🍓 38. April 🍓

210 28 24
                                    

Οι ζωγραφιές της Λίλυ ήταν αποκαλυπτικές! Δεν περίμενα ότι τόσο σύντομα θα ανακάλυπτα τί κρύβει ο Λόγκαν.

Μετά από τη συζήτηση που είχα με τον Κόλτ καταλήξαμε κι οι δυο στο ίδιο συμπέρασμα.

Ήξερα γιατί μερικές φορές ο Λόγκαν έμοιαζε να δυσκολεύεται σε κινήσεις, ή να πονά όταν τον αγγίζω. Δεν έχω ξεχάσει και τότε που πήγα να σηκώσω το μπλουζάκι του και δεν μ' άφησε.

Όλα έμπαιναν στη θέση τους. Ένας ακόμα λόγος να τον βοηθήσω. Μπορεί να ντρέπεται να ανοιχτεί ή να μιλήσει, μα θα τον βοηθήσω έτσι κι αλλιώς. Δε χρειάζεται να τον ρωτήσω.

Όταν αγαπάς κάποιον, απλώς τρέχεις να βοηθήσεις. Αν βλέπεις κάποιον να βυθίζεται σε μια λίμνη τρέχεις και του απλώνεις το χέρι να τον τραβήξεις. Δεν κάθεσαι και τον κοιτάς να βυθίζεται!

Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο του είναι να κρύβεται. Δεν θέλω να τον φέρνω σε δύσκολη θέση.

Όταν τον είδα την επόμενη μέρα στο σχολείο, έτρεξα κοντά του. Ήταν κάπως μαγκωμένος. Ίσως ακόμα κι επιφυλακτικός. Δεν ήθελα να νιώθει περίεργα μαζί μου. Τον αγκάλιασα αμέσως.

- Μου έλειψες Λόγκαν.

Ψιθύρισα και τον έσφιξα πάνω μου. Τότε ένιωσα και τα δικά του χέρια να με αγκαλιάζουν και να με σφίγγουν.

- Έηπριλ!

Ψιθύρισε στην κορφή του κεφαλιού μου.

- Πως είναι η Λίλυ;

Έκανε τα μάτια του δύο σχισμές. Μάλλον τον αιφνιδίασα με την ερώτησή μου.

Ήμουν όμως χαλαρή.

- Τη συμπάθησα πολύ! Αν είχα μικρή αδερφή, θα ήθελα να είναι όπως η Λίλυ!

Είπα και τον ένιωσα να χαλαρώνει.

- Κι εκείνη σε συμπάθησε.

Είπε.

Δεν ήθελα να τον βλέπω αγχωμένο. Η ανακούφισή του όταν εξήγησα γιατί ρώτησα, μου έλεγε πολλά.

Στην τάξη ο καθηγητής μας ανέθεσε μια εργασία και έπρεπε να είναι ομαδική. Μέχρι τρία άτομα.

Με το που το ανακοίνωσε, αμέσως γύρισα τα μάτια μου στον Λόγκαν κι έπειτα στον Κόλτ. Με τα μάτια μου συνενοήθηκα σιωπηλά με τον Κόλτ που ήταν δίπλα μου και του έκανα νόημα να πάρουμε τον Λόγκαν στην ομάδα.

- Είναι η ευκαιρία που περιμέναμε Κόλτ.

Του ψιθύρισα χαμηλόφωνα για να μη μας ακούσει ο Λόγκαν.

Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now