~Ayato je seo s jedne, a s truge strane je seo Subaru.~
***
Subaru se baš pribio uz mene. Čak me je obgrlio oko struka i privukao još više sebi. Bila sam zbunjena, ali dobro, nije da se žalim.
A onda me je Ayato privukao sebi. Uzeo me je za ruku i povukao iz sve snage.
Elsire:"Slomićeš mi ruku, debilu!"
Ayato:"Dođi ovamo."
Subaru:"NE IDE ONA NIGDE! BEŽI OD NJE!"
Elsire:"Ej, ej! Mir među životinjama. Sedite dole i smirite se, inače ću da se premestim kod Reijija."
Reiji:"Ne nećeš."
Elsire:"Jesam li te pitala nešto? A vas dvojica se smirite. Ako nastavite, opaliću vam takvu šamarčinu da ćete je se sećati i u zagrobnom životu. Dosta više!"
Zaćutali su, ali su se gledali kao da žele da rastrgnu jedan drugog. Već sam bila ljuta, a da sam nastavila da se bakćem s njima zadavila bih ih pre nego da stignemo.
***
Ostatak puta su se razmenjivali pogledi oštri poput noževa. Osećala sam se prilično nelagodno. Čim je limuzina stala, istrčala sam napolje.Elsire:"Požurite! Zakasniću!"
Shu:"Posle sam ja razmažen."
Nasmejao se. ON SE NASMEJAO. A ja sam dobila manji srčani udar, to je sigurno.
Dok su izlazili, stajala sam sa strane i čekala Reijija. Baš je baksuz. Zadnji je izašao. Pa njemu bi se tačno noge slomile da je prvi izašao.
Svi osim nas dvoje su otišli ka svojim učionicama.
Reiji:"Šta čekaš? Idi u svoje odeljenje."
Elsire:"Ne znam gde je, tupane."
Pravo na živac. Namešta naočare. Gleda me popreko.
Reiji:"Nisam trebao da odlažem časove manira. Zar sve trebam da ti crtam?"
Elsire:"Pa može, što da ne. A možeš za početak i da me odvedeš do učionice. Možda bih ti rekla hvala. Šta znam."
Provocirala sam ga što sam više mogla. Osetila sam ruku na mom ramenu.
Reiji:"Hajde, kreni. I pamti put, neću te i sutra voditi."
"Hoćeš, hoćeš, samo to još ne znaš. Pa ni Lucifer me nije doveo u red, epa ti ćeš sigurno. Ako budem htela u rukama ćeš da me nosiš dečko!"
Umem i ja da oćutim kad treba.
Ispred učionice me je čekao Subaru.
Reiji:"Ovo je tvoje odeljenje. Lepo se provedi."
Jel on to mene upravo isprovocirao?! I podsmevao mi se?? Kučka.
Elsire:"Jadna ja šta ću bez tebe!"
Zakolutao je očima i otišao.
Subaru:"Hajde, dođi."
Uveo me je unutra i seo u klupu. Nisam baš znala šta da radim pa sam samo stajala sa strane.
Subaru:"Sedi!"
Elsire:"Gde?"
Subaru:"Ovde, naravno."
Pokazivao je na klupu odmah do njegove. Sela sam. Privukao je moju stolicu ka njemu.
Subaru:"Pazi se ostalih učenika, u redu?"
Elsire:"Što?"
Subaru:"Zato što će želeti da ti piju krv, a ja to neću da dopustim."
Elsire:"Mhm."
YOU ARE READING
Ples Sa Đavolom
Fanfiction~"Dragi, pravila postoje da bi se kršila"~ ° ° ° -Kada Elsire, buntovna mlada devojka ponovo dođe na Zemlju, posle godinu dana u Podzemlju (Devildom) kao učenik na razmeni, ona se upoznaje s novim preprekama. Posle razgovorom s Demonskim princem, nj...