~Sve je ostavio i okrenuo se uplašeno prema meni. Oči su mu bile širom otvorene a penkalo mu je ispalo iz ruku i uništilo šta god da je pisao. ~
***
Koračao je prema meni toliko teško da je kroz celu sobu odzvanjao zvuk njegovih cipela. Osetila sam njegove jake šake oko mojih ramena. Jako me je protresao.
Reiji:"PA DOBRO, ŽENO, DA LI SI TI NORMALNA?!"
Elsire:"N-ne t-tresi me! Do-obiću potre-es mozga!"
Prestao je da me trese ali me je i dalje stezao oko ramena. Ima toliko čvrst stisak da sam osećala kako mi kosti pucaju.
Reiji:"KAKO SI SAMO SMELA?! IMAŠ LI TI MOZGA?! MISLIŠ LI TI UOPŠTE?! ŠTA DA SU VAS UHVATILI?!"
Elsire:"Subaru bi rekao da smo u poseti-"
Reiji:"KAKVA POSETA, LUDA ŽENO?! UBILI BI TE! NE! NE BI TE UBILI! BILO BI NEŠTO MNOGO GORE! ZAŠTO SI IŠLA TAMO UOPŠTE?!"
Pogled mu se sumnjičavo spuštao s mojih očiju ka mom vratu.
Reiji:"KO VAM JE DOZVOLIO-"
Prekinuo je, dekoncentrisano, usred rečenice i ponovo fiksirao pogled na moj vrat.
Reiji:"Niste smeli-"
Tada mu se pogled još jednom spustio na moj vrat. Pustio je moja ramena i osetila sam ogromno olakšanje. Veštim pokretima pomerio mi je kosu s vrata ugledavši ogrlicu ali i Ayatove ujede. I dalje je izgledao besno samo nekako drugačije. Ovo je bio izraz čistog besa.
Reiji:"Našla si ogrlicu, vidim. Zato ste bili tamo?"
Elsire:"Da..."
Gledala sam u pod dodirujući ogrlicu.
Reiji:"Ovo okolo. Verujem da nisi tamo dobila."
Prešao je palcem preko mog vrata i ja sam na sebi ponovo osetila glatku svilu koja me je opuštala.
Elsire:"Ne.."
Osećala sam se loše.
Reiji:"Ko?"
Elsire:"Molim?"
Pogledala sam ga plašljivo. Preumorna sam za njihove gluposti.
Reiji:"Ko ti je ovo učinio?"
Nisam htela da odgovorim. Šetala sam pogledom po celoj sobi izbegavajući njegov besni pogled.
Reiji:"ELSIRA, RECI MI KO JE OVO UČINIO!"
Elsire:"A-ayato."
Reiji:"Pa naravno da je on! Stvarno su imbecili!"
Elsire:"Reiji, u redu je. Nije kao da će ostati zauvek."
Reiji:"Nije ni kao da će nestati odmah. Svi će znati da je Ayato to uradio. Cela škola će videti ujede. Elsire, ti baš ne razumeš!"
Elsire:"Reiji, šta radim, s kim radim, gde i kako radim je moj problem! Ne tvoj! Niti Ayatov niti Subaruov, niti problem ijednog vampira ovde! Trebala sam da pobegnem kada sam imala prilike!"
Jako je stagao i zavrnuo zglob moje desne ruke. To me je nateralo da se iskrivim. Osećala sam se slabašno.
Reiji:"Samo da te podsetim da si ovih godinu dana ti naš problem! Ja moram da trpim tvoje gluposti!"
Elsire:"Niko te ne tera!"
Reiji:"Da ne moram da te održim živu, odavno bih te pustio njima!"
Elsire:"Kako to misliš moraš?"
DU LIEST GERADE
Ples Sa Đavolom
Fanfiction~"Dragi, pravila postoje da bi se kršila"~ ° ° ° -Kada Elsire, buntovna mlada devojka ponovo dođe na Zemlju, posle godinu dana u Podzemlju (Devildom) kao učenik na razmeni, ona se upoznaje s novim preprekama. Posle razgovorom s Demonskim princem, nj...