•|Gwen Parker Hakkında Bilinmeyenler|•
• Gwen, hayatı boyunca soğukkanlı biri olmuştur. Doğuştan gelen mücadeleci karakteri sayesinde James Rhodes, Bucky Barnes, Nathaniel Romanova gibi bir çok ajan ve asker tarafından rütbesi yükseltilmiştir.
• May Parker ve Ben Parker kısa zaman aralığında, bir hafta arayla vefat etmişlerdir. İkisi de trafik kazasında ölmüştür. Bu yüzden Gwen hayatının sonuna kadar asla arabalara binmedi.
• Iron-Spider kostümü, Peter Stark için yapıldı ilk başta. Ancak Tony Stark'ın ölümünden sonra Peter, zırhı Gwen'e verdi. Böylece kendisi de Iron Man mührünü alarak ikinci nesil bir kahraman oldu.
• James Rogers her ne kadar Steve Rogers'ın evlatlık oğlu olsa da, taraf değişikliği yüzünden hayatının çoğunu Bucky Barnes ile geçirdi. Bazı geceler Gwen ve Peter ile bunun için ağladı.
• Thor'un altı çocuğunun her biri farklı enerjili şimşeklere sahiptir. Ancak hiçbiri gök gürültüsü yaratamaz. Bu yalnızca Thor'un yapabildiği bir şeydir.
• Miles Morales, Gwen Parker tarafından fark edildiğinde on dört yaşındaydı ve örümcek tarafından ısırılmamıştı. Stark Stajı ile onunla beraber çalışma imkanı buldu.
• Clarissa Barton, Steve ile beraber kaçmasına rağmen bir gözünü çocuklarının üzerinde tuttu. Thanos ile olan mücadelede bile çocuklarını korumaya çalıştı. Onları öldürmek için saldıran Samantha Wilson'ı ise, takım arkadaşı olmasına rağmen üç okla öldürdü. Hayatta kalan tek birinci nesil Clarissa Barton'dır.
• Gwen, üçüncü nesil kahramanların ortaya çıktığını fark ettiğinde bu durumu herkesten gizledi. Riri Williams ile tanıştı ve onu Stark Stajı ile şirkete aldı. Harley Keener ise yaptığı micro boyutta olan patlayıcılar sayesinde kendi çabasıyla şirkette yerini aldı. Kate Bishop, Kamala Khan, Lorna Dane ve Cassie Lang gibi kahramanların varlığını ise sakladı.
• Loki'nin oğlu Magnus, toz olan grubun içerisindeydi. Ayrıca Magnus, Loki'nin genlerine sahip değildi. O saf büyüden oluşmuş olmasına rağmen Ruh Taşı tarafından kutsanmış ve Loki Laufeyson'a tüm evrene olan iyiliklerinden dolayı bağışlanmıştı.
• Lily Romanova-Barton ve Cooper Romanova-Barton, Star SHİELD'ın kurucularıdır. Bu ismi seçmelerinin nedeni, çoklu evrenlerdeki SHIELD birliği yıkıldıktan sonra yerine gelen birliğin bu olduğunu bilmeleriydi.
• Tony Stark, son nefesine kadar, arkadaşlarına olan inancını kaybetmemişti.
• Elizabeth Strange, babasının yerine gelmemişti. Stephen Strange, 2016'da yaptığı araba kazasında gerçekten de ölmüştür. O sıralar altı yaşındaydı ve ileride bir gün babasıyla tekrardan konuşmak istiyordu. Bu yüzden Kamar-Taj'a gitti ve babasının yaşaması gereken kaderi kendisi gerçekleştirdi. Christine Palmer ile evlenebilen tek Stephen Strange bu evrende yaşamıştır. (Bu gerçeklikteki tek evrenden bahsediyorum.)
• Lorna Dane, Gwen Parker'a ihanet eden tek üçüncü nesildir.
• Wanda Maximoff ve Vision bu evrende asla bir aşk yaşamadılar. Tommy ve Billy Maximoff asla var olmadı.
• Gwen, hatalarından daima ders çıkardı. Miles'ın Empire State'de yaşadığı ölüm kalım savaşından sonra kostümünü vibranyumdan yaptı. Mühürlerin hepsini nanoteknoloji ile donattı ve onlara ulaşımı en hızlı hale getirdi. Ve Miles'ın kimliğini diğer kahramanların öğrenmesinden sonra bütün üçüncü nesillerin dosyalarını yok etti.
• Gwen'ın tek zayıflığı Peter Stark'tır.
• Gwen mükemmel bir asker, ajan ve lider olmasına rağmen, kolay manipüle edilebilen biriydi. Bu yüzden Ölümsüzler de dahil onu tanıyan herkes mutlaka o bir yere giderken birini de yanlarında gönderirdi.
• Gwen, Hunter ile olan ilişkisini kendisi bitirmek istedi çünkü Peter Stark'a olan hislerini tam olarak bitiremediğini fark etti. Hunter'a ihanet etmek ya da başkasını düşünerek onu aldatmak istemedi.
• Gwen Parker, büyü özünü kendisi oluşturan ve kaos büyüsünü dahil çok güçlü karanlık büyüleri kontrol edebilen ilk ve iki kişiden biridir. Bir diğeri Valerie Morningstar'dır.
• Gwen, ailesini geri alabilmek için her şeyi yapar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örümcek Kadın Gerçekliği
FanfictionKollarımı hareketsiz bedenine daha sıkı sardım. Dakikalar önce, her şey bitmişti. Kaybetmiştik. Beraber kaybetmiştik. "Sana gelme demiştim. Neden?" dedim bağırarak. Beni duyacak kimse kalmamıştı. "Neden o inadını bırakmayıp geldin?" Neredeyse tamamı...