•|𝐓𝐡𝐱|•

216 28 10
                                    

Bu serüvene başlarken bunların hiçbirini tahmin etmedim. Bana göre, on dokuz günlük bir macera olarak kalacaktı. Ancak bugün 21 Temmuz. Ve kız kardeşimin doğum günü. Bu hikâyenin asıl mimarı...

Bana, neden kadın örümcek yok? Sorusuyla geldiğin için teşekkür ederim. ArrowverseForever

Marvel evreninde hayran olduğum bir karakter Peter Parker iken diğeri de şüphesiz ki Gwen Stacy. Çok fazla comic araştırdım ve öğrendim ki, Gwen o düşüşten mantıken asla kurtulamazdı.

Bu yüzden çoklu evreni oluşturdum.

Gwen'siz bir dünya olabilirse, Gwen olan bir dünya da olurdu. Peter Parker karakterinin yerine doğabilirdi. Ama o zaman Peter nereye gidecekti? Ve böylece de ikinci nesiller varoldu. Peter artık Tony'nin çocuğu olduğunda da boşta kalan karakterleri doldurdum.

Magnus karakteri Loki'nin oğlu olarak geçti ve Comic evreninde de böyle bir şey var. Küçük bir detaydı.

James Rogers'ı unutmayın derim çünkü Çoklu Evren Serisi'nde adı çok geçecek bir karakter. Ayrıca normal Comic evreninde Natasha Romanoff ve Steve Rogers'ın oğlu. ;D

Bu serüvende yanımda olduğunuz için hepinize tekrar ve tekrar teşekkür ederim. Sizleri seviyorum ve sizler için yazıyorum. Bu satıra, en başından beri benimle olmuş herkesin ister kullanıcı adı ister gerçek adı olsun, bir imzasını istiyorum. Sizleri unutmayacağım.

Eylül ayında Çoklu Evren Serisi'nin dördüncü kurgusu gelecek. Bunu not alın çünkü Bucky Barnes ile beraber döneceğiz.

Gwendolyn Laurel Parker-Stark'ın da dediği gibi;

"Biz hep döneriz."

Başka bir evrende,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başka bir evrende,

En güzel halinle,

Gwendolyn Laurel Parker, Peter Benjamin Stark ve Miles Gonzalo Morales.

𝐍𝐎𝐓: Bunu düzenlemedim.

Örümcek Kadın GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin