20 ~ party nightt🥂

1.3K 26 4
                                    

POV LOIS
We gaan ons klaarmaken en zetten een bankzitter playlist op. Op een gegeven moment komen de jongens mijn kamer in omdat ik zo harde muziek op heb. 'Wat is hier aan de ha.... Heee meiden sinds wanneer zijn jullie hier?' Zegt Robbie 'hahah nou al lang eig hahaha we zijn ons aan het klaar maken.' Zegt lieke. 'Goeie muziekzsmaak hoor, laat es wat horen!' Zegt Koen. 'Oke oke!' Zegt juultje. We zetten niks aan.

We zingen allemaal het stukje van onze vriend naar hem. 'Zozo goed hoor, jullie moeten hem coveren hahahahaha' zegt Matthy. 'Nou nu weg jongens wij moeten ons klaar maken.' Zeg ik en we duwen ze de kamer uit. Ik trek mijn outfit aan:

 Ik trek mijn outfit aan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En doe mijn make-up en haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En doe mijn make-up en haar. Net als de andere meiden. We lopen naar beneden, waar de jongens zitten met allemaal dezelfde blouse aan. We lopen naar onze vriend toe. 'Hallo schatje' zegt Matthy. Ik kus hem, maar ben veel kleiner dus moet op mijn tenen staan. 'Nou laten we gaan!' Zegt Koen. we gaan met 2 autos 1 vijfpersoonw en 1 vierpersoons auto, maar we zijn met zijn 10en dus ik moest op schoot bij Matt, biet dak da erg vind. We komen aan in een heel mooi restaurant. 'Welkom, waar kan ik jullie mee helpen?' Zegt de man bij de ingang. 'We hebben gereserveerd voor 9' zegt roel. 'Op welke naam?' 'Bankzitters' zeggen koen en milo tegerlijk. We worden naar een tafel begeleid en gaan zitten. 'Hier heb ik voor jullie het menu' zegt de ober hij geeft ons de kaarten en als hij er een aan mij geeft, knipoogt hij naar me, Matthy zag het en vond het volgensmij niet heel leuk. Ik kijk oo de kaart, net als de rest. Na ong een kwartiertje komt de ober terug om te vragen wat we willen. Iedereen zegt wat ze willen. 'En wat wilt deze schoonheid hier?' Zeht hij tegen mij. Matthy lijkt steeds bozer. Ik negeer het en kijk naar Matt. 'Ehhm, een salade.' 'Komt eraan 'serieus Lois, een salade?' Zeggen rob milo en koen tegerlijk. 'Ey die kut ober moet ophouden gap ik klap hem echt 'als hij nog 1x zo doet!' Zegt Matt 'rustig, hij bedoelt het vast niet zo'

POV MATTHY
Ik ben heel chagrijnig door die kut ober, hij flirt heel de tijd met mijn vriendin! Het eten is er en hij geeft iedereen zn eten, 'en voor onze knappe dame een salade' 'ey gap nou moet je ff ophouden, de knappe dame is minderjarig en heeft een vriend dus kap met je zo te gedragen want ze wil je niet!' Zegt Matt 'ik denk dat ze dat zelf wel kan beslissen toch?'zegt hij'Nou ik denk dat jij niet zo stoer moet doen en gewoon terug naar de keuken moet gaan voor je klappen krijgt' 'moet ik nu bang zijn' 'matt rustig' zegt Lo. 'Is hij je vriend? Pedo gedrag' 'ja hij is mijn vriend en hij is geen pedo' zegt lo 'zo zo mevrouwtje durft ook te praten?' 'Ey nou moet je je bek houden' zegt Rob 'en jij bent?' Zegt die ober weer 'haar broer' 'o jeetje moet ik nu bang zijn.' Iedereen in het restauranr kijkt naar ons, de manager komt aangerent en neemt de ober mee. 'Hopelijk wordt hij ontslagen' zegt juultje 'vieze klootzak' zegt koen. 'Jaja klootzak maare kunnen we eten?' Zegt Milo. We beginnen te lachen 'vreetschuur' zeggen ik en Koen tegerlijk.

POV LOIS
'Is het lekker?' Vraagt Matthy aan me 'jaa zeker' niet want iew een salade, maarja daar zitten de minste calorieën in. 'Ik snap niet wrm je een salade neemt in een restaurant' zegt Milo 'tsja' zeg ik.

We zijn klaar met eten en gaan naar huis, tijd voor een fissaaa. We komen aan en iedereen begint gelijk al met drinken, ik kijk Rob smekend aan. 'Oke dan, maar niet te veel!' Zegt hij ' dankjewellll!!' 'Jongens mag ik hetzelfde als de vorige keer?' 'Natuurlijk mevrouw' zegt Milo en hij pakt het voor me. We gaan karaoke doen en er gaan heel wat drankjes doorheen. koen en Juultje beginnen samen met 'de laatste' koen begint te zingen, 'als jij de barvrouw was dan was ik de vaste klant!' Enzv. Iedereen ging met zijn vriendin en iedereen was ook solo, ik deed 'fingers crossed' 'jezus da was evht mooi' zei Rob ik negeerde het.

' Oke nu spin the bottle!' Zei Milo. Iedereen was aardig tappie. Ik keek Matt aan of hij het wel goed vond maar hij gaf een knikje. 'De jongste begint dus kom maar op Lois.' Zegt Koen. Ik draai en hij komt op Rob 'ja sorry maar ik ga niet bekken met mijn broer!' 'Je hoeft niet te bekken, gwn een kusje' zegt Roel 'ja maar dan is het saai' zegt Milo. 'Nou hup kom op geef je broer een kus' zegt Koen. Hij zit naast me dus ik draai me op en geef hem een kusje. 'Nu Robbie' zegt Matt. Hij draait op Jamie, toevallig. Ze bekken elkaar vol. Nu is Koen, hij draait en hij eindigt op mij. 'Ja! Dat wordt bekken' zegt milo 'zijn we het erover eens dat als ze niet bekken ze een opdracht moeten doen?' Zegt hij weer. Iedereen stemt in, behalve ik, koen, juultje en Matthy, maarja dat is de minderheid. Koen komt naar me toe en bekt me. Ik kap het snel af en ga tegen Matthy aan zitten. Nu is Matthy. Hij draait en eindigt op Char. 'Je houdt je in!' Zegt Milo. 'Ja dag! Ik moest net met zijn vriendin bekken maar zodra het jou vriendin is...  matt bek der.' Zegt Koen. Hij kijkt naar mij ik geef hem een knikje.

We zijn klaar met flesje draaien en gaan doen durf of waarheid doen. Iedereen is fk dronken, ik ook. Rob let niet op me dus ik kan zoveel drinken als ik wil! 'Oke Matt, ddw? (Dien durven of waarheid) zegt roel 'doen' 'oke, eehm geef de knapste hier een lapdance.' Zegt hij. Hij loopt heel verleidelijk naar Koen maar slaat dan af, we lachen allemaal heel hard. Hij loopt naar mij en geeft me een lapdance. 'Nu jij Lo ddw?'zegt Koen 'Doen natuurlijk.' 'Oke zoek op insta een sugar daddy, facetime hem en probeer hem te verleiden.' Ik wil antwoorden maar Robbie is me voor 'ja en dat gaan we dus ff niet doen he!' Zegt hij 'nee dat vind ik ook geen goed idee' zegt Matt 'laten we anders gwn wat anders doen' zegt Jamie 'ja wat dan?' Zegt char. 'Dansennn' zeggen ik en juultje tegelijk. We hebben een leuke foto gemaakt en ik post hem.

 We hebben een leuke foto gemaakt en ik post hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lois.vd.Graafx: 🤍🥂

Reacties
Juultje.Tieleman: mopp🤍
Charlotte.Eijgenraam: was gesell💕
Raoul_Joshua: Kleintje
Lois.vd.Graafx >> Raoul.Joshua: Boomer
Robbie.vd.Graaf: sistaahh🤍
Lois.vd.Graag: >> Robbie.vd.Graaf: brothaahh🤍

Matt kan niet reageren omdat we het nog niet bekend hebben gemaakt bij zijn volgers dusjaaa

Het is 04:00 dus wel tijd om te slapen!

Sorry dat ik zo weinig post, heb t gwn heel druk met school en andere dingen. Ik ga vanaf nu de hoofdstukken ook nemen geven

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu