Βαριόμουν να κάθομαι όλη μέρα στο δωμάτιο, οπότε δέχτηκα την πρόταση της μαμάς να βοηθήσω στην ετοιμασία του πάρτυ.
Πάλι καλά που θα είμαι στην κουζίνα με τη μαμά και δεν θα χρειαστεί να μπλέκεται ο μπαμπάς στα πόδια μου. Όσο είμαι τιμωρία δεν μπορώ να τον αντιμετωπίσω. Νιώθω ότι θα πει κάτι και θα με κάνει να ξεσπάσω με νεύρα.
Το καλό είναι ότι αύριο θα έρθει η θεία Νάταλι. Θα τους δω και θα ξεχαστώ λίγο. Ευτυχώς θα με αφήσουν να είμαι εδώ μαζί τους και δεν θα με έχουν κλειδωμένη λόγω τιμωρίας.
- Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τα υλικά που χρειαζόμαστε. Θα σου λέω τι χρειαζόμαστε κι εσύ αν μπορείς να το βγάζεις από τα ντουλάπια ή το ψυγείο και να το αφήνεις στο τραπέζι. Εντάξει Έηπριλ;
- Εντάξει.
Είπα και σε λίγα λεπτά είχαμε αραδειασμένα όλα τα υλικά στο τραπέζι. Ήξερα από τις τόσες φορές που παρακολουθούσα τη μαμά μικρή να κάνει γλυκά, τί σκεύη χρειαζόμασταν, οπότε τα έβγαλα κι αυτά.
- Μπράβο Έηπριλ.
- Τί γλυκό θες να φτιάξεις μαμά;
Ρώτησα.
- Θέλω να κάνω μια μεγάλη κι εντυπωσιακή τούρτα. Πάνω-κάτω ξέρω τα γούστα της Νάταλι και του Ντην, οπότε θα αυτοσχεδιάσω.
- Ωραία.
Είπα και αμασκουμπώθηκα.
Αφού έδινε εντολές η μαμά για το παντεσπάνι, για τη γέμιση, τα κάναμε μαζί.
Πριν είχε κάνει το σχέδιο της τούρτας σε ένα χαρτί, πώς το σκεφτόταν. Η μαμά ήταν πολύ καλή στο σχέδιο αφού είχε σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών. Είχε κι όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ και συσκευές.
Τελικά ήταν πολύ διασκεδαστικό να φτιάχνεις ένα γλυκό. Δουλεύουν χέρια, μυαλό, φαντασία, δημιουργικότητα, ομαδικότητα όταν είμαστε δυο και το κυριότερο σε βοηθά να ξεχνάς τα προβλήματά σου.
Δυστυχώς όμως κράτησε λίγο η ανεμελιά γιατί κάποια στιγμή μπήκε μέσα ο μπαμπάς.
Σήκωσα το κεφάλι μου όταν μπήκε, μα ξαναχαμήλωσα το βλέμμα αγνοώντας τον και συνέχισα να κάνω τη δουλειά μου.
Ένιωσα το βλέμμα του πάνω του. Έχουμε να μιλήσουμε από εκείνο το βράδυ που μου επέβαλε την τιμωρία.
- Τί θες Τσέην;
- Έφερα με τον Άλεκ τα είδη πάρτυ. Τα αφήσαμε στο σαλόνι. Παρήγγειλα και την μπαλονοσύνθεση που διαλέξαμε και επέμεινα να τη φέρουν απόψε μέχρι το βράδυ.
DU LIEST GERADE
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
ChickLitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...