🍓⛓️ 58. April-Chain ⛓️🍓

343 33 51
                                    

🔞

🍓 April 🍓

Μισή ώρα μετά την αποχώρηση από το σπίτι του Λόγκαν...

Είμαι σίγουρη ότι άφησα τους δύο φακέλους σε σημείο που να φαίνονται. Είχα καθίσει το προηγούμενο βράδυ και τα σκέφτηκα όλα πολύ καλά.

Έγραψα ένα γράμμα για τους γονείς μου κι ένα για τον Λόγκαν.

Η επόμενη κίνησή μου είναι καταλυτικής σημασίας.

Είχα τη διεύθυνση και τα σύνεργα που θα χρειαζόμουν μαζί μου. Να που τα δώρα του μπαμπά, μου φάνηκαν χρήσιμα τελικά και θα πιάσουν τόπο. Στον σάκο μου είχα λίγα πράγματα, μα βασικά για την επιβίωσή μου.

Η σκέψη τριγυρνούσε καιρό στο μυαλό μου γι' αυτό, τα βράδια που το μυαλό μου ήταν σ' εγρήγορση και δεν μπορούσα να κοιμηθώ, παρακολουθούσα βίντεο για το πώς ν' ανοίγω πόρτες.

Ναι. Θα γινόμουν εγκληματίας. Οι εγκληματίες κι οι κλέφτες δεν ανοίγουν πόρτες;
Όχι. Όχι μόνο αυτοί. Όταν πρόκειται για την πόρτα του σπιτιού του σιχαμένου τέρατος που πήγε να σε βιάσει, όχι. Δεν θεωρείται έγκλημα. Θεωρείται δικαιοσύνη. Ιδίως όταν αυτό που θα κάνω, θα βοηθήσει τη Δικαιοσύνη στο έργο της!

Ήξερα ότι ήταν στο σχολείο αυτή τη μέρα κι αυτή την ώρα. Όλα τα υπολόγισα.
Φροντίζοντας να μη φαίνεται το πρόσωπό μου, έφτασα στο σπίτι του. Με ειδικά σύνεργα, άνοιξα εύκολα την πόρτα.

Το κινητό του μάλλον θα το έχει μαζί του, αλλά ο υπολογιστής είναι αυτό που χρειάζομαι.

Φορούσα γάντια για να μην αφήσω αποτυπώματα.

Όταν άνοιξα τον υπολογιστή φυσικά και θα είχε κωδικό. Μακάρι να είχα μαζί μου τον Κόλτ, αλλά θα με άρχιζε μετά στις ερωτήσεις...Δεν είχα χρόνο γι' αυτά.

Ήξερα όμως κάτι. Ήξερα ποιο εξάρτημα έπρεπε να πάρω ώστε να βρουν τα πάντα, όσα υπάρχουν αποθηκευμένα στον υπολογιστή.

Το ήξερα, γιατί είχα κάνει μια εργασία με υπολογιστές, hardware και software τα είχα μάθει απ' έξω κι ανακατωτά. Άνοιξα γρήγορα με ένα κατσαβίδι που είχα στο σάκο μου το CPU, εντόπισα τις πλακέτες που ήθελα, πήρα ακόμα και κάρτες μνήμης κι ό,τι άλλο βρήκα στο γραφείο του που μπορεί να είχε αποθηκεύσει τις βρωμοδουλειές του.

Έλεγξα καλά το γραφείο του, τα συρτάρια του, τα πάντα. Όλα όσα πήρα και που μπορεί να αποτελούσαν στοιχείο για την ενοχή του, τα έβαλα σε μια διάφανη σακούλα με αεροστεγές κούμπωμα.

Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt