~U sobu je uleteo besni Ayato. Da sam zaključala od bi očigledno razvalio vrata. Ustala sam da ga isteram napolje, ne želim da mi kvari mir, kad je on uhvatio moja ramena i bacio me na krevet. ~
***
Ayato:"Gde si ti do sad?!"Približio se mom vratu.
Ayato:"Htela si da pobedneš od tvog srdačnog?!"
Naglo je povukao moj rukav u stranu i besno me ujeo. Od bola su mi krenule suze.
Elsire:"Molim te prestani.... Molim te, Ayato!"
Ayato:"Htela si da pobegneš! Sada moraš da budeš kažnjena!"
Ujeo me je za drugu stranu vrata još dublje nego malopre. Ipak nisam želela da povredim i ako sam pokušavala da ga odgurnem.
Elsira:"Ayato, nisam pobegla! Da jesam ne bi me više video! MA SILAZI S MENE!"
Odgurnla sam ga dovoljno da je izvukao očnjake iz mog vrata. Krv je i dalje tekla.
Elsire:"NISAM POBEGLA, U REDU! NISAM NI POKUŠALA! BILA SAM SA SUBARUOM-"
Ayato:"SA SUBARUOM?! ŠTA SI RADILA S NJIM?! KAKO SI SAMO SMELA?!"
Elsire:"ŠTA SAM RADILA SA SUBARUOM?! ZEZAŠ ME JEL DA?! JA IMAM PRAVO DA IDEM GDE GOD ŽELIM, ZNAŠ TO JEL DA?!"
Ayato:"TI SI MOJA HRANA! JA TI GOVORIM GDE, KAD I S KIM SMEŠ DA IDEŠ!"
Elsire:"PRECENIO SI SE, AYATO!"
Ponovo me je pribio uz krevet a ovog puta mi je uhvatio ruke i povukao ih u stranu da ne bih mogla da ga udaram.
Ayato:"Šta si radila s njim?!"
Elsire:"Ne tiče te se!"
Stegao me je jače oko zgobova. Bolelo je sve više i više.
Ayato:"Šta si radila s njim, pitam te?!"
Elsire:"IŠLA SAM PO OGRLICU, U REDU!"
Pokazao je na moj vrat.
Ayato:"Ovu? To je ogrlica tvoje majke?"
Elsire:"Mhm.. ČEK- REIJI VAM JE REKAO-"
Ayato:"Pa naravno."
Zakolutala sam očima. Sad svi znaju da mi ke ta ogrlica vrlo bitna. To nije moralo da se desi ali izgleda da Reiji voli da tračari više no što treba.
Ayato:"Gde ste bili?"
Elsire:"Ayato, skidaj se s mene."
Ujeo me je za vrat, ali mi nije pio krv već je ostavio trag svojih zuba.
Ayato:"Pitao sam gde?"
Elsire:"Bili smo u Edenu..."
Napravio je šljivu na mom vratu.
Elsire:"ČEMU TO SAD?"
Ayato:"Zato što nisi išla sa mnom već s njim."
Elsire:"Vidi ti ko je ljubomoran!"
Ayato:"Nisam ljubomoran, samo moram da znam gde i s kim Palačinka ide."
Ponovo me je ugrizao ali ovaj put nešto ispod vrata. Pa naravno da je ostavio trag.
Uradio je to još nekoliko puta s izgovorom da nisam smela da odem a da mu se ne javim, kako sam trebala da idem s njim, kako moram da pazim, da ne smem da pokušam da pobegnem i tako dalje i tako dalje.
Ja sam samo pokušavala da ostanem tiha. Konačno mi je pustio ruke. Povukla sam ga za kosu i gurnula ga pored sebe na krevet. Sela sam mu u krilo, gurnula mu ruke iznad glave i stežući ih svom snagom bribila za krevet.
YOU ARE READING
Ples Sa Đavolom
Fanfiction~"Dragi, pravila postoje da bi se kršila"~ ° ° ° -Kada Elsire, buntovna mlada devojka ponovo dođe na Zemlju, posle godinu dana u Podzemlju (Devildom) kao učenik na razmeni, ona se upoznaje s novim preprekama. Posle razgovorom s Demonskim princem, nj...