12

1.5K 23 10
                                    

POV LOIS
'Vanacht slaapt Robbie bij Jamie dus slaap je vanavond bij mij?' Zei Matthy 'echt? Dat heeft hij niet gezecht. Maar isgoedd' 'topp'

We zijn thuis en ik ga op de bank zitten. Robbie komt na een kwartiertje ook thuis dus we waren net optijd. 'Heee Robbieee' 'hee kleinee, ik slaap vanavond bij Jamie dus je bent vanavond alleen met de boys, vind je het heel erg' 'neejohhh isgoedd' zei ik. 'Raoul komt er ook aan met het avondeten, heb je al wat gegeten vandaag?' 'Jaa' zei ik. Hij keek naar Matthy, Koen en Milo die op de bank zaten, hun schudde hun hoofd. 'Lois niet liegen! Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt, of erger' zei hij 'sorry..' zei ik. 'We eten sushi, je gaat dit keer wel goed eten! Jongens let der op dat ze vanavond ook nog wat eet, al is het maar een stukje chocola ofz' 'Isgoedd maat' zeiden ze. Ik keek naar de grond want dat wou ik helemaal niet.

Na het eten ging Rob naar Jamie en zat ik op de bank. 'Wil je ook wat drinken Lo?' Vroeg Koen 'jaa lekker, doe maar wat.' Hij gaf me cola en ik nam een slokje, 'soww dees is echt lekker, is dit speciale cola ofz?' De jongens begonnen te lachen, ik zocht er verder niks achter. Toen ik hem op had vroeg ik nog een glas, dit gebeurde wel een paar keer. Na een glas of 4/5 liep ik naar de keuken en vroeg ik welke cola het was. Ik zag de jongens schrikken maar lachen tegelijk. Koen pakte een normale fles cola en een fles Bacardi. 'Zit er Bacardi in!?' Zei ik. Koen zei lachen ja. 'Maar als Rob erachter komt dat ik heb gedronken ben ik dood!' 'Daar komt hij niet achter joh' zeggen Milo en Matthy.

Flashback van verschillende momenten: 'Rob, mag ik alsjeblieeftt ook één glas?' 'Nee Lois je bent 15 je wacht nog maar 3 jaar.'

'Een glaasje alsjeblieft Robbieee?' 'Nee is nee Lois, het is niet goed voor je

'Mag ik een wijntje? Ik wil het heeeel graag proeven' 'Lois wat heb ik nou gezecht, niet voor je 18e'
En zo zijn er nog wel meer momenten
Einde flashback

Ik was best dronken want het was de eerste keer dat ik had gedronken en best veel glazen, de jongens lachte me continu uit. 'Hey, als ik zo loop, loop ik dan sexy?' Vroeg ik random aan de jongens, ze gingen helemaal stuk, vooral Koen en Milo. 'Heel sexy' zei milo. 'Waarom lachen jullie? Ik ben heel serieus.' Zei ik heel serieus. Hierdoor moesten ze nog harder lachen. Hun waren totaal niet dronken dus ik stond nog erger voor gek. Ik werd ook heel veel gefilmt dus dit zal niet snel vergeten worden. 'Stop is met mij uitlachen. Dat is gemeen, anders ga ik de kindertelefoon bellen' zei ik. 'Doe maar hoor' zei Matthy 'oke' zei ik en begon te bellen. 'Hallo?' Ze hadden niet verwacht dat ik het echt zou doen maar gingen nog steeds stuk. 'Ja hallo mevrouw, ik word gepest door de vrienden van mijn broer, ze lachen me de hele tijd uit.' Ik had hem op luidspreker staan en de vrouw zei 'ach meisje wat erg! Maar hoezo ben jij nog zo laat bij hun dan?' 'Ik woon in hun' de jongens moeten lachen omdat ik zei in hun. 'In hun?' Zei de vrouw. Ik was nogsteeds heel serieus en ik zei 'maar ik ga nog een colaatje nemen dus mevrouw doe het veilig met uw man he!' De jongens hielde het niet meer. Ook dit was gefilmt. 'Jongens ik neem er nog een' 'nee dat doe je niet Lo, het is zo wel genoeg geweest' zei Matthy 'ja maar het is lekker en dan' 'nee Lois klaar nu' zei Raoul. 'Oke dan' 'je gaat slapen oke? ik ga ook' zei Matthy. Hij bracht me naar boven en viel eigenlijk meteen in slaap op zijn borst

Het is ochtend en ik word wakker van mijn wekker. Mijn hoofd doet heel veel pijn en ik weet niks meer van gisteravond. Matthy werd ook wakker van mijn wekker en zegt 'katertje' 'katertje?' Vroeg ik. 'Ja van de drank van gisteravond' zei hij 'huh drank?' 'Weet je het niet meer' hij laat me wat filmpjes van gisteravond zien. 'Omg ik schaam me dood, wat deed ik allemaal!' 'Ik vond het wel grappig hoor' zei hij lachend. 'Ja vast!' Zei ik. Hij gaf me een kusje. 'Ik heb zooo veel hoofdpijn' zei ik. 'Dat snap ik haha.' 'Nou ik ga me proberen klaar te maken' 'hoezo?' 'Nou ik zit gewoon nog op school hoor slimme' 'ga je echt naar school?' Vroeg hij 'het zal wel moeten' 'moet ik je ziekmelden?' 'Wil je dat echt doen?' 'Jaa tuurlijk, alles voor men schatje' 'hou van jou Matt' zei ik. 'Ik ook van jou Lo' zei hij. We belde school en meldde me af. Ik ging weer bij hem liggen tot er iemand binnen kwam. Ik schoof snel van hem af. 'Heeft ze bij jou geslapen?' Zei een bekende stem. Daar stond Robbie, hopelijk heeft hij niks gezien of gehoord. 'Ehmm, ja..' zei Matt. Ik onderbrak hem en zei, 'ik hoorde vanacht allemaal dingen ens en ik voelde me niet helemaal chill en omdat ik al een keer bij hem had geslapen dacht ik dan ga ik daar maar naartoe.' 'Oh okee' zei hij. 'Wat doe he trouwens zo vroeg wakker?' Vroeg ik. 'Ik moet openen op kantoor dus moet vroeg daar zijn. Hoelaat moet je naar school?' 'Ik heb heel veel hoofdpijn dus we hebben me ziekgemeld' 'oh okee, moet ik paracetamol brengen liefie?' Vroeg Rob 'ja graag' zei ik. Toen hij naam beneden liep om het te halen kleedde ik me om en liep naar beneden. 'Matt dit word nog lastig..' zei ik.

Ik weet nii goed wat ik van dit deel vind ahhaah maar wat vinden jullie?

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu