Info:

12.8K 304 4
                                    

#Unicode

နေကြာငယ်ရဲ့ဖန်တီးမှုလေးနောက်တစ်ခုနဲ့ မိတ်ဆက်ပေးပါရစေရှင့်......

'သို'ရဲ့ Season-2လို့ပဲ ပြောရမှာပေါ့။ 'သို'ကိုမဖတ်ထားလည်း ဖတ်လို့ရပါတယ်ရှင့်.... 'တိမ်လွှာထက်မှ ဂမုန်းငယ်'ထဲမှ အဓိကဇာတ်ကောင်လေးရဲ့ဖခင်နှစ်ယောက်က 'သို'ထဲကပါနော်။ အဖေတွေအကြောင်းပြီးတော့ သားအကြောင်းလေးဆက်သွားကြည့်ကြတာပေါ့လေ....

'တိမ်တိုက်လွင်ပြင်'ဆိုတဲ့ ခပ်ဆိုးဆိုးကောင်လေး။ ထိုကောင်လေးရဲ့အသိုင်းအဝိုင်းက ကြီးကြီးတက် ချမ်းသာပေမယ့် ကောင်လေးကတော့ သိပ်အရေးမလုပ်တတ်ဘူး။

ထိုကောင်လေးအရေးလုပ်သည့် တစ်ခုတည်းသောအရာက...

'လွမ်းဂမုန်းအိမ်'ဆိုတဲ့ကောင်လေး။ ငယ်စဥ်ကတည်းက အတူတူကြီးပျင်းလာခဲ့တဲ့ညီလေးအဖြစ်တဖုံ၊ အချိန်ကာလကြားပိုင်တစ်ခုမှာ ဝေးကွာသွားရပြီးပြန်ဆုံစည်းခွင့်ကြုံတော့လည်း ချစ်ရသူအဖြစ်တဖုံ။

ဒုတိယအကြိမ်ပြန်လည်တွေ့ဆုံချိန်မှာတော့ 'လွမ်းဂမုန်းအိမ်'တစ်ယောက်ဟာ မိန်းကလေးများထက်ပင် ပို၍မိန်းကလေးနှင့်တူနေသောအခါ.....

အတိတ်ကံကြမ္မာအရလည်း 'လွမ်းဂမုန်းအိမ်' နှင့် 'တိမ်တိုက်လွင်ပြင်'တို့ဟာ ပါဝင်ပတ်သက်နေသောအခါ....

အတိတ်ကံကြမ္မာကရော သူတို့နှစ်ဦးအပေါ် ဘယ်လိုအကျိုးသက်ရောက်လာနိုင်မှာလဲ.....

ဇာတ်အိမ်လေးကို စိတ်ဝင်စားရင် နေကြာငယ်ရဲ့ဆွဲခေါ်ရာနောက်ကို စိတ်ကူးရွက်လွှင့်ပေးကြဖို့ ဖိတ်ခေါ်ပါရစေရှင်

'လွမ်းဂမုံအိမ်' က နူနူညံ့ညံ့လေးနဲ့နွဲ့နွဲ့နှောင်းနှောင်းမို့ သဘောမကျရင်လည်း မဖတ်ရှူလို့ရပါတယ်....မြင်သာအောင်ပြောရရင် အပြင်ပန်းပုံပန်းသွင်ပြင်က မိန်းမဆန်နေပါလိမ့်မယ်နော်......

သဘောကျမှသာ ဆက်ဖတ်ပေးပါ.....💜

           ချစ်တဲ့ နေကြာငယ်။🌻

#Zawgyi

ေနၾကာငယ္ရဲ႕ဖန္တီးမႈေလးေနာက္တစ္ခုနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစရွင့္......

'သို'ရဲ႕ Season-2လို႔ပဲ ေျပာရမွာေပါ့။ 'သို'ကိုမဖတ္ထားလည္း ဖတ္လို႔ရပါတယ္ရွင့္.... 'တိမ္လႊာထက္မွ ဂမုန္းငယ္'ထဲမွ အဓိကဇာတ္ေကာင္ေလးရဲ႕ဖခင္ႏွစ္ေယာက္က 'သို'ထဲကပါေနာ္။ အေဖေတြအေၾကာင္းၿပီးေတာ့ သားအေၾကာင္းေလးဆက္သြားၾကည့္ၾကတာေပါ့ေလ....

'တိမ္တိုက္လြင္ျပင္'ဆိုတဲ့ ခပ္ဆိုးဆိုးေကာင္ေလး။ ထိုေကာင္ေလးရဲ႕အသိုင္းအဝိုင္းက ႀကီးႀကီးတက္ ခ်မ္းသာေပမယ့္ ေကာင္ေလးကေတာ့ သိပ္အေရးမလုပ္တတ္ဘူး။

ထိုေကာင္ေလးအေရးလုပ္သည့္ တစ္ခုတည္းေသာအရာက...

'လြမ္းဂမုန္းအိမ္'ဆိုတဲ့ေကာင္ေလး။ ငယ္စဥ္ကတည္းက အတူတူႀကီးပ်င္းလာခဲ့တဲ့ညီေလးအျဖစ္တဖုံ၊ အခ်ိန္ကာလၾကားပိုင္တစ္ခုမွာ ေဝးကြာသြားရၿပီးျပန္ဆုံစည္းခြင့္ႀကဳံေတာ့လည္း ခ်စ္ရသူအျဖစ္တဖုံ။

ဒုတိယအႀကိမ္ျပန္လည္ေတြ႕ဆုံခ်ိန္မွာေတာ့ 'လြမ္းဂမုန္းအိမ္'တစ္ေယာက္ဟာ မိန္းကေလးမ်ားထက္ပင္ ပို၍မိန္းကေလးႏွင့္တူေနေသာအခါ.....

အတိတ္ကံၾကမၼာအရလည္း 'လြမ္းဂမုန္းအိမ္' ႏွင့္ 'တိမ္တိုက္လြင္ျပင္'တို႔ဟာ ပါဝင္ပတ္သက္ေနေသာအခါ....

အတိတ္ကံၾကမၼာကေရာ သူတို႔ႏွစ္ဦးအေပၚ ဘယ္လိုအက်ိဳးသက္ေရာက္လာနိုင္မွာလဲ.....

ဇာတ္အိမ္ေလးကို စိတ္ဝင္စားရင္ ေနၾကာငယ္ရဲ႕ဆြဲေခၚရာေနာက္ကို စိတ္ကူး႐ြက္လႊင့္ေပးၾကဖို႔ ဖိတ္ေခၚပါရေစရွင္

'လြမ္းဂမုံအိမ္' က ႏူႏူညံ့ညံ့ေလးနဲ႕ႏြဲ႕ႏြဲ႕ႏွောင္းႏွောင္းမို႔ သေဘာမက်ရင္လည္း မဖတ္ရႉလို႔ရပါတယ္....ျမင္သာေအာင္ေျပာရရင္ အျပင္ပန္းပုံပန္းသြင္ျပင္က မိန္းမဆန္ေနပါလိမ့္မယ္ေနာ္......

သေဘာက်မွသာ ဆက္ဖတ္ေပးပါ.....💜

           ခ်စ္တဲ့ ေနၾကာငယ္။🌻

တိမ်လွှာထက်မှ ဂမုန်းငယ်Where stories live. Discover now