Spider Woman Reality, Earth-3000-A, 2102
"Loki'den hâlâ haber yok mu?" dedi Bethany endişesini göstermemeye çalışarak. Nathaniel ve Bucky, ona söyleyip söylememe konusunda gerçekten kararsız olsalar da bunu duymayı hak ettiğini biliyorlardı. Esmer kadın, bir sorun olduğunu anlayabildi. "Ne oldu? Niye bakışıyorsunuz?"
"Bett, bunu şimdi söylemek istemezdik." dedi Bucky sakince başlayarak. Derin ve sıkıntılı bir nefes aldı. Savaşta yas tutacak zaman asla olmazdı. "Loki ve Asgardlılar, Thanos'la karşılaşmışlar. Carol gemiyi bulduğunu ve neredeyse herkesin öldüğünü söyledi."
"Yaşıyorlar çünkü Loki Tesseract'a karşılık halkının yarısını kurtarmış." dedi Nathaniel devam ederek. Kadının gözlerinin dolduğunu fark edince daha fazla devam etmedi. Thanos için bir ordu hazırlıyorlarken ve savaşta kendilerinin de ölebileceği gayet açıkken ona daha fazla yüklenemezdi. "O doğru bildiği şeyi yaparak öldü. Biz de onun gittiği yerden devam edeceğiz, Bethany."
"Ben- sadece biraz bekleyebilir miyiz?" Dedi zorlukla. "Belki de biraz daha yardım almalıyız."
"Kimi arayacağız ki? Rogers mı?" dedi Bucky alayla.
"Sanırım kimden bahsettiğini anladım." dedi Nat.
Birkaç saat sonra, üçü de Sanctum Sanctorum'da olsalar da, kapıyı kimin çalması gerektiğiyle ilgili ufak bir tartışmadalardı. En sonunda Bethany kapıya yanaştı ancak dokunamadan kendilerini üçlü bir koltukta yan yana buldular.
"Babam haklıymış." dedi Elizabeth çayından bir yudum aldıktan sonra. "Avengers salak bir ekip."
"Bize sövmeye devam edebilirsin ama önce bir savaş kazanmalıyız." dedi Bucky huysuzca.
"Thanos geliyor." dedi Bethany.
"Biliyorum."
"Ve ordusu geçtiği her yeri mahvediyor."
"Biliyorum."
"Zaman taşının sende olduğunu da biliyoruz."
"Biliyorum."
"O zaman bizi daha fazla uğraştırma ve Thanos'u bir bebek yap da rahatça öldürelim." dedi Nathaniel tersçe.
"Hayır." diyerek yeniden fincandan bir yudum aldı. "Taşlar kötülük için kullanılmamalı. babam Dormammu'yu yenmek için yetmiş iki kez zamanı geriye almış ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı. uzay zamanda birini kaybedebiliriz. Bunun sonuçlarını biliyorum."
"Ne yapacakmışız yani?" dedi Bucky.
"Tüm taşları toplayacağız. Belli ki uzay taşını zaten almış. Zihin taşı sizdeydi, zaman da bende. Geriye güç, gerçeklik ve ruh kalıyor."
"Güç de bizde. Daha doğrusu Carol'da. Gerçeklik taşı Koleksiyoncu diye birindeydi. Ama ruh taşı nerede bilmiyoruz." dedi Bethany.
Kadın, gri gözlerini kıstı ve düşünmeye başladı. Aklında bir plan olsa da, bundan hoşlanmayacaklarını biliyordu. "Bir planım var." dedi. "Ama herkese ihtiyaç var. Ve bundan hiç hoşlanmayacaksınız."
🕸️
Spider Woman Reality, Dünya-3000-A, Avengers Base
Miles Morales, altı aydır sahip olduğu güçlerle buralara geleceğini tahmin edemezdi. O yalnızca inek bir lise öğrencisiydi. Sonra amcasıyla en sevdiği yaramazlığı yaparken kahrolası bir örümcek gelmiş ve onu ısırmıştı. Amcasını kaybetmişti. Kahraman olmuştu ve şimdi buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örümcek Kadın Gerçekliği
FanfictionKollarımı hareketsiz bedenine daha sıkı sardım. Dakikalar önce, her şey bitmişti. Kaybetmiştik. Beraber kaybetmiştik. "Sana gelme demiştim. Neden?" dedim bağırarak. Beni duyacak kimse kalmamıştı. "Neden o inadını bırakmayıp geldin?" Neredeyse tamamı...