𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 3: 𝐈𝐧𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐮𝐭𝐚𝐧𝐭

916 83 15
                                    

Spider Woman Reality, Earth–3000–A, 2014

"Giriş kabul edildi. Iron Man. Yenilmezler Üssü'ne hoş geldiniz, Bay Stark."

Tony Stark, gösterişli giriş platformundan inerken gözlerini etrafta gezdirdi. Elindeki çantada milyonlarca insanın hayatını kurtarabilecek planının ilk adımı vardı. Ancak bunun olması demek, kendi hayatından vazgeçmek de denebilirdi.

Steve Rogers'tan zorla alınmış bir kan örneği vardı çantada.

Süper asker serumunun ilk örneği olan bir insana ait kan örneği.

Hızlı ama bir o kadar da sert adımlar atan kadını gördüğünde onu korkutmamak için yanına yaklaşmadı. Bethany Banner, ürkek bir kadın sayılmazdı ancak içinde yatan vahşi yeşil kadın kesinlikle huysuzdu ve rahatsız edilmekten nefret ediyordu. Ona yaklaşmamak belki de en iyi tercihti. Laboratuarda günlerini harcayacakları bir planları zaten vardı.

"Stark?" dedi tok ve meraklı Rus aksağanı. Toplantı odasının olduğu koridora döndüğünde, görev kıyafetiyle gördüğü Nathaniel Romanoff ona doğru yaklaşıyordu. Her zamanki gibi temkinli ve çekingendi. Karısının yaptıkları yüzünden kendisi utanıyordu. "Bugün geleceğini bilmiyordum."

"Evime gelirken sana mı soracağım, Nat?" dedi alayla. Her ne kadar şaka yapıyor olsa da, Nathaniel'ın nasıl bir suçluluk psikolojisinde olduğunu tam olarak bilemezdi. Bu yüzde kızıl adam, onun sözleriyle panikledi ve başını anında reddedercesine salladı. Kendisini savunmaya geçeceğini fark ettiğinde omzunu dostane bir tavırla sıktı. "Sorun yok, sadece şakaydı. Çocuklar nerede bu arada?"

"Gwen, Peter ve James her zamanki gibi beraber takılıyor olmalılar. Orion, Capella ve Ares henüz Danimarka'dan dönmediler. Bethany yeni bir şey üzerinde çalıştığını söylediği için laboratuarları boşalttık. Ve Magnus yine kaçtı." Dedi sona doğru bıkkınca. "Giderken Bucky'nın sol kolunu yerinden çıkartmayı da başardığı için maalesef ekstra çaba harcamak zorundayım şimdi de."

Tony, kahkahalarını tutamıyor olsa da Magnus'un agrasif halleri üzücüydü. Babası Loki, Asgard tahtına geçirildiğinden ve amcası Thor gezegenler arası bir kaçak sayıldığından onu emanet edecek fazla kişi yoktu. Bu kadar çok kahramanın yaşadığı bir üsde sıkılması da olağan bir durumdu. Öfkesini ve zekasını nereden çıkartacağını bilemiyor, büyüsünü çoğu zaman yanlış şekillerde yönlendiriyordu. Ancak ona rehber olabilecek bir kişi yoktu.

Kimse hain ve katil kabul edilen Maximoff ikizlerine bunun için gitmezdi.

Özellikle de Tony Stark'ın en bilinen dostlarından biri kabul edilen Fesatlık Tanrısı ve Asgard kralı Loki. Oğlunu Scarlet Witch'in kirlenmiş ellerine bırakmazdı.

Nathaniel, onun elindeki çantayı ve beklentiyle bakan gözlerini anladı. Tony'nin yalnızca bir kerelik bahsetmiş olduğu planın bir parçası olmamasını umdu yalnızca. "O mu?"

Başını yavaşça salladı. "Geleceğin anahtarı,"

***

Günümüz, Earth–12

"L29 hattını bağladın mı?" dedim ilerideki Tony'e. Ekranını bana ittirdi ve tornavidayı aldı. Eklediğimiz ve arttırdığımız verilere baktım. Motor gücünü %27 arttırmış, sürtünmeye bağlı azalan saldırı gücünü %34 dengelemiştik. "Ben asla hata yapmam. Senden bir adım öndeyim." Dedi.

Bundan kanıtlar sunarak şüphe edebilirdim. Gördüğüm tek bir tane Tony Stark yoktu. Çoklu evrende var olan sonsuz sayıda vardı. Karar verme yetenekleri ve hayatta kalma becerileri aynı anda çalışmazdı pek. Bu yüzden hayatta kalmaya çalışırken aptalca kararlar verirlerdi. Bunun en yaygın örnekleri Mandarin saldırıları ve İç Savaş sayılırdı muhtemelen. Ancak bana göre verdiği en büyük aptalca karar, daha fazla süper insan yaratmaktı.

Örümcek Kadın GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin