18. Deo: Očekivani Susret II

45 3 4
                                    

~Otvorila sam vrata i on je konačno skočio svojoj majci u zagrljaj.
Videla sam ga kako plače. Odlučila sam da čekam na vratima. Ogrlica može da sačeka. ~

***

Kada su se izmakli, gospođa Christa je radosno počela s pitanjima.

Christa:"Mali moj Subaru, vidi koliko si porastao. Izrastao si u tako lepog mladića. Kako si mi samo nedostajao."

Subaru se samo šmeškao.

Christa je pogledala u mom pravcu. Nisam baš znala šta da radim. Da li da uđem ili da ostanem iza vrata?

Christa:"Subaru, ko je ona mlada dama? Mali moj, zašto mi nisi rekao da si se već oženio! Draga, slobodno dođi!"

Dok sam ja crvenela, Subaru je uspaničeno mahao rukama, crveneo i pokušavaju da objasni sve.

Subaru:"NE..OVAJ...ONA JE SAMO PRIJATELJICA, MAMA...... MISLIM.. JESTE.. JEL DA?"

Elsire:"Da, Subaru, da."

Malkice sam se razočarala ali nema veze. Prišla sam i poklonila se. Bilo je malo nespretno ali ipak sam se održala na nogama.

Christa:"Reci mi, draga, kako se zoveš?"

Elsira:"Zovem se Elsira, vaša visosti."

Subaru:"Ona mi je pomogla da dođem. Da nije nje, ne bismo se videli."

Christa:"Razumem... Draga, kako mogu da ti zahvalim?"

Elsira:"Ja.. Mislim da imate nešto moje. Ogrlicu preciznije."

Christa:"Znači tvoja je... Lilith je rekla da će neko doći po nju."

Elsire:"Odakle je znate?"

Christa:"Bile smo dobre prijateljice. Često me posećuje. Rekla je da će njena prijateljica doći po ogrlicu."

Pružila mi je ogrlicu. Mnogo sam se bolje osećala kada sma u ruci konačno osetila Lilithinu ogrlicu. Stavila sam je oko vrata i osetila se rasterećeno.

Elsire:"Hvala. Mislim da i ja imam nešto vaše."

Iz džepa sam izvadila ogrlicu s malim crvenim ružama i predala je gospođi Christi.

Christa:"Mislila sam da je neki stražar uzeo. Hvala ti."

Elsire:"Nema na čemu, vaša visosti."

Uzela je svoju ogrlicu.

Christa:"Draga moja nisi mi rekla iz koje porodice dolaziš."

Subaru:"Elsira, vreme je da sačekaš ispred."

Elsire:"Kako to mislite?"

Christa:"Iz koje dinastije dolaziš. Ti si iz kraljevske porodice zar ne?"

Pogledala me je sumnjičavo. Postalo mi je veoma neprijatno.

Subaru:"Mama, vreme je da Elsira čeka ispred."

Vidno nervozan pokušao je da me izvede iz sobe vukući me za ruku.

Elsire:"Kako to mislite da li sam iz kraljevske porodice? Naravno da ne."

Subaru:"Elsira, kreći."

Pokušavao je da me izvuče iz sobe dok sam ja davala sve od sebe da ostanem i razgovaram s gospođom Christom.

Christa:"Kako to misliš?! Kako to misliš da nisi iz kraljevske porodice?! Subaru, kako možeš biti prijatelj s takvim vampirom!-"

Osećala sam se nekako uvređeno i još neprijatnije nego dosad. Subaru je stao između nas dve pokušavajući da me sakrije iza njega.

Ples Sa ĐavolomWhere stories live. Discover now