
-Tényleg? - mintha remény villant volna a szemébe - hol találom? Kérlek mondd el
-Nem ismerlek, szóval nem. Nem akarom, hogy rossz legyen neki. Ki tudja mit akarsz tőle. Egy olyan farkas mint te lehet hogy ez erejére pályázik. De majd beszélek anyuddal, úgy is nemsoká jön - kacsintottam, majd otthagytam
Ezután unalmasan telt a nap. Alig csináltam valamit. De az viszont érdekes volt, hogy láttam egy férfit az erdőben. Azt a csoportot nézte, akiket reggel láttam. Sőt, szerintem az egy falka, ha már ennyi természetfeletti van benne. Lehet ő is a tagja. Csak mivel idősebb ezért lehet kijárta már a sulit.
Scott szemszögéből
Fura az új lány. De az viszont a falka többi részéről is döbbenetes, ahogyan beoltotta Theo-t. De éreztem, hogy ő is olyan mint mi. Viszont nem tudom mi. Az sem biztos hogy igazam van. Mert nem mutat semmi olyan jelet, és a szagát sem érzem. Fura, nagyon fura.
CZYTASZ
Kire számíthatok?! [Befejezett]
Krótkie OpowiadaniaA nevem Olivia Evans. Azonban a nevem egy idő után megváltozik.. Az életem hatalmas fordulatot vett minden szempontból. Tudtam hogy más a családom, de azt nem hogy én is. Voltak fura dolgaim, de kiderült hogy én sem vagyok átlagos. 'Rám mindig szám...