Δεν έχω ξανανιώσει έτσι άσχημα με την Έηπριλ μετά από την τελευταία συζήτηση που είχαμε στο δωμάτιό της.
Ένιωθα το τελευταίο διάστημα ότι ήμουν ο μεσάζοντας. Εκείνη που κάθε φορά θα έμπαινε ανάμεσα στον Τσέην κι αυτήν για να ηρεμήσω την κατάσταση, να επαναφέρω την ισορροπία, να σκεφτώ μια λύση που θα τους ικανοποιούσε όλους, μα στο τέλος, κάθε φορά απογοητευόμουν από την αποτυχία μου!
Λένε ότι οι μητέρες έχουν ένστικτο, ξέρουν τα παιδιά τους, τα νιώθουν, γνωρίζουν τί έχουν μέσα τους και μπορούν να τα καθησυχάσουν, να πουν τα σωστά λόγια σε κάθε περίσταση...Τώρα τελευταία νιώθω ότι αν είχα έστω και λίγο αυτό το ταλέντο, δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ, όμως το έχω χάσει πλέον.
Ήξερα ότι ένα θυμωμένο παιδί μπορείς να το κερδίσεις με την αγάπη, την κατανόηση, τον ήρεμο τρόπο, την ήρεμη ομιλία. Έτσι ακούει καλύτερα, παρά όταν φωνάζεις και ουρλιάζεις. Εφόσον ο Τσέην δεν μπορούσε να μιλήσει ήρεμα, το έκανα εγώ, ελπίζοντας να κατευνάσω τα πνεύματα και να σβήσω τις φωτιές που άναβε ο οξύθυμος και τρελός σύζυγός μου.
Πήγα με τις καλύτερες προθέσεις, να της αφήσω το αγαπημένο της γλυκό. Η αγάπη μου για τις καλές τέχνες που εκφράστηκε μέσω της ζαχαροπλαστικής, ήταν το δικό μου επίτευγμα! Κάτι στο οποίο δεν είχα πείρα, αλλά ήμουν αυτοδίδακτη. Ο κύριος εμπνευστής όμως του μεγάλου μου πάθους, ήταν ο Τσέην όταν για χάρη του αποφάσισα να καταπιαστώ με τη δημιουργία γλυκών για να βρω το αγαπημένο του, αυτό που θα του αρέσει και θα τον κάνω ν' αλλάξει, να νιώσει κάτι για μένα. Πράγματι βρήκα το αγαπημένο του γλυκό κι από τότε δεν το αλλάζει με κανένα άλλο!
Έτσι λοιπόν όταν σκεφτόμουν τα προβλήματα που είχαν τα παιδιά μου, έβαζα όλη την αγάπη και τη φαντασία μου και τους έκανα το κατάλληλο γλυκό που ως δια μαγείας εξαφάνιζε τη στεναχώρια και τους χάριζε ένα υπέροχο χαμόγελο! Άλλοτε σχεδιάζοντας με χρώματα ζαχαροπλαστικής μια φατσούλα πάνω στο γλυκό, προσθέτοντας με μπισκότα, τρίμματα σοκολάτας, χρωματιστή τρούφα, καραμελομένους ξηρούς καρπούς κι άλλα υλικά κατασκεύαζα κάθε φορά και κάτι διαφορετικό για ν' ανεβάσω τη διάθεσή τους. Παλαιότερα, έπιανε στην Έηπριλ. Μαλάκωνε αμέσως και μπορούσαμε μετά να συζητήσουμε. Αυτή τη φορά ήξερα ότι η κατάσταση εκτροχιάστηκε.
Ο τρόπος του Τσέην χθες ήταν λάθος. Δεν έχει ξαναφωνάξει έτσι στην Έηπριλ. Πολλές φορές οι γονείς ξεφεύγουν από την αγωνία τους για τα παιδιά τους, ξεπερνούν τα όρια, φωνάζουν περισσότερο απ' όσο πρέπει, ενώ κατά βάθος ανησυχούν για το τί θα μπορούσε να συμβεί στο παιδί τους. Το φώναγμα είναι απλώς η έκρηξη αδρεναλίνης από την ανακούφιση που βλέπουν ότι τελικά το παιδί τους ήταν καλά. Τότε ξεσπούν, με τη σκέψη να το συνετίσουν και να το αποτρέψουν να το ξανακάνει. Δυστυχώς όμως αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη αντίδραση του παιδιού.
KAMU SEDANG MEMBACA
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
ChickLitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...