16. Deo: Idemo Po Ogrlicu

65 4 7
                                    

~Plakala sam. Zašto ja plačem kada bi ovo trebalo da povredi njega, a ne mene?~

***

Pružio se iznad mene. Počela sam da udaram, pa mi je uhvatio ruke da ne mogu da se branim.

Subaru:"KO SI TI DA TAKO PRIČAŠ O MOM OCU!?"

Elsire:"JA SAMO GOVORIM ISTINU! DA NIJE BIO STOKA TVOJA MAJKA NEBI BILA ZAKLJUČANA U TORNJU! DA NIJE NJEGA MAJKE BI IM BILE ŽIVE! DA NIJE NJEGA JA NE BIH MORALA DA BUDEM OVDE!-"

Subaru:"Ti ne želiš da budeš ovde?"

Elsire:"Subaru, ovde sam samo da biste me koristili kao igračku. Kao hranilicu. Naravno da ne želim da budem ovde."

Subaru:"Ophodim se prema tebi najbolje što umem. Pokaži malo zahvalnosti."

Elsire:"Subaru, pusti me, neću više da se raspravljam."

Nisam mogla da zaustavim suze. Osećala sam se slomljeno. Sišao je s mene i pružio mi ruku.

Subaru:"Večeras odlaziš."

Ustala sam.

Elsire:"Ne."

Subaru:"Rekao sam, večeras odlaziš!"

Elsire:"Ostajem. Rekla sam da ostajem. Briga me više šta ćeš da radiš sa mnom."

Subaru:"Ne mogu biti bolji, samo da znaš."

Elsire:"Znam."

Otišla sam do svoje sobe sva uplakana. Dosta mi je. Zaključala sam vrata i zarila lice u jastuk.

***
Plačem već satima.

Neko je lupao na vrata.

Nisam se odazivala.

Reiji je, zove me da jedem.

Ne želim da jedem, želim da umrem. Prečica do Devildoma.

Reiji i dalje lupa.

Sada i viče.

Otklučala sam vrata. Teško da će mi popraviti raspoloženje, ali pogled na njegove grimizne oči....... Biće mi malo bolje.

Teško sam koračala ka terasi dok mi se sve više mutilo ispred očiju. Šminka mi je skroz razmazana.

Ponovo ona plavooka. Na zemlji je i gleda u mene. Gleda me u oči.

Reiji je još ljući.

Otvorio je vrata i dere se koračajući ka meni.

Ona žena ponovo nešto govori.

Xx:"Pomozi im...... Da mi oproste....."

Osetila sam Reijijeve svilene rukavice na mojim golim ramenima.

Reiji:"Elsire, kreni, pola sata te zovem, večera ne može da počne bez tebe."

Elsire:"Da li je i ti vidiš?"

Reiji:"Kog da vidim? Elsire, da li si dobro?"

Elsire:"Onu plavooku, liči na Shua. Govori mi nešto."

Pokazivala sam prstom na podnožje terase. Uhvatio me je za ruku i oktenuo ka sebi.

Reiji:"Nepristojno je upirati prstom-"

Elsire:"Lepo me boli kurac, kaži mi samo da li je vidiš."

Reiji:"I upadanje u reč je nepristojno. Svakako, jesi li dobro, priviđa ti se."

Pribio me je uz ogradu i skinuo rukavice, pa dodirnuo čelo.

Reiji:"Čelo ti je vruće, da li je to previsoka temperatura za čoveka."

Ples Sa ĐavolomWhere stories live. Discover now