23~Efteling, of toch niet..?

1.1K 27 4
                                    

POV LOIS
'Sow kom jij maar even hier!' Zegt Matthy. Hij pakt mijn heupen en zoent me. 'Matt heb jij lo gezien? ze is niet in onz.... Jezus jullie kunnen echt niet van elkaar afblijven! Lois meekomen jij je moet morgen vroeg op!' Robbie pakt mijn hand en sleurt me mee 'maar mijn lad...'

We zijn op onze kamer. 'Hahahahahha zag je hoe Matthy schrok?' Zegt Robbie 'ja hhahahaha' 'nou hup slapen jij' ik ga in bed liggen en ga nog even op mij telefoon. Ik probeer dat rob het niet ziet, hij is toch aan het opnemen. 'Lois! Telefoon' 'Huh telefoon, welke telefoon? Ik heb geen telefoon hoor!' Zeg ik op de meest sarcastische manier die er is. 'kom op' 'ja maar kijk ik ben even naar jou opnames aan het luisteren en op mijn telefoon tegerlijk' 'je moet hlm niet naar mn oonames luisternnn je moet slapunn' 'jamaar hoe kan ik slapen als jij aan het opnemen bent' 'ja das waar, ga nig maar ff op je tel dan.'

Ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. 'Lois... loiss... LOISS' Robbie probeert me wakker te maken. 'Ugh' ik begin een beetje wakker te worden. 'Lo wordt nou is wakker we gaan naar de efteling zoo' 'o jaaaa' toen ik dat boorde was ik meteen wakker. 'Hoelang heb ik de tijd om me klaar te maken?' 'Een uurtje' zegt Robbie 'een uurtje!? Dat wordt stress hahaha'. 'Ja jij wou niet wakker worden'

Ik spring onder de douche, stijl mijn haren en doe er zo een soort bandana in. Ik doe wat ringetjes kettingen en armbadjes om en natuurlijk oorbellen, doe mijn make-up en pak een tasje. Nog 10 minuten over shitt, ik moet nog een outfit uitzoeken, wat voor weer is het vandaag? 19 graden oke dan ehh, gewoon iets simpels:

 Nog 10 minuten over shitt, ik moet nog een outfit uitzoeken, wat voor weer is het vandaag? 19 graden oke dan ehh, gewoon iets simpels:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Shit ik was vergeten dat we ook gingen opnemen, nu heb ik een super simpele outfit aan. Ach joh maakt niet uit. Nu schoenen. Ughh ik heb er echt té veel! 'LOIS KOM JE!!' Hoor ik van beneden komen. 'JA BIJNAAA' roep ik terug. Omgg jaaa die zijn leuk!

Dit zij de schoenen die ik heb gekregen voor mijn verjaardag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit zij de schoenen die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Oke heb ik alles? Ja, nou oo naar beneden.

'Jahoor daar is onze schoonheids prinses eindelijk, klaar?' Zegt Koen 'ja sorry, ik had helemaal een outfit uitgezocht ens en aangedaan en toen besefte ik dat we gingen opnemen en nu heb ik een hele saaie outfit maar ik had geen tijd meer om iets anders uit te zoeken, de schoenen zijn trouwens wel heel leuk heheh' 'neejoh dit is toch leuk! En vooral die schoenen idd' zegt Matt. Ondertussen stond Koen al bij de deur, hup opschieten jullie anders komen we te laat!' We schoten allemaal in de lach, Koen is eigenlijk gewoon de definitie van telaat komen 'HAHAHAHHAHAHA JIJ HAHAHAHA TELAAT HAHAHAH' ik kwam amper uit mijn woorden. 'Ja oke HAHAHA' zei Koen toen.

POV ROBBIE
Iedereen loopt de auto in en als ik de deur op slot doe bedenk ik me ineens dat Lois zo lang bezig was met haar klaar maken dat zei natuurlijk niet mee ontbeten heeft, het ging goed dus ik ben wat minder gaan opletten maar als ik zo terug denk heb ik haar überhaupt bijna niet zien eten de laatste dagen. Ze denk er weer mee weg te komen maar dat gaan we mooi niet doen. Ik loop naar de auto. 'LOIS FLEUR VAN DE GRAAF! HEEL GAUW WEER TERUG NAAR BINNEN JIJ!' 'Oehh die heeft problemen' zeggen Milo en Koen tegelijk. 'W-wat heb ik gedaan?' Zegt ze 'WANNER HEB JIJ VOOR HET LAATST GEGETEN!?' 'Ehh net!' 'LIEG NIET' 'nee serieus!'

POV LOIS
Shit shit shit hoezo moet hij nou weer zo moeilijk doen, ja oke ik heb 2 dagen bijna niks gegeten maar waarom moet hij dan zo moeilijk doen. 'Jongens hebben jullie haar zien eten? Ik niet hoor' 'nope' zegt Koen 'nee' zegt Milo 'nou eigenlijk niet' zegt Roel. Ik kijk Matthy aan met een blik van alsjeblieft help me, ik zie dat hij twijfelt. Hij kijkt naar mij en dan weer naar Robbie, die hem met een streng gezicht aankijkt, daarna kijk hij weer naar mij. Sorry gebaart hij. 'Nou nee' echt wtf mijn vriend hoort me toch te helpen! Ik ben echt zo boos op die gast, ik zie door mij ooghoek dat hij naar me kijkt maar ik kijk hem niet aan. 'Lois je liegt! Je liegt weer. Mee naar binnen je gaat naar de koelkast en eet onder mijn toezicht oke?' Zegt Robbie. 'Ja maarehh dat jan niet! Anders komen we te laat' 'nou maak je daar maar geen zorgen over, ik had geappt dat we iets later kwamen maar ze zeiden dat het dan niet kan dus moeten we het naar een andere dag verplaatsten.' Zegt Roel. 'Owh oke' 'geen excuus dus, hup naar binnen'

Ik loop naar binnen. Matt komt naast me lopen en zegt 'sorry maar ik moest het zeggen' ik negeer hem. Ik loop van hem weg, naar de bank. 'Lois de koelkast is deze kant op.' Zegt Robbie. Ik ben zoo chagrijnig ik ben ongesteld, mn vriend kwam niet voor me op, ik wirdt gedwongen te eten, het enige wat ik wil is heel hard schreeuwen. 'Lois nog 1 keer' zegt hij. 'IK HEB GEEN FUCKING HONGER ROBBIE, BEGRIJP DAT EENS. LAAT ME GEWOON.' Zeg ik en ik storm naar boven.

Ik ga zitten op bed. Ik ben boos, boos op Robbie, op Matthy en de andere jongens. Ik weet het ze bedoelen het goed maar ze hoeven zich niet zo erg met mijn leven te bemoeien

POV ROBBIE
'Jezus wat was dat!' Zeg ik. 'Puber he?' Zegt Roel. 'Is ze ongesteld ofzo?' Zegt koen 'zou best kunnen' zegt Milo. 'Dat zal t zijn' zeg ik. 'Ze is echt boos op me hé?' Zegt Matt terwijl hij verdrietig naar beneden kijkt. 'Nou op mij dan!' Zeg ik. 'Gaat er nog iemand naar dr toe ofwa?' Zegt Roel. 'Ik ga wel' zegt Matt. 'Is dat wel zo slim?' Zeg ik. 'We zullen zien.' Zegt hij. Hij loopt naar boven en we horen 'LAAT ME MET RUST!' 'Dat was dus toch niet zo slim' zegt Milo 'zo te horen niet nee...' zeg ik.

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu