🔞
Οι μέρες μου έχουν γεμίσει με λίγο ήλιο κι αυτό, χάρη στην Έηπριλ. Όπως και τ' όνομά της, έφερε την άνοιξη στην καρδιά μου. Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω όποιον της έδωσε αυτό το όνομα! Δεν θα μπορούσε να βρει πιο κατάλληλο και μόλις βρήκα πώς θα τη φωνάζω, μόνο που νιώθω ότι πρέπει να έρθουμε πιο κοντά για να έχω αυτό το δικαίωμα...
Στέναξα καθώς θυμήθηκα τη συμφωνία που έκανα μαζί της. Η αλήθεια είναι ότι αυτή κατά κάποιον τρόπο με ανάγκασε να της δώσω μια ημερομηνία με σιγουριά, γιατί δεν μπορούσα να της αρνηθώ. Αν ήταν στο χέρι μου θα περίμενα κι άλλο κυρίως από φόβο για την αντίδρασή της. Δεν θέλω να νιώθω ανασφαλής. Αρχικά δεν ήμουν έτσι, μα από τότε που τη φίλησα, όλα έχουν αλλάξει. Ιδίως μετά από τότε που θύμωσε μαζί μου που της έκρυψα την αλήθεια σχετικά με τον πατέρα της, άρχισα να φοβάμαι μην τη χάσω.
Όταν μου ανακοίνωσε ότι έχουμε σχέση μπροστά στον ξάδερφό της ήταν σα να ζούσα σε ένα όνειρο. Πίστεψα ότι όταν έφευγε ο Κόλτ θα μου ανακοίνωνε ότι ήταν κόλπο κι ότι στην πραγματικότητα δεν ήθελε να έχει σχέση μαζί μου. Όλως παραδόξως όμως το εννοούσε. Με θέλει. Μου το έδειξε κιόλας όταν με απομόνωσε και όρμησε πάνω μου. Γι' αυτό δεν θέλω να χάσω αυτή την ευκαιρία που μου δόθηκε. Δεν θέλω να κάνω άλλο λάθος μαζί της. Γι' αυτό φοβάμαι να προχωρήσω. Φοβάμαι και για το τί θα νιώσει όταν με δει, όταν μάθει την αλήθεια για μένα...
Πρέπει να αδράξω όλο το κουράγιο μου μέχρι τότε και να ετοιμαστώ.
Τη βλέπω να έρχεται με τον Κόλτ. Τα μάτια μου κολλημένα στα δικά της. Ο Κόλτ μου ήταν αδιάφορος.
Τα μάτια της όταν λαμπυρίζουν έτσι κάθε φορά που με κοιτάζει νιώθω ότι είμαι ο πιο τυχερός άντρας στον κόσμο. Νιώθω ότι βρήκα το πολυτιμότερο και πιο σπάνιο θησαυρό του κόσμου κι είναι όλος δικός μου!
- Λόγκαν! Τί κάνεις;
- Καλά!
Δεν έχουμε πάρει τα μάτια ο ένας από τον άλλον.
- Κι εγώ είμαι πολύ καλά, ευχαριστώ!
Είπε ο Κόλτ από κάπου στο βάθος.
- ...είπε ο αόρατος άνθρωπος...
Ξαναμίλησε ο Κόλτ, αλλά δεν μπορούσα να κοιτάξω αλλού αυτή τη στιγμή, παρά στο πρόσωπο της Έηπριλ.
- ....που έφευγε...
Είδα την Έηπριλ να γυρίζει το βλέμμα της αλλού. Εκεί που ήταν μάλλον ο Κόλτ.
DU LIEST GERADE
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
ChickLitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...