22~instapost

1.2K 20 6
                                    

POV LOIS
Matt en ik lopen naar zijn kamer. 'Oke lois...' ik ben echt gestresst, straks maakt hij het uit! 'ik denk dat we onze relatie bekend moeten maken voor mijn volgers.' 'Jezus Mat! Ik was zo gestrest! Hoezo deed je hier zo geheimzinnig over?' Zei ik opgelucht. 'Oh sorry schatje!' Zei hij en hij gaf me een kusje. 'Maat zou je dat willen?' 'Jaa tuurlijk!' Zei ik. 'Fijn!' Hij kwam dichterbij. Legde zijn vinger onder mijn kin en telde hem omhoog. Hij zoende me. Ik zoende terug. Hij legde een hand op mijn kaak en de ander op mijn heup. Mijn handen lagen in zijn nek. Het duurde eeuwen en van mij had het nóg langer mogen duren! Wat hou ik van deze jongen! Onze zoen werd onderbroken door iemand die de kamer in kwam. 'BAHAHAHAHHAHA' hoorde ik ineens, Milo en Koen kwamen de kamer binnen. 'Jullie waren nig net niet aan het neuken!' Zei Koen 'Mag ik meedoen?' Zei Milo lachend. 'Jongens! Er bestaat ook nog iets als kloppen!' Zei Matt 'ja sorry hoor we waren gewoon beniewd, we waren bang dat het uit ging. Opeens staat Robbie er ook 'hoorde ik Koen nou zeggen dat jullie aan het neuken waren?!' 'omg nee!' Zeg ik. 'Nou dat zei hij wel hoor.' 'Matthy gaf me gewoon een kusje omda....' 'Nou het was wel iets meer dan een kusje hoor' zei Milo. 'Het maakt niet uit wat het was! Laat lois nou gewoon uitpraten!' 'Sorry hoor, k wist niet dat je boos werd.' Zei Milo weer. 'We gaan onze relatie openbaar maken, zodat we morgen in de video ook niet afstandelijk hoeven te doen ens.' 'Oo kijk dat veranderd de zaak'

De jongens zijn de kamer weer uit. 'Dus hoe gaan we het doen?'vraag ik  'Ehhm een insta post of een video?' 'Nou laten we post doen want video komt der natuurlijk later op.' 'O ja idd' zegt hij. 'Nou welke foto?' Zegt hij. 'Ehhm deze?' Zeg ik. 'Jaa die is leuk! Laten we hem posten!'
Mijn insta:

 'Jaa die is leuk! Laten we hem posten!' Mijn insta:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@lois.vd.Graaf: Mine Forever❤️ hou van jou @Matthy🤍🤍

Reacties:
@Matthy: schatje❤️
@Charlotte.eijgenraam: omg cuties
@elise.janssen: omg meid wat leuk snel een keer aff?
@lois.vd.Graaf >>> @elise.janssen: en dat zou ik doen omdat?
@roos_linde: pedo
@annefleur: alleen om de fame

Matthy zijn post:

Matthy: hou van jou kleintje<3 @lois

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Matthy: hou van jou kleintje<3 @lois.vd.Graaf

@lois.vd.Graaf: too🤍🤍
@raoulJoshua: leukerds
@lisa.boom: omg je verdient beter!
@robbie_vd.graaf: je past goed op der hé maatje
@jackgozer: iew pedo @lois.vd.Graaf kom maar naar mij😏
@bankzitters.fan.x: hoe leuk! Nu ben je niet meer als enige single!
@Noel: awhh cutiess
@youshra_alhim: gatver pedo
@twinsisters.x: leuk jullie samen!

'Nou best positief toch!' Zegt Matt 'nou positief! Kijk die reacties. Pedo, jade, mat je verdient beter, dat noem ik niet positief!' 'Dat soort mensen zitten der alrijd wel tussen schat, er zijn ook heel veel goede reacties. Maak je niet druk!' 'Ja maar straks haten je kijker me en...' 'ETENN' roept Roel van beneden 'kom we gaan eten, en wees nou maar niet bang het komt evht wel goed!' 'Ik heb geen honger in ga naar mijn kamer.' 'Nee je komt gewoon mee eten Lois' 'ik heb geen honger zeg ik toch!' Zeg ik geïrriteerd en ik stamp de kamer uit naar de kamer van mij en Rob. Ik kleed me om in een chill outfitje

Ik ga op bed zitten en ga simpelweg gewoon huilen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga op bed zitten en ga simpelweg gewoon huilen. Dat was alles waar ik zin in had, gewoon zitten en huilen. 'Hij verdient beter, je bent te jong, hij vindt zo een ander' enzv al die gedachtes gingen door mijn hoofd. Waarschijnlijk is heel mijn mascara uitgelopen maar dat boeit me niet. Dit huilen, het voelt zo fijn. Ik kan niet meer stoppen. Ineens gaat de deur open. 'Lois kom je oo.... Hey wat is er?' Zegt roel 'niks' 'je zit hier huilend op bed en dan moet ik geloven dat er niks is?' 'Ehmm ja?' 'Kom vertel op' zegt hij terwijl hij naast me gaat zitten en een arm om me heen slaat 'nou gewoon die reacties. Ik ben niet goed genoeg.' 'Kom op joh daar moet je niet naar kijken. Al die soppende fan girl matthysimps zijn jaloers, ze proberen je klein te maken, maar daar moet je niet naar kijken. Jij bent perfect Lois.' 'Dat ik is heel lief maar..' 'kom ga je mee eten?' Zegt hij. 'Ik heb geen honger sorry.' 'Lois ik ken je, je wilt gewoon weer afvallen omdat je denkt niet genoeg te zijn voor Matt' 'ja maar dat ben ik ook niet' 'je bent perfect geloof me. En nu mee naar beneden jij!' 'Ja maar kijk hoe ik eruit zie' 'dat boeit toch niemand. Matthy en robbie zijn helemaal gestrest beneden, ze maken zich zorgen om jou, ik ook! Wij allemaal' omg hoe lief dacht ik in mezelf. ' kom je mee?' 'Oke.. maar! Ik ga niet eten' 'dat zien we nog wel'

We liepen maar beneden. 'Lo gaat het?' Zegt Rob hij geeft me een knuffel, matt doet hetzelfde. 'Het is gwn kut' 'ja dat snap ik maar ze zijn gewoon jaloers echt waar' zeggen ze. 'Nou hup kom eten' zegt Koen 'ik heb geen honger' rob kijkt me aan, boos. 'Jeetje als blikken konden dooden!' 'Als jij zo doorgaat ga je inderdaad dood maar niet door mij. Zitten en eten jij' 'ugh' het zijn wraps! Daar hou ik van! Ik maak een wrap en neem een hapje. 'Lekker?' Zei roel 'Heerlijk!' 'Mooizo'

We zijn klaar met eten en ik ben aan het afwassen. Ineens voel ik 2 handen op mijn heupen, ik schrik. Ik kijk om 'hee schatje, schrok je?' 'Uh ja!' 'Oh sorry hahah' 'maakt niet uit johh' 'heb je zin in morgen?' 'Jaa echt niet normaal! Ik ben al zo lang niet meer in de efteling geweest!' 'Ik heb er ook zin in! En je doet eindelijk mee met een video' 'ja maar das ook wel eng hoor.' 'Het komt goed gewoon jezelf zijn en een beetje onze domme humor overnemen, dan komt het goed' 'we zullen zien'

'Jongens ik ga slapen!' 'Truste!' Zegt iedereen, matt geeft me een kusje 'ja en dat doen jullie maar als jullie alleen zijn!' Zegt Milo 'geen sprake van!' Zegt Rob en ik moet lachen. 'Nou Joe!'

Ik trek mijn pyjama aan

Maar toen bedacht ik me dat mijn lader nog in matt zijn kamer lag dus die ging ik effe pakken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar toen bedacht ik me dat mijn lader nog in matt zijn kamer lag dus die ging ik effe pakken. Ik klop op de deur want ik wist niet of hij in zijn kamer was en zo ja of hij aan het opnemen was. 'Binnen!' 'Hee mijn lader lag hier nog volgensmij' 'sow kom jij maar ff hier...'

Dit was weer een deeltjee, volg zeker ook mijn insta: @bankzitters_kwalletje en mijn tiktok: @bankzitters_kwalletje. Stuur daar ideeën of woorden in voor mijn verhaal:))

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu