🔞
Έφτασε το αναμενόμενο βράδυ!
Ένιωθα σα να είχα πυρετό, ίσως δέκατα. Το τρέμουλο, οι αρρυθμίες, το κάψιμο...μάλλον είναι συμπτώματα κρυολογήματος ή κάτι τέτοιο, σωστά;Όλα τα συμπτώματα εκτινάχθηκαν στα ύψη όταν αντίκρισα την Έηπριλ. Την περίμενα έξω από το δωμάτιό της.
Όλα γύρω μου σταμάτησαν, εξαφανίστηκαν ή ξεθώριασαν. Δεν μπορώ να θυμηθώ τί απ' όλα έγινε, αλλά το πρόσωπό της γέμισε το οπτικό μου πεδίο. Το βλέμμα μου πάγωσε στο δικό της, στα μάτια της τα γαλάζια με τις σοκολατί πιτσιλιές που τώρα αναδεικνύονταν περισσότερο με τη σκούρη μπογιά γύρω τους.
Αστείο που δεν κοίταξα κάτι άλλο παρά μόνο τα μάτια της. Α, και το χαμόγελό της, τα κόκκινα ζουμερά χείλη της.
- Λόγκαν, στις ομορφιές σου είσαι!
Είπε μα εγώ ήμουν ακόμα βυθισμένος στο όνειρο. Ίσως βλέπω όνειρο.
- Πάμε;
Ένευσα παθητικά και άφησα την Έηπριλ να με πιάνει από το μπράτσο και να κατεβαίνουμε με το ασανσέρ κάτω στη ρεσεψιόν. Πάλι μέσα στο ασανσέρ έτυχε να είμαστε οι δυο μας και να μην έχει άλλους μα πάλι μείναμε να κοιταζόμαστε σιωπηλά.
- Ει...είσαι πολύ όμορφη!
Κατάφερα να σπάσω τη σιωπή. Μου φάνηκε άθλος. Κατάφερα να ξεστομίσω κάτι. Τί έχω πάθει; Εγώ είχα αυτοπεποίθηση.
- Αλήθεια; Το πιστεύεις;
Ρώτησε ντροπαλά κοκκινίζοντας.
- Τώρα τί ερώτηση είναι αυτή;
- Ειλικρινής.
Είπε.
- Όχι. Χαζή είναι αλλά τελοσπάντων. Φυσικά και είσαι όμορφη. Είσαι όμορφη και χωρίς...χωρίς...
Για πρώτη φορά αποφάσισα να διατρέξω με το βλέμμα μου το υπόλοιπο κορμί της για να δείξω τί εννοούσα. Εννοούσα ότι δε χρειαζόταν να περιποιηθεί μα δεν είδα να φορά κάτι το ιδιαίτερο, μονάχα μια ελαφριά, μακριά μαύρη καμπαρντίνα.
Την κοίταξα με απορία. Πάντως ακόμα κι η καμπαρντίνα τύλιγε θεσπέσια το κορμί της κι έδενε στη μέση αναδεικνύοντας τη λεπτή μέση της.
Ναι! Ήταν υπέροχη κι όμορφη! Και χαίρομαι που έβαλε κάτι συμμαζεμένο. Έτσι μόνο εγώ θα έχω τα μάτια μου κολλημένα πάνω της και δεν θα ζηλεύω τον οποιοδήποτε μαλάκα να παίρνει μάτι. Ευτυχώς με άκουσε. Ένιωσα μια τεράστια ανακούφιση. Η Έηπριλ είναι μονάχα δική μου. Μόνο εγώ θα έχω πρόσβαση και θα δω...
ESTÁS LEYENDO
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
Chick-LitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...