~U jednom uglu sobe ugledala sam nekog momka kako leži na kauču~
***
Prišla sam nesigurno i dobro pogledala momka. Crvenokos, u nekoj uniformi čini mi se. I to s ne zakopčanom košuljom. Vidi se da je prepotentan i uobražen. Nežno sam mu dodirnula rame.
Elsire: "Hej, izvini ali, da li poznaješ gospodina Reijija?"
Nije se odazvao. Očigledno spava, vidim kako diše. Putovala sam nekoliko sati. Ne želim da provedem na nogama ni sekundu više nego što moram.
Elsire:"Hajde, budi se!"
I dalje se ne budi, ali mi se čini da nešto mrmlja. Spustila sam torbu s ramena i ljutito ga drmusala.
Elsire:"Budi se rekla sam!"
Odgurnuo me je i nastavio da bunca. Sigurna sam da je izgovarao nečije ime. Neko žensko ime. Mislim da je rekao nešto kao Yui. To ime mi se čini poznato.
Elsire:"Hoćeš li se ti, dečko, probuditi ili moram da te skidam sa kauča?! Nemam ceo dan!"
Privukao me sebi i oborio na kauč. Sada je budan i mogla sam mu videti oči, jarko zelene poput dva smaragda.
Xx:"Ti nisi ona.... Svakako ćeš poslužiti."
Približavao je usne mom vratu. Bila sam zbunjena. Rukom je stegao moje ruke i sklonio ih u stranu, nisam mogla čak ni da ih pomeram. Sada sam se već uplašila. Osetila sam njegov dah na mojoj koži. Shvatila sam da ako nastavim da mirujem, možda se neće završiti dobro po mene.
Naglo sam ga gurnula u stranu i on je pao na pod. Brzo sam iz čizme izvukla srebrni bodež kog sam uvek nosila sa sobom. Kada živite okruženi demonima, naviknete se da nosite oružje sa sobom i da ga krijete na mestima za koje se oni nikad ne bi setili.
Uspravio se i pogledao me ljutito. Ustala sam i uperila bodež ka njemu.
Elsire:"Ko si ti? I kakav mentalni problem ti imaš?! Mislim stvarno, ko još skoči na devojku kojoj ne zna ni ime?!"
Xx:"Ti si nova? Heh, stvarno nisu mogli da nam dovedu veću kučku."
Elsire:"Molim?! Kome si ti to upravo rekao da je kučka?!"
Prišla sam i prislonila bodež njegovom grlu. Nasmejao se, neverovatno je lep, ali znam da nije bistar. U tom trenutku čuli su se koraci iz pravca stepenica. Visoka figura se pojavila. Pogledali smo ka njemu. Momak ljubičaste kose i prelepih ljubičastih očiju, gledao me je pravo u mene. Nekako sam se osećala opuštenije. Potsećao me je na Lucifera. Možda sam zato spustila gard. U Lucifera sam uvek imala poverenja.
Elsire:"Ko si ti?! I gde je taj... Reiji ili kako se već zove?!"
Uperila sam bodež u njega. On je samo namestio naočare.
Reiji:"Ja sam Reiji Sakamaki. Bilo bi lepo da spustiš taj bodež i da pokušaš da ne ubiješ Ayata. A sada, ko si ti? Nepristojno je što se nisi sama predstavila."
Elsire:"Zovem se Elsire. Elsire Naramu."
Vratila sam bodež u čizmu i prekorno pogledala Ayata.
Reiji:"Zašto ja nisam obavešten o tvom dolasku? Pođi sa mnom, videćemo o čemu se tu radi."
Krenula sam bez razmišljanja. Popeli smo se uz stepenice do njegove sobe. Bila je puna nekih papira. Ljutito je preturao po njima. Ja sam samo stojala sa strane. Mislila sam da zna da dolazim. Mislila sam da je sve sređeno. Zašto onda on nije obavešten?
Xx:"Kod mene je."
Pogledala sam ka vratima. Očigledno momak, veoma visok. Imao je raščupanu kosu boje zrelog žita. A onda njegove svetlo plave oči, poput safira. Stvarno je prelep.
Elsire:"Ko si ti?! Koliko vas ustvari ima?!"
Reiji:"Ima nas šestorica i nemoj da se dereš. Nije pristojno. Daj mi taj papir Shu."
Elsire:"Shu? Šestorica?! MOLIM?!"
Reiji:"Rekao sam ti, ne viči."
Shu je samo ćutao i legao pored vrata. Izgleda kao da je zaspao pa sam prestala da vičem.
Elsire:"Neću više da vičem, ali objasni mi šta se ovde dešava. Ko su još trojica? I zašto ja nisam obaveštena da ovo nije kuća nego lepo sređena ludnica? Ali pre svega zašto sam ja ovde? Mislim ja sam učenik na razmeni, ali sigurno postoji neko drugi kod kog sam mogla da odsednem."
Reiji:"Ovde piše da si učenik na razmeni, da, ali piše i da si privremena žrtvena mlada. Tako je naš otac naredio."
Elsire:"Šta je to žrtvena mlada i zašto mi niko to nije rekao?!"
Shu:"Stišaj se!"
Elsire:"Izvini... Shu? Tako se zoveš jel da?"
Samo je klimnuo glavom a ja sam nastavila da izluđujem Reijija njemu besmislenim pitanjima. Nisam znala šta je to žrtvena mlada, niti zašto sam ja jedna. Ne sviđa mi se kako ime žrtvena mlada zvuči. Sigurno nije nešto dobro.
Reiji:"Ti si nova žrtvena mlada. Naravno samo dok traje razmena učenika. To znači da ćemo ti piti krv sve dok se ne desi buđenje. Nadaj se da ćeš preživeti godinu."
Elsire:"Molim?!"
______________________________________
A/N: Evo novog dela, nadam se da vam se dopada^^ Svakako volela bih da čujem vaše mišljenje.
================================
Inače, Elsire je moj "Obey me!" lik, ovo je samo AU jer prosto mogu da je vidim kako se raspravlja sa Sakamakijima XD
YOU ARE READING
Ples Sa Đavolom
Fanfiction~"Dragi, pravila postoje da bi se kršila"~ ° ° ° -Kada Elsire, buntovna mlada devojka ponovo dođe na Zemlju, posle godinu dana u Podzemlju (Devildom) kao učenik na razmeni, ona se upoznaje s novim preprekama. Posle razgovorom s Demonskim princem, nj...