10

1.7K 23 7
                                    

POV LOIS
Voor ik het wist lagen zijn lippen op de mijne... het leek eeuwen te duren. Vlinders vlogen rond in mijn buik. Zou hij hetzelfde voelen?

POV MATTHY
Ik keek haar in haar mooie ogen en het ging automatisch, ik legde mijn lippen op die van haar en het voelde echt goed! Volgensmij heb ik gevoelens voor haar.

POV LOIS
Ik viel in de armen van Matthy in slaap, ik heb volgensmij nog nooit zo lekker geslapen. Ik word wakker en voel dat Matthy met mijn haar speelt. 'Goeiemorgen schoonheid' zegt hij 'goeiemorgen' zei ik met een ochtend stem. 'Over gisteravond...' zei ik, ik kon mijn zin niet afmaken of zijn lippen lagen alweer op de mijne. 'Is dat je antwoord?' Vroeg hij lachend. 'Ik ehh.. ik denk het, maar hoe zit het nu tussen ons?' 'Ik ehmm weet het nog niet, laten we ff kijken hoe het loopt.' Zei hij.

Ik kleedde me om,

deed mijn haar en make-up, ziet er ong

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

deed mijn haar en make-up, ziet er ong. zo uit.

en liep naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

en liep naar beneden. daar zaten Robbie en Jamie. 'Hee' zei ik, 'hee lieffiee' zei Robbie 'hee Lois' zei Jamie. 'Lois heb je misschien zin om vanmiddag samen wat te doen?' Vroeg Jamie. 'Jaaa zekerss gezellig!

Het was tijd om te ontbijten en natuurlijk werd ik gedwongen om te eten. Ik zat aan de tafel en kreeg een broodje. Ik staarde er lang naar. 'Lo ga nou eten' zei Robbie. 'Ja Lois, we willen je niet weet in het ziekenhuis hebben' zei Koen. 'Ik probeer het maar het is gewoon lastig oke' zei ik en er rolde een traan over mijn wang.

Uiteindelijk lukte het me om een paar hapjes te nemen. Ik zei dat ik even wat boven moest pakken en keek of niemand me volgde, vervolgens deed ik precies het zelfde als gister. Zo denken hun dat ik eet maar kom ik niet aan, win-win situatie!

Jamie zei dat ook Charlotte, Juultje en Lieke kwamen, dat zijn de vriendinnen van de andere bankzitters. We zouden gezellig naar de stad gaan.

De andere meiden zijn er, ik stel me voor. 'Hee, ik ben Lois.' Ook zij stelde zich voor en we gingen eig meteen weg. De meiden waren heel gezellig, ik denk echt dat we heel hecht kunnen worden. Alleen zijn ze wat ouder dan ik, maar dat ben in wel gewend in dit huis ahah.

Dit was een van de fotos die we hadden gemaakt, ik heb hem als achtergrond ingesteld.

Dit was een van de fotos die we hadden gemaakt, ik heb hem als achtergrond ingesteld

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Rond een uurtje op 5 gingen we terug naar cdh. We kwamen thuis en de jongens wareb weg, vast aan het opnemen. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik gebeld was door school. 'Shit shit shit' zei ik maar ik had niet door dat ik het hardop zei. 'Wat is er?' Vroeg Lieke. 'We zijn me vergeten af te melden voor school en nu hebben ze me een paar keer gebeld, ik heb echt een probleem' zei ik. 'Weet je wat je moet doen, je moet Rob bellen, zeggen dat hij gebeld kan worden door school, dan bel je school en zeg je dta je je was vergeten ziek te melden maar dat je je echt niet goed voelt, je zegt bel mijn broer maar. Dan bellen ze hem en hij regelt het wel verder' zei Jamie. 'Dankjeee' zei ik 'geen probleem' zei ze.

POV ROBBIE
Ik word gebeld door Lo 'hee, we zijn me vergeten af te melden voor school dus nu wordt ik heel de tijd gebeld, kan ik jou nummer even doorgeven?' 'Ja hoor, laat ze mij maar bellen. Ik regel het wel. Ik word nu door een ander nummer gebeld. 'Hallo spreek ik met de vader van Lois?' 'Hallo, ik ben haar broer, ik ben verantwoordelijk voor haar. Wat is er aan de hand?' 'Lois is vandaag niet komen opdagen op school' 'nee dat klopt idd, ik was haar vergeten af te melden. Ze is ziek.' 'O oke dan was het gewoon een misverstand, fijne dag nog verder.' 'U ook!'

'Wie was dat?' Vroeg Matt. 'School van Lo, we waren dr vergeten ziek te melden.' 'Oo oke' zeiden de jongens. 'Ik ga stuk, hij dacht dak der vader was.' Zei ik. 'Gaan we verder met opnemen' 'isgoed papa' zeiden we en we gingen verder.

POV LOIS
ik en de meiden zitter op de bank een film te kijken. De jongens komen binnen lopen, onze tassen van het shoppen staan nog in de gang. Soww meiden, geslaagd zie ik?' Zei Koen. 'Jaaa er waren gewoon heel veel leuke dingen' zei Juultje.' De jongens gaven hun vriendinnen een kus en kwamen ook op de bank zitten. Robbie kwam tussen mij en Jamie inzitten en sloeg zijn armen om ons heen. Hij gaf Jamie een kus en ik ging smet mijn hoofd op zijn schouder liggen. Ik hoorde hem met Jamie fluisteren maar toen het hard genoeg was om het te kunnen horen viel ik in slaap. Even later werd ik wakker van Raoul die roept. 'Jongens ETENN' 'ik schrik wakker en zie dat ik met mijn hoofd op Robbie zijn schoot lig en mijn benen op die van Matt. 'Oh ehmm.. sorry jongens.'

POV ROBBIE
We zitten met zn alle een film te kijken en als ik merk dat Lois slaapt vraag ik zachtt aan Jamie. 'Heeft ze nog iets gegeten?' 'Nee volgensmij niet, ik maak me wel zorgen om haar.' 'Wat is er?' Vroeg Lieke 'oh niks hoor' antwoordde ik snel.

'Jongens ETENN' roept Raoul. 'Lois word wakker en zegt 'oh ehmm.. sorry jongens' ze ligt namelijk op mijn en Matt zijn schoot. 'Maakt niet uit liefie' zei ik. We zitten aan de eettafel en weer staart ze naar het eten.

POV LOIS
we zitten aan de eettafel en ik kijk naar het eten. 'Waarom eet je niet?' Zeiden Charlotte en Juultje. Ik keek Robbie gestressed aan want ik wou niet dat de hele wereld het wist. 'Oh ik heb ehmm niet zo veel honger.' 'Lois je gaat wel eten' zei Milo 'ja ja, ik die mijn best, maar het is niet makkelijk alss..' shit ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik gepest word, hoe los ik dit op!! 'Als wat' vroeg iedereen nu tegerlijk' 'als niks' zei ik en ik stak een hapje in mijn mond. 'Goed gedaan!' Zei Matt 'ik ben trots op je' zei Rob. 'Ik zit vol' zei ik na een paar happen.' 'Is goed Lo, heb je nog huiswerk ofzo? Ga dat nu maar maken.' 'Oke' zei ik en ik liep naar boven.

Ik keek of niemand me zag en... je weet het wel. Ik ging zitten aan Rob zijn bureau en ging huiswerk maken.

POV ROBBIE
Lois loopt naar boven, als ze boven is vraag Juultje 'waarom eet zij niks?' 'Ze durft niet te eten' zei Koen 'hoezo niet?' Vroeg Charlotte 'ze vind zichzelf te dik..' zei Milo 'wat?? Ze is prachtig!' Zei lieke 'ja dat zeggen wij ook steeds maar ze luistert niet' zei Raoul.    'Ze heeft anorexia' zei ik nu, 'we zijn er gister achter gekomen.' 'Wat erg!' Zeiden de meiden nu. 'Ja klopt, we hebben gister met haar in get ziekenhuis gegeten wat ze was flauwgevallen en zelfs nu ze het weet wil ze niet eten.' 'Dat is echt heel erg!' Zei Lieke 'ja maar ze eet nu wel, dus het gaat al iets beter' zei ik.

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu