🍓 21. April 🍓

263 31 118
                                    

Ένιωθα το μέσα μου να βράζει. Δε φτάνει που αποκάλυψα ότι ο μπαμπάς με κατασκόπευε και δεν είχε το θάρρος να το ομολογήσει μπροστά μου και να μου ζητήσει τουλάχιστον συγνώμη, αλλά με βάζει και τιμωρία να μη βγαίνω καθόλου έξω. Κι αυτό γιατί; Επειδή περίμενα τον Λόγκαν να μιλήσουμε και ν' αποδειχτεί ότι άδικα περίμενα. Κι εκείνος μου το έκρυβε. Γιατί γαμώτο; Πώς κατάντησε έτσι η ζωή μου;

Νιώθω να με πνίγουν όλοι και όλα.

Χτύπησε το κινητό μου. Πάλι μηνύματα.

Άνοιξα την εφαρμογή να διαβάσω τα νέα μηνύματα.

Από τότε που πρωτομάλωσα με τον μπαμπά και έκανα όλες αυτές τις αλλαγές, κατέβασα και μια εφαρμογή γνωριμίας. Ήθελα να ξεφύγω απ' όλα και να κάνω ταυτόχρονα νέες γνωριμίες. Η ανωνυμία σε τέτοιες εφαρμογές είναι ο καλύτερος τρόπος να εκφράζεσαι όπως πραγματικά νιώθεις και ίσως να βρεις άτομα που περνάνε τα ίδια και να σε καταλαβαίνουν.

Έτυχε να πιάσω συζήτηση με μερικά άτομα που έτυχε να έχουμε ίδια ενδιαφέροντα.
Απ' όλους όμως ξεχώρισα έναν.
Από τότε που του είπα ότι ήμουν δεκαπέντε χρονών και ανέφερα τί με πειράζει στη συμπεριφορά των άλλων, τον βρήκα σύμφωνο. Είχαμε τα ίδια σκεπτικά. Μου είπε ότι κι αυτός ήταν Λύκειο κι ότι περνά παρόμοια. Είδα και την φωτογραφία που είχε στο προφίλ του. Ήταν πολύ ωραίος τύπος. Σχεδόν έμοιαζε με μοντέλο. Ήταν και γυμνασμένος.

Για κάποιο λόγο, ένιωσα ότι ήταν ο μοναδικός που με καταλάβαινε. Ένιωσα μια σύνδεση μαζί του.  Περισσότερο ακόμα κι από τους γονείς μου. Πάντα μου μιλούσε με ωραίες λέξεις που ποτέ δεν άκουσα τον μπαμπά να μου λέει, εκτός από εκείνα τα εξευτελιστικά επίθετα όπως "πριγκίπισσα", "φραουλίτσα", "αγγελούδι", "Ροζελα" κι άλλα παρόμοια λες κι είμαι κανένα μωρό κούνιας. Ας μην ξεχνάμε και τα "αγάπη μου" και "μωρό μου". Έλεος.

Ο Φρέντ ήταν πολύ καλός, φιλικός, με κατανόηση. Όποτε και να του έστελνα μήνυμα, πάντα με απαντούσε, ακόμα κι όταν έστελνα αργά το βράδυ. Με ρωτούσε πώς και δεν κοιμάμαι και τί έκανα τέτοια ώρα...Πάντα έδειχνε ενδιαφέρον.

Τα μηνύματα έγιναν περισσότερα καθώς με ρωτούσε διάφορα και πάντα μου έστελνε ωραία στιχάκια με ιμότζι έτσι στο άσχετο. Σιγά-σιγά, ο Φρεντ  έγινε κάτι που περίμενα εναγωνίως μέσα στη μέρα. Πάντα αναζητούσα το κινητό μου να δω τί μηνύματα μου έχει στείλει, πόσες καρδούλες, πόσα ποιήματα...

Άνοιξα το κινητό λοιπόν όταν έμπαινα στην τάξη κι είδα 58 μηνύματα.
Κοιτούσα έκπληκτη τον αριθμό. Ωχ. Πώς θα προλάβω ν' απαντήσω σε όλα αυτά; Αν δεν απαντήσω σύντομα και μου στείλει νέα; Θα γίνουν ακόμα περισσότερα. Δεν ξέρω πότε προλάβαινε να τα γράψει όλα αυτά. Δεν έχει σχολείο; Μπορεί και χρησιμοποιεί το κινητό εν ώρα μαθήματος;

Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now