Ευτυχώς χθες δεν είχαμε μαθηματικά οπότε ο καθ...το κάθαρμα, δεν χρειάστηκε να υποπτευθεί ότι έκανα κάτι.
Ούτε σήμερα έχουμε μαθηματικά και οι ημικρανίες σταμάτησαν.
Θα πήγαινα σχολείο.
Εξάλλου τώρα μου φαίνεται απλώς σαν κακό όνειρο. Ίσως να είναι στο μυαλό μου...
Όχι.
Ξέρεις τί έγινε, απλώς προσπαθείς να το απωθήσεις για να νιώσεις και πάλι φυσιολογική.
Ετοιμάστηκα. Αυτή τη φορά έβαλα φόρμες αθλητικές. Ένιωθα την ανάγκη να προστατεύσω το κορμί μου, να το κρύβω, να μη διαγράφεται για τους άλλους όπως διαγράφεται με ένα κολλητό τζην...το τζην παντελόνι μου... Δεν θέλω να ξαναβάλω τζην. Δεν θέλω να βάλω ανοιχτά μπλουζάκια.
Δεν θέλω να προκαλώ τα μάτια των άλλων.
Δεν θέλω να με κοιτάνε.
Έβαλα μια φούτερ μαύρη μπλούζα με κουκούλα με την αντίστοιχη μαύρη φόρμα της.
Πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω.
- Έηπριλ;
Με ρώτησε η μαμά με απορία.
- Ναι μαμά;
Με κοίταξε από πάνω ως κάτω.
- Έχετε γυμναστική;
- Εεε...ναι.
Είπα ψέματα για ν' αποφύγω ερωτήσεις που θα ξέθαβαν άλλα θέματα...
- Μια χαρά είναι αγάπη μου οι φόρμες! Πολύ ωραίες!
Είπε ο μπαμπάς χαμογελαστός για τους δικούς του φυσικά λόγους που όλως περιέργως τύχαινε να συμπίπτουν και με τους δικούς μου λόγους.
- Βέβαια για κορίτσι το μαύρο χρώμα είναι κομματάκι βαρύ, αλλά μια χαρά είναι.
Είπε και χαμογέλασα.
- Πάω για να μην αργήσω.
Είπα και χαιρέτησα.
Όσο πλησίαζα το Λύκειο, τόσο έσφιγγε το στομάχι μου. Με το που μπήκα στον αυλόγυρο, τα μάτια μου άρχισαν να σκανάρουν τον χώρο.
Έψαχνα εκείνον.
Ήμουν ηλίθια που δεν πρόσεχα τον χώρο γύρω μου. Όσο επιτηρούσε την αυλή, τους διαδρόμους, δεν έχανε ευκαιρία να με τραβά βίντεο το κάθαρμα!
Βρήκα μια ήσυχη γωνία κοντά στον κορμό ενός δέντρου κι ακούμπησα εκεί την πλάτη μου.
- Έη...Έηπριλ;
Φώναξε με περίεργη φωνή ο Λόγκαν όταν με πλησίασε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Silk & Chain 3 (Ολοκληρωμένη)
ChickLitΗ Έηπριλ είναι η πριγκίπισσά μου! Είναι η λατρεμένη μου! Δεν μπορώ να απαρνηθώ την αδυναμία που της έχω! Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, που την κράτησα στην αγκαλιά μου! Η καρδιά μου χτυπά διαφορετικά όταν τη βλέπω! Μπορεί...