7

1.8K 31 6
                                    

POV LOIS
Het is inmiddels 22:15 en ik lig in bed. Ik slaap nog niet en hoor de deur open gaan. Ik doe alsof ik slaap en kijk tussen spleetjes wie het is. Het is Robbie. Hij doet stil omdat ik zogenaamd slaap, zo lief! Hij kruipt zo stil mogenlijk naast me in bed en zegt 'slaaplekker zussie, loveyou' 'slaaplekker Robbiee, hou ook van jou' zeg ik terug. 'Heyy je bent nog wakker!' Zegt hij. 'Jaaa, ik kon ni slapen' 'oh waar dacht je aan dan?' 'Gwn dat ik zo blij ben dat ik weer bij je ben!!' 'Nawhh ik ben ook heel blij lieffie' 'probeer maar weer te slapen.' Zegt hij. 'Isgoedd trustee' 'truste.'

Mijn wekker gaat het is 06:45. Ik maak me klaar voor school. Ik doe deze outfit aan:

Ik doe mijn haar en make-up en loop naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn haar en make-up en loop naar beneden. Het is nu 07:45 Robbie komt nu ook beneden. 'Hee loo, gaan we ontbijten?' 'Ik heb al ontbeten' loog ik. 'Moet ik even een broodje voor je maken?' Vroeg ik 'ja lekker' ik maakte een broodje voor Rob en hij zette me af op school.

Ik hoopte dat het weer gewoon was op school omdat ik weer leuke kleding en make-up had maar nogsteeds ging niemand met me om. Tot mijn verbazing zijn Elise en Levi nog niet naar me toe gekomen. Het was geen bijzondere dag, ik had wel een toets maar verder was er niks.

Als ik naar buiten loop zie ik niet Robbie maar Matthy in de auto zitten. 'Hee Matt' 'hee Loo.' 'Kom we gaan zei hij.' Het was echt gezellig in de auto, hij zette heel hard je blik richting mij op en we zongen samen mee. 'Je kan echt mooi zingen loo' zei hij 'dankjee'. We komen aan bij cdh en iedereen chilt in de woonkamer. Ik krijg een appje van Laar

Laar<3: Hee loo, ben uit hlt kan ik komenn?
Ik: Hee heee, rond 14:00?
Laar<3: jaa isgoedd, app je me t adres?
Ik: topp het adres is ******************
Laar<3: bedankt tot zoo
Ik: tot zoooo<3

'Jongens, Lara komt om 14:00 okee?' 'Isgoedd' zeggen ze.

Het is nu 13:55 dus ze kan elk moment komen. Als ik even boven ben gaat de bel. Raoul was beneden dus hij deed open.

POV RAOUL
'Hee loo, oh eehm sorry, jij bent vast de broer van Lois. Ik ben Lara.' 'Hayy Lara, ik ben niet Lois haar broer hoor ahaha ik ben een vriend van ze, Lois is boven ik roep haar even. Kom maar binnen trouwens' 'oo okeee' 'LOIS, KOM JE, LARA IS ER.' 'IK KOMM' roept ze.

POV LOIS
'Hee Laarr' 'hee loo' 'hoe is iee?' 'Jaa goedd met jouu?' 'Ook goedd' 'mooizoo'. 'Kom dan gaan we naar de kamer van mij en mijn broerr' zei ik. 'okee' zei loo. 'Hoe kan jou broer dit huis betalen?' Vroeg Lara. 'Hij deelt het met 3 vrienden, die jongen die open deed woont hier ook.' 'Oo, trouwens ik herkende die jongen' zei Laar. 'Dat kan ahaha waarschijnlijk herken je de rest ook' zei ik 'wie zijn het dan?' Vroeg ze. 'Dat zie je vanzelf wel, dus wat wil je doen?' 'Zullen we naar de stad?' 'Jaa leukk' op dat moment komt Robbie de kamer inlopen. 'Heee Rob!' Ik geef hem een knuffel. Lara zit met open mond te kijken, volgensmij herkent ze hem. Matthy en Koen staan ook in de deur opening. 'Jongens dit is Lara, Lara dit zijn Robbie, mijn broer, Matthy en Koen. 'OMG AAA' zei Lara. 'Volgensmij kent ze julliee ahahahha' 'in iedergeval, wij gaan zo naar de stad is dat goed?' Vraag ik. 'Ja isgoed hoor moet ik jullie afzetten?' Vroeg Robbie 'graag' antwoord ik. Lara is nogsteeds in shock.

Als we in de stad lopen, kopen we wat leuke kleding. ' waarom heb je me nooit verteld dat jou broer bekend is??' 'Oh gwn' 'dit moet je echt aan iedereen op school vertellen!!' 'Neee echt niet! Dank klink ik zooo opscheperig!'

POV ROBBIE
ik heb lo net weg gebracht, op een of andere manier mis ik haar telkens als ze even weg is. Ik loop naar mijn badkamer en zie er maandverband liggen. Ooo dus daarom deed ze zo geheimzinnig, ze wilt niet dat wij dit weten. Dat verklaart ook wrm ik niet mee mocht naar de winkel. Ik denk dat ze het is vergeten op te ruimen. Ik ga zorgen dat ik en de jongens haar extra gaan verwennen want volgensmij heeft ze echt pijn! Ik roep de jongens bijeen.

'Oke jongens, niet tegen Lo zeggen dat ik het weet maar ik denk dat ik weet waarom ze zo grheimzinnig deed over de winkel enz. Ik liep mijn badkamer in en er lag maandverband. Ik denk dat ze het ond niet wil vertellen omdat ze zich schaamt ofz. Dus ik wil dat wij haar extra gaan verwennen!' 'Arme Lois' zeggen ze 'komt voor elkaar' 'ik haal wel ff chocola ofz' zegt Matthy.

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu