🍓 52. April 🍓

223 29 46
                                    

⚠️

Τα μάτια μου προσπαθούσαν να καθαρίσουν, να δουν, να δουν αυτό που μου έδειχνε ο μαθηματικός στο κινητό του.

Ήμουν τόσο παγωμένη που δεν μπορούσα να κουνηθώ.
Ούτε κατάλαβα το χέρι του καθηγητή μου στον ώμο μου ενώ έσκυβε φέρνοντας την οθόνη του κινητού μπροστά στο πρόσωπό μου.

Ούτε ένιωθα τη βαριά ανάσα του μόλις μερικά εκατοστά από τα μαλλιά μου.

Τα μάτια μου έβλεπαν αλλά δεν έβλεπαν. Ίσως να ήταν το σοκ από τις εικόνες. Ίσως το σοκ της εγγύτητας του καθηγητή στον προσωπικό μου χώρο. Ίσως η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που δεν είχε το χρόνο να στείλει ο εγκέφαλος εντολές να ανταποκριθώ στα εξωτερικά ερεθίσματα.

- Λοιπόν Έηπριλ; Τί έχεις να πεις;

Ρώτησε πάλι με υποψία χαμόγελου στη χροιά της φωνής του.

Δεν είχα λόγια. Η γλώσσα μου δέθηκε κόμπος.

Το βίντεο έδειχνε εμένα και τον Λόγκαν μαζί, στις γυναικείες τουαλέτες, να φιλιόμαστε!

Πόσο ηλίθια ήμουν; Γιατί έκανα κάτι τόσο ριψοκίνδυνο; Πώς ξέχασα ότι οι καθηγητές επιτηρούν; Κι όμως, ξέρω ότι κάνουν παρατηρήσεις. Κι όχι να τραβούν βίντεο και να τα δείχνουν μετά στους μαθητές.

- Δες κι αυτό εδώ!

Μου έδειξε ένα άλλο βίντεο. Το θυμόμουν. Ήμουν με τον Λόγκαν πίσω από το σχολείο.

Εκεί ήμασταν ακόμα πιο εκδηλωτικοί.

Το να βλέπω σε βίντεο τον Λόγκαν κι εμένα...Θεέ μου! Φαινόταν αρκετά προκλητικό...

- Το καλύτερο όμως ήταν αυτό εδώ! Παραβιάσατε τους όρους της εκδρομής Έηπριλ!

Είπε και μου έδειξε ένα βίντεο με εμένα και τον Λόγκαν στο κλαμπ όταν καθόμουν στην αγκαλιά του και φιλιόμασταν.

Το ότι είχε κάνει ζουμ στο αποκαλυπτικό φόρεμά μου ιδιαίτερα στο στήθος μου, έκανε το στομάχι μου να ανακατευτεί.

- Κι αυτό εδώ;

Το βίντεο έδειχνε εμένα και τον Λόγκαν στην παραλία μπροστά από το ξενοδοχείο σχεδόν ημίγυμνους, ξαπλωμένους να...φιλιόμαστε και να...

- Γιατί μου τα δείχνετε όλα αυτά;

Ρώτησα κυρίως για να αποφύγω να δω άλλες σκηνές.

- Έξυπνο κορίτσι είσαι Έηπριλ.

Πήγα να απομακρυνθώ από κοντά του. Ήθελα να φύγω, όμως τα πόδια μου ήταν καρφωμένα εκεί.

Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now