pov Yamada
Od jakiegoś tygodnia, może więcej, może mniej mieszkam u Aizawy, prawde mówiąc nudzi mi się już trochę ale i tak jest fajnie. Dzisiaj, a właściwie za może kilka minut wracam do siebie do domu bo tak się umówiłem z Aizawą.
-A ty wytrzymasz beze mnie tyle?- zapytałem czarnowłosego prawie wychodząc
-Wytrzymam bo przecież będziemy się widzieć w szkole
-No wiem a w sobotę i niedzielę?
-Też wytrzymam bo już że mną mieszkasz prawie miesiąc licząc dni kiedy źle się czułem, gdy byłem porwany przez lige oraz teraz ten tydzień- odpowiedział mi wyliczając na palcach
-Mhm okej, a co planujesz robić po tym jak pójdę do siebie?
-Będe zmuszony sprawdzić sprawdziany mojej jakże kochanej klasy
Nie odezwałem się już po tych słowach czarnowłosego tylko podeszłem do niego i go przytuliłem (Autorka: AnnaStachurka nie miej tu tylko znowu motylków w brzuchu XD)
Aizawa oczywiście też mnie przytulił po czym poszłem jeszcze na chwile do pokoju w którym ja spałem przez ten czas i spakowałem resztę rzeczy. Gdy wróciłem do Shoty pożegnałem się z nim i zabierając moje rzeczy wyszłem.
-No papa Zashi- powiedział
Po oddaleniu się od domu mojego kolegi przemierzałem sobie miasto powolnym krokiem, ponieważ nic mi się nie chciało. (Autorka: Tak jak mi aktualnie a pisze to jeszcze o 2 w nocy a publikuje na przerwie w szkole)
Gdy doszedłem do mojego domu otworzyłem drzwi i weszłem. Niby wszystko było w nim okej ale czy napewno...?
[CDN]
-------------------------------------------------
Ym no cześć, przepraszam że ten rozdział już taki totalnie ale to totalnie krótki ale chciałam coś poprostu wstawić żeby było. Rozdział jest taki krótki, ponieważ tak jak mówiłam- chciałam coś wstawić oraz jeszcze do tego nie mam zbytnio weny żeby pisać rozdziały które wymyślam pisząc. (Mam zeszyt w którym mam napisane jakieś losowe rzeczy i tam mam rozdział który miał być szósty ale będzie najwidoczniej 11)Dobra to tyle tyle, papa ludzie i życzę miłego dnia.
CZYTASZ
W życiu wszystko zdarzyć się może||EraserMic||
FanfictionWitam w opisie kochany czytelniku! W książce mogą pojawić się rzeczy z listy pod spodem •Błędy ortograficzne/językowe •Za dużo dialogów •Nieśmieszne teksty •Cringowe wydarzenia •Mowa o krwi •Dużo omdleń Jeśli któraś rzecz z tej listy ci przesz...