~Otrčala sam ka Reijijevoj sobi. ~
***
Navalila sam se na okvir vrata i nasmejala. On je je preturao po srtvarima.
Elsire:"Gde si mi, mrgude? Ni da pitaš živa li sam."
Sada je već počeo da baca stvari.
Reiji:"Ugh! Zašto joj i dalje čujem glas?!"
Promrmljao je nešto besno ali nisam razumela šta.
Elsire:"Jel' sve ok, Reiji?"
Nije se ni okrenuo. Prišla sam mu bliže.
Elsire:"Šta god da se desilo biće u redu."
Dodirnula sam mu rame. Zamalo da me udari.
Reiji:"Ti si....... Živa?"
Elsire:"Valjda. Odakle znam. Nije ko da ovo liči na raj."
Iskezila sam se od uva do uva. Osetila sam njegove ruke oko moga struka. Pomerio je kosu s mojih očiju. Ja sam je vratila. Ne želim da vidi moje oko.
Elsire:"Ne diraj."
Reiji:"Zašto?"
Elsire:"Samo... Ne diraj."
Reiji:"Ja pokušam da budem dobar prema tebi, a ti to ne poštuješ. Kao i svaka druga."
Odmakao se od mene. Kako to misli kao i svaka druga?!
Elsire:"Ja nisam kao svaka druga, Reiji. Sumnjam da svaka druga zna o vama više nego o sebi!"
Reiji:"Molim?"
Elsire:"Ništa. Samo.... Šta se desilo? Zašto je soba u haosu?"
Reiji:"Nebitno je. Počistiću. Sada mi reci šta sve znaš."
Elsire:"Ne znam ništa. NIŠTA. U REDU?! Ne znam. Ne znam ni da li ćeš me sada povrediti ili ne. Ne znam."
Reiji:"I da te povredim.... Zaslužila si to. Toliko pokušavam da ti pomognem, a ti me toliko ne poštuješ. Zar je toliko teško."
Elsire:"Šta si mi pomogao?! Šta? Reci!"
Reiji:"Elsire, izađi iz sobe."
Elsire:"Ne."
Neću izaći. Sve dok me ne iznese iz sobe. Samo sam htela da vidim da li je sve u redu. Da li se zabrinuo za mene. Nisam očekivala da će se ovako ponašati. Mislila sam da nije takav.
Reiji:"Izađi napolje!"
Izvadila sam bodež iz čizme, ali ne da povredim njega, već sebe. Ako se posečem i krv poteče neće se prepirati već samo uzeti krv. Ništa više. A ja ću ostati još malo sa njim. Htela sam da ostanem što duže mogu. Htela sam da ostanem uz njega.
Posekla sam mesto na vratu gledajući ga pravo u oči. Bacila sam bodež sa strane.
Elsire:"Ne izlazim iz sobe."
Prišao je i podigao u naručje noseći me do kreveta. Postavio me je na krevet i nagnuo se preko mene. Približio se posekotini.
Reiji:"Mrzim te."
Srce mi se raspuklo na komade, kao porcelan i počelo da seče sve živo u meni. Bila sam na ivici suza. Zašto? Zašto su me te reči dotakle? Zašto su me te reči zabolele? Osetila sam kako siše krv, a zatim me ujeda ponovo. Ovako sam tom debilu od neke koristi.
Reiji:"Krv.... Ti.... Je prelepa. Bolja od svake do sad."
Nakako sam se osećala bolje. Izgledao je zadovoljno, pa sam i ja bila zadovoljna, ali i dalje nisam htela da odem.
YOU ARE READING
Ples Sa Đavolom
Fanfiction~"Dragi, pravila postoje da bi se kršila"~ ° ° ° -Kada Elsire, buntovna mlada devojka ponovo dođe na Zemlju, posle godinu dana u Podzemlju (Devildom) kao učenik na razmeni, ona se upoznaje s novim preprekama. Posle razgovorom s Demonskim princem, nj...