Η πενθήμερη εκδρομή έφτασε στο τέλος της.
Το ξέραμε αυτό. Επιστρέψαμε με τον Λόγκαν στο ξενοδοχείο χωρίς να μας πάρει μάτι κανένας. Είχε φορέσει το σκισμένο μπλουζάκι του το οποίο το έβαλε μέσα στο παντελόνι για να κρυφτεί το άνοιγμα κι εγώ ήμουν μπροστά του, οπότε δεν μας πήραν χαμπάρι.
Επιστρέψαμε στα δωμάτιά μας, αφού αποχαιρετιστήκαμε με ένα φιλί για καληνύχτα.
Το επόμενο πρωί θα κατεβαίναμε για πρωινό κι αμέσως μετά θα φορτώναμε τις βαλίτσες στο πούλμαν.
Ευτυχώς ο Λόγκαν πρόλαβε να πάρει ένα μεγάλο δώρο για τη Λίλυ κι εγώ για τους δικούς μου.
Η επιστροφή μας φάνηκε πιο σύντομη, ίσως γιατί δεν θέλαμε να τελειώσει αυτή η εκδρομή. Όταν περνάς όμορφα, ο χρόνος γλιστρά γρήγορα.
Δυστυχώς η επιστροφή στην πεζή πραγματικότητα σηματοδοτούσε το τέλος του παραμυθιού!
Είχα ειδοποιήσει τον μπαμπά να έρθει να με πάρει.
Ήταν η πρώτη φορά που έλειπα τόσο πολύ από το σπίτι. Πριν φύγω για την εκδρομή θυμάμαι πως ένιωθα. Είπα ότι θα μου έλειπαν η μαμά κι ο μπαμπάς. Τότε, ήταν αλήθεια. Η οικογένεια μου ήταν ό,τι πιο κοντινό σε μένα. Ό,τι πιο αγαπητό και οικείο. Έζησα μαζί τους τόσα χρόνια!
Στην εκδρομή όμως δέθηκα με τον Λόγκαν κι από τότε, όλα άλλαξαν. Σχεδόν ντρεπόμουν που πλέον πρώτη προτεραιότητα για μένα είχε ο Λόγκαν κι η οικογένειά μου ερχόταν σε δεύτερη μοίρα. Σχεδόν ένιωσα τύψεις όταν το σκέφτηκα αυτό και προσπάθησα να το σβήσω από το μυαλό μου. Τελικά κι ο Λόγκαν κι η οικογένειά μου κατείχαν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, απλά βρίσκονταν σε διαφορετικό σημείο. Ο καθένας είχε ξεχωριστή σημασία για μένα!
Όταν αντίκρισα τον μπαμπά να με περιμένει δίπλα στο αμάξι μας με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος, με γυαλιά ηλίου, φορώντας ένα τζην παντελόνι κι ένα κοντομάνικο μπλουζάκι μου φάνηκε ο πιο γοητευτικός μπαμπάς του κόσμου!
Ένιωσα πως αντίκριζα τον πρίγκιπα των παιδικών μου χρόνων να με πάρει με την άμαξα στο παλάτι του.
Αφού πήραμε με τον Λόγκαν τις βαλίτσες μας κινήσαμε προς το μέρος του. Έβλεπα συμμαθήτριές μου κι άλλες από την Α' Λυκείου που ήμασταν μαζί στην εκδρομή να κοιτάζουν τον μπαμπά με πονηρά χαμόγελα και μάτια που έβγαζαν καρδούλες. Ναι! Αυτός ήταν ο δικός μου μπαμπάς!
Συγκινημένη όμως που τον ξανάβλεπα, άφησα τη βαλίτσα στα μισά της διαδρομής κι έτρεξα καταπάνω του.
YOU ARE READING
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
ChickLitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...