𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 8: 𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬?

638 72 3
                                    

İyi okumalar!

Spider Woman Reality, Earth–3000–A, 2091

Gözlerini kıstı ve sıra sıra dizilmiş sekiz adamı yeniden inceledi. İçlerinden birkaçı buna göz devirdi. "Yani... Zamanın sonu olarak tanımlayabileceğiniz bir yerde, var oluşun en başından beri olan Dokumacı isimli tanrının tüm çoklu evrene saldığı yetenekler sayesinde örümcekler evrenlerinin enerjisiyle birdir. Doğru anlamış mıyım?"

"Benim anlayışımdan daha hızlı olduğu kesin," diyerek homurdandı Marcus. "Ama doğru. Ve her örümceğin Örümcek Lejyonu'na bağlı olduğunu da unutma."

"Sizinle çalışmamı mı istiyorsunuz?" dedi kaşlarını çatarak.

İlk geldikleri an Tobey olarak kendisini tanıtan ve var oluşun ilk örümceği olduğunu söyleyen kişi öne çıktı. "Evet?"

"Siktirin gidin." Dedi. "Paranız yetmez."

🕸️

Günümüz, Earth–12

Uyandığım an bile rüyanın etkisindeydim. Tüm evrenin sonsuzluk taşlarında olmasının mümkün olup olmadığından emin değildim. Ama mümkünse, ailem oradaydı. Dostlarım, korumak için savaştığım insanlar ve evrenin kalan yarısı...

Sabah kahvaltısı benim için her zamankinden zorlu geçti. Kaybettiğim herkesin yaşamasına rağmen burada olmayıp yansımalarının karşımda oluşunu hazmetmek zor. Bu yüzden kahvemi alıp üssün her yerinde Vision'ı ve gizemli sayılabilecek zihin taşını aradım.

"Bana yardım edeceksin yoksa seni parçalarına ayırıp evrenin üç bin köşesine atar ve zihin taşını da satarım."

Vision, gözlerini her zamanki gibi yavaşça kırpıştırdı ve dirayetle başını salladı. "İçimden bir ses ve olasılıklar yapabileceğinizi söylüyor, Bayan Stark." Dedi. Gözleri bir an için başındaki taşa döndü. "Konu onunla ilgili anladığım kadarıyla ancak ne yardımı olur anlamadım."

"Evrenim sonsuzluk taşlarına hapsoldu ve bunu çözerek hepsini ait oldukları yere koymalıyım."

"Bu pek mantıklı değil."

"Çoklu evrenler de değil ama varlar. O yüzden ben senin üzerinde çalışırken fazla kıpraşma." Elimde duran kaynak makinesine ve yüzümde indirilmemiş duran maskeye baktı. Oturduğu sedyede bir an ayaklanacak gibi olduğunda gözlerim kıstım. Duraksadı ve kıpraşmayı kesti. Gülümsedim. "Merak etme Vision."

"Çalışırım,"

Ancak saatler oluşan durum tek kelimeyle açıklanabilirdi: Hüsran.

Vision üzerinde olan çalışmam tek kelimeyle hüsrandı. Zihin taşı kendisini korumaya bile çalışmayan inorganik ve radyokimyasal enerji yayan bir taştı. Bu, işin bilimsel kısmı. Eğer Steve Rogers kadar basit konuşursam, lanet sihirli taş mükemmel rol yapan bir Rus ajanı gibi.

Loki'nin bize öğrettiği her şekilde onun kuantum izlerini izlemeye çalışmış ve Vision taşırken bile doğru çıkmış testleri denemiştim. Sonsuzluk taşları birbirlerine kuantum enerjisiyle bağlıdır ve bu da evreni oluşturan enerjilerden biridir. Eğer zihin taşının izini takip edemezsem, diğerlerinin izini de takip edemem ve yerlerini öğrenemem. Miles ve Peter, benimle gerçeklik taşındaydı; o taşı bulmalı ve Miles'ın nerede olduğunu öğrenmeliydim.

"Bayan Stark, belki de ara vermelisiniz." Dedi anlayışlı bir ses tonuyla arkamdan. Bilgisayardan incelediğim dalgalardan başımı kaldırıp ona baktım. Elbette ki yorgun değildi ama benim yorgun olacağımı düşünüyordu. Fiziksel olarak değil ama duygusal olarak yorgundum, inkar edemem. Herkesin gittiğini kabullendiğim gece, aslında hiç kimsenin gitmediğini öğrenmek zordu. "Eminim Bay Stark da yardım etmek ister."

Örümcek Kadın GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin