𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 10: 𝐁𝐥𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐃𝐞𝐛𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤𝐬

575 66 12
                                    

İnfinity Temple, İn İnfinity Time

"Yani demek istediğin–"

"Bu çok salakça."

"Hayır, diğerinden–"

"Benim mükemmel olduğum kısmı mı?"

"Hunter!" dedi Allison bıkkınca bağırarak. Nefeslendi. Yanındaki Robert ise hâlâ gülüyordu. "Demek istediğin şey, bir kristal koruyucunun varlığını tespit etmen mi?"

"Ah, ondan bahsediyordun." Dedi göz devirerek. "Bana öyle bakma, ben kâhin değilim. Neyden bahsettiğini anlayamam."

"Yaşayan en zeki erkek?" dedi alayla Jason. Damien, kitabından başını kaldırıp ona ters bir bakış atarken Nora da onların yine aynı şekilde davranmaya başladığını görerek gülmeye başladı. Bazen çok şey gibi görünürlerdi... Evli çift? Belki.

"En azından zekası olduğunu iddia ediyor." Dedi homurdanarak. "Sen onu bile yapamıyorsun."

'O-oo' tarzı bir tezahüratla ortalığı karıştırmaya çalıştılar.

"Hadi Toler! Alt üst et onu!" diyerek kadehini havaya kaldırdı Nergui. Stefan ile kahkaha atarak şişelerini teklediler.

Bu vahşet ortamına göz devirerek gelen çift sakince tezgah tarafına geçtiler. Onların aksine sakince oturanlar da vardı. Uzay-zaman göstericiyi masaya bıraktılar ve açarak görüntüleri oynatmaya başladılar. "Koruyucumuz," dedi Deniz başıyla işaret ederek. "Görünen o ki çoklu evreni için çok değerliymiş."

"Kurbanımızdan bahsediyor gibi davranıyor herkes." Dedi Rana göz devirerek. Bazı sahneleri özenle gösterdi. "Hangi kristalin seçeceğini bilmiyorum ama o gerçekten özel görünüyor. İleride büyü özünü bile yaratabilir."

"Yani?" dedi Isaac sonucu istercesine bir bıkkınlıkla. Burada oturup birinin gelip gelmeyeceğini konuşmak istemiyordu ve Bayan Queen de bunu bildiği için ona dönmeden koluna ufak bir dokunuşta bulunarak onu uyardı. Adam, sevdiği kadının dokunuşunu hissettiği ve uyarısını anladığı için durdu. İfadesini bu sefer düz tuttu. Kadın şimdi daha mutluydu, bunu hissetti.

"Yönlendirilmeye ve kaderine uygun yaşamaya ihtiyacı var. Gördüğümüz gibi fazla zamanı kalmamış zaten." Dedi Hope olaya yeniden odaklanarak. Hepsinde gözlerini gezdirdi. "Bin yıldır hiç kimse gelmemişken onun geliyor oluşu tesadüf olamaz. Kristalleri izlemeye başlasak ve kaderleri düzeninde tutsak iyi olur."

"Sadece bir taş koruyucu sanıyordum." Dedi Isaac kaşlarını çatarak. "Siz ölümlüler kahramanlık yaptığınızda aptalca bir ölümsüzlükle ödüllendiriliyor ya da diğer değişle lanetleniyorsunuz. Bunun ne havası var?"

"Gerçeklik kristali," dedi Bayan Queen. Göremiyor olsa da, bazen onun her şeyi gördüğü söylenirdi. Hepsi, Gwen'in kaderini gördüğüne emindi. "Onu izlemeye alın. Benim yapamayacağımı tahmin edersiniz."

"Gerçeklik." Dedi Isaac kendi kendine, inanamazca tekrar ederken. "Yüce Lucifer aşkına, ben daha neler göreceğim."

🕸️

Günümüz, Earth–12

Ellerinde olan verilerin ne kadar çok ve sık olduğu tahmin edilemezdi. Ve gelen herkes, bir kez daha yerlerini belli etmeden ortadan kayboluyordu. Hâlâ bir savaşta olduklarını düşünüyor ve öldüklerini hatırlamıyor oluşları muhtemeldi.

"Neden onlar için araç göndermiyoruz?" dedi Steve salona girerken. Sıcak kupaların olduğu tepsiye geniş sehpaya bıraktığında neredeyse herkes kendisi için birer tane aldı. Bethany, Loki ve James hariç. Pepper ise küçük bir koltukta uyuyordu, bu tür olaylar onu korkunç derecede ekledi. Özellikle de yüz yıldır ölü oluşunu ve artık geri geldiğini ama tüm o süreçte bir savaşın fitilini ateşlediğini öğrenmek.

Örümcek Kadın GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin