POV ROBBIE
Ik loop naar boven. Ik loop de kamer binnen en ga maar ff een potje f1 doen ofz. Maar als ik naar mijn pc wil lopen wordt lo wakker. 'Heee meiss, gespannen voor morgen?' 'Best wel eigenlijk. Ik dacht dat je het vergeten was haha' 'neejoh tuurlijk niet! Wil je dat ik je morgen breng en haal?' 'Als je dat niet erg vindt, graag!' 'Tuurlijk!' 'Dankjee' ze gaat weer liggen en valt snel in slaap. Ik vind het eigenlijk ook heel eng. Op haar vorige school werd ze natuurlijk gepest en ik wil niet dat dat hier ook gebeurt. Kijk de enige reden zou kunnen zijn dat mensen jaloers zijn, zou ik ook zijn op zo een mooi meisje maar ja. Ik ben ook best bang omdat ze nog heel erg zit met de breakup met Matthy. Ik hoop zo voor haar dat het goed komt!POV LOIS
05:30 -> *tringg* mijn wekker gaat af. Ik krijg hem niet uit, 'klote ding!' 'Alles oke?' Vraagt robbie die nu ook half wakker is geworden. 'Nee ik krijg dat kaolo ding niet uit' 'rustig johh' top gelukt. Ik
Loop maar mijn kledingkast en bedenk me dat ik nog geen outfit heb uitgezocht 'shit!' Ehmm snel ff iets leuks bedenken, ik moet er natuurlijk wel leuk uitzien op mijn eerste dag! Ehm ik doe wel gewoon iets simpels, ik wil niet te erg opvallen,Oke dit met ehmmm deze schoenen?
Heel simpel maar dat maakt niet uit! Ik doe er wel wat leuke sieraden bij dat maakt het af! Nu ga ik mn makeup doen.
'LOIS! BEN JE BIJNA KLAAR?!' Hoor ik robbie van beneden roepen. 'JAAA 10 MINUUTJES' shit shit shit ik moet opschieten! Oke eehmm snel mijn haar stijlen en dan ben ik klaar. Ongeveer 15 minuutjes later loop ik naar beneden. 'He he ben je eindelijk!' Zegt robbie 'ja sorry, ik kan er ook niks aan doen dat een outfit uitzoeken zo lastig is' dan kijk ik ff de kamer rond en zie ik dat de jongens best wel ver van elkaar af zitten, normaal is dat wel anders. Maar ik ga me er maar niet mee bemoeien, want volgensmij hoorde ik ze gister avond ook al een beetje naar elkaar schreeuwen, als ik daar nu over begin maak ik het misschien wel erger. Dat wil ik niet. 'Kom lo, we gaan' zegt rob 'ja isgoedd, doei jongenss!' 'Veel plezier!' Zegt raoul 'succes he!' Zegt koen 'sterkte!' Zegt milo 'bedanktt!' Antwoord ik 'als iemand kut doet meteen bellen he?' Zegt matthy. ik reageer niet op hem en loop gewoon de deur uit.
In de auto vraag ik aan robbie waarom hij en de jongens net zo ver van elkaar zaten 'oh niks hoor!' Zegt hij. Ik kan zien wanneer hij liegt, dan doet hij iets met zijn wenkbrauw. Dat deedt hij vroeger al. Zo kon ik altijd zien of hij vals speelde als we een spelletje aan het spelen waren. Maar ik laat het maar even. 'Heb je er zin in?' Vraagt hij. 'Ik vind het eigenlijk best wel eng' 'neejoh komt goed!'
Na een best lange reis waren we er eindelijk. 'Rob ik durf niet...' 'het komt goed! Als er iets is, bel me!' 'Oke dan... tot straks' 'doegg, je kan het! Love you!' 'Love you too!' Zeg ik en ik stap uit. Ik loop de school binnen en kijk om me heen. Het is echt mega het lijkt bijna groter als de vorige keer dat ik hier was. Er zijn ook zoo veel mensen. Ik kijk nog een keer om me heen en zie een soort receptie. Ik loop er heen en vraag waar ik naartoe moet. Er wordt gezecht dat ik naar het kantoor van de directeur moet. En iemand loopt met me mee. Ik stap binnen en daar zit een vrouw, ik denk 35 jaar. 'Heee! Jij moet lois zijn!' 'Dat kloptt!' Zeg ik. 'Nou ik ga jou een beetje vertellen over de school en je klas en zometeen gaan we eventjes naar je klas toe, dan mag je even kennis maken en dan gaat een klasgenootje van je je rondleiden. Daarna ga je een aantal lessen volgen, en dan ga je naar de andere locatie om te dansen!' 'Topp ik heb er zin in!' 'Mooizoo! Wat zie je er trouwens leuk uit!' Zegt ze 'ahh bedankt!'
Ze verteld me vanalles over de school en loopt daarna mee naar mijn klas. Onder weg naar mijn lokaal vraagt ze. 'En vindt je het spannend?' 'Eigenlijk wel hoorr!' 'Snap ik! Maar het is echt niet nodig, iedereen gaat je vast aardig vinden en je gaat vast snel vrienden maken!' 'Ik hoop het!' Op dat moment komen we bij het lokaal aan. Ze klopt op de deur en loopt samen met mij naar binnen. 'Hallo 4d, ik heb een nieuw klasgenootje voor jullie! Dit is Lois van de Graaf, Lois stel je maar voor!' 'Oh eehm, hoi allemaal! Ik ben Lois en eh ik ben nieuw' 'nou meid, je kunt gaan zitten naast Marcus en Leila' 'ik ken helaas de namen nog niet mevrouw, wie zijn marcus en Leila haha?' Ze steken hun hand op en ik ga tussen hun in zitten. 'Zouden jullie Lios zometeen dan ook een rondleiding willen geven? 'Tuurlijk!' Zegt Leila. ze loopt het lokaal uit en we hebben mentoruur. En natuurlijk moet ik neer voren komen om een soort presentatie over mezelf te geven. 'Maar mevrouw dat is toch super akward voor haar! Het is al eng om nieuw te zijn en dan ook nog eens voor de klad moeten staan!' Zegt Leila. Ik mag haar echt! 'Dat snap ik maar dat is nou eenmaal een traditie! Nou Lois kom maar naar voren' 'eh oke' als ik daar sta vraag ik 'nou wat wilt u dat ik vertel, of misschien is het leuker als jullie vragen aan mij stellen?' 'Ja dat kan ook! Is weer eens wat anders' zegt mijn mentor. Een gaan een aantal vingers omhoog. En mijn mentor kiest mensen uit 'heb je tiktok?' 'Jazeker! Mijn tiktok is lois.vd.graaf' antwoord ik. 'Wat voor werk doen je ouders?' 'Nou mijn ouders zijn melk gaan halen, maar ze waren rechter en visagist.' 'Oh sorry!' 'Neejoh! Maakt niet uit hoorr, ik hoef echt niks meer met ze temaken te hebben. 'Waar woon je dan nu?' 'Ik woon nu samen met mijn broer en 4 van zijn vrienden.' Zo kwamen er nog wel meer vragen.
Toen ik weer wou gaan zitten zei mijn mentor 'Leila, marcus willen jullie haar nu de rondleiding geven?' 'Natuurlijk!' Zeggen ze.
Ik wou eigenlijk nog door schrijven maar anders werd het deel echt te lang! Sorry trouwens voor zo lang geen post! Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal? Zal ik er nog mee verder gaan? Laat het weten! Xx mij
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
أدب الهواةDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...