'Je bent weer terug!' Zei koen 'ik maakte me echt zorgen Lo' zei Matthy en glimlachte lief naar me. 'Sorry dat ik weg liep jongens, het was gwn ff teveel'
'Lois het spijt me zo erg vergeef me alsjeblieft!' Zegt Robbie, ik negeer hem. 'Lois kom op' zegt hij de jongens kijken mij en Robbie aandachtig aan. Ik blijf hem negeren 'lo alsjeblief!' 'WAT ROBBIE?! WAT SPIJT JE? DAT IK BEN WEGGELOPEN? OF DAT HET JE NIKS BOEIDE?' Boos loop ik de kamer uit.
POV ROBBIE
Lois loopt binnen en ik ga voor haar staan, zeg wat tegen haar en sta met mijn armen open om ze kijkt me aan, duwt mijn arm weg en loopt me voorbij. Ze is boos. Maar ik heb echt spijt!POV LOIS
Ik loop naar Matthy zijn kamer en ga op zijn bed zitten, de tranen rollen over mijn wangen. Ik ga zitten met mijn armen op mijn knieeen en mijn hoofd in mijn handen. Waarom? Waarom loopt er nou nooit iets goed!Matthy komt binnen lopen en ziet mij huilen. Hij komt maast me zitten en legt zijn arm om mijn heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Je bent boos op Robbie he?' Ik knik. 'Hij geeft niks om me!' 'Hij is een klootzak dat klopt! Maar hij geeft zeker wel om je! Hij heeft echt spijt.' 'Maar waarom was hij niet ongerust en bleef hij boos terwijl ik weg was' zeg ik huilend ' ik weet het niet schatje maar als ik jou was zou ik met hem gaan praten.' 'Ik weet niet of ik dat al wel wil.' 'Dan wacht je toch even?' Matthy geeft me een kusje. 'Ik moet ff een video opnemen met Roellie oke?' 'Isgoed hoor' zei ik en Matt loopt de kamer uit.
Robbie loopt binnen en zegt 'lois ajb praat tegen me' 'waarom zou ik?' 'Omdat ik spijt heb!!!' 'Wil je deze kamer ajb uitgaan?' 'Lois?' 'Ajb?' Dan loopt hij verdrietig de kamer uit.
Ik ga onder de dekens liggen en huil. Eindelijk ben ik alleen. Eindelijk is het stil, maar dan hoor ik de deur opengaan. Niet weer. 'Lois?' Hoor ik iemand zeggen 'ja?' Zeg ik met nog een huilstem.' 'We willen even met je praten.' We? 'Oh oke' ik kruip onder bet teken vandaan met mijn uitgelopen mascara en ga zitten op het bed. Ik zie Koen en Milo staan. 'Wat is er?' 'Nou... misschien moet je toch met Robbie gaan praten, we hoorde hem net huilen en zo hebben we hem nog nooit gezien' zegt Koen. Ik kijk hem en Milo aan en zeg 'ik weet het niet....' 'Waar waarom niet, jij wilt het toch ook weer goed hebben?' 'Ja tuurlijk maar...' 'maar wat?' 'Maar..... geen idee' 'nou dan er is geen maar, kom op je kan het'
Ik naar de kamer van Robbie en klop op de deur, geen reactie. 'Robbie? Mag ik binnenkomen' 'lois? Ja tuurlijk' ik loop naar binnen en ga naast hem op bed zitten. 'Ik wil praten' zeg ik 'fijn! Het spijt me echt zo! Ik was gewoon boos maar dat kwam niet persee door jou maar door Jamie, we hadden ruzie die ochtend en dat reageerde ik op jou af, het spijt me echt lieffie.' 'Maar, waarom boeide het je dan jiks dat ik weg was?' 'Ik was nog steeds heel boos maar op een gegeven moment kwam ik tot het besef. Ik begon me gelijk heeel veeel zorgen te maken!' 'Oh, dus je geeft wel om me?' Zeg ik al iets blijer. 'Ja tuurlijk! Ik geef super veel om je! Je bent mijn zusje, het beste wat me is overkomen!' 'Dankje Robbie, sorry dat ik boos was' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Maakt echt niet uit, ik snap het helemaal.' De knuffel duurt lang, ik ben blij dat het weer goed is!
Tussen de knuffel door kreeg ik een appje binnen. Ik pak mijn telefoon en bekijk het appje
Matthy<3
Al met hem gesproken? ❤️'Wie is het?' Vraagt Robbie. Zonder erover na te denken zeg ik 'mijn vriendje!.... Shit.. ik ehh.... Ik bedoel een vriendin hehe' 'omggg Loooo heb je een vriendje wat leuk!! Wie is het!! Ik moet hem wel goedkeuren hoor!' 'Oh het is niemand joh' shit shit shit hij mag niet weten dat het matt is. 'Jawel zeg nou maar' zegt hij en hij pakt mijn telefoon. Hij kijkt op het scherm en zijn glimlach verdwijnt. Hij blijft staren naar het scherm. Ik kijk naar beneden en ben verdrietig, het was net weer goed. 'M-matthy? Serieus.' 'Sorry....' 'Maakt niet uit ik neem jou niks kwalijk. Maar die gore klootzak wel. Een beetje met zijn gore tengeltjes aan mijn minderjarige zusje zitten. Gatverdamme hij gaat eraan!' 'Robbie nee! Zo is het niet. Hij is heel lief, ik hou van hem.' 'Lois ik weet dat je dit niet uit jezelf wil.' Hij stormt de kamer uit. Shit.
POV ROBBIE
die kut Matthy heeft dus gewoon met mijn zusje! Ze zou dit nooit uit haarzelf willen dus ik weet dat hij dit tegen haar wil in doet. Hij gaat eraan. Niemand flikt mijn zusje dit! 'MATTHYAS MAARTEN HET LAM, WAAR BEN JE KLOOTZAT?!' 'Wat?' Roept hij. Ik storm zijn kamer binnen en geef hem een klap. 'Au! Wtf Rob?' 'Jij goor goor mannetje, mijn fk minderjarige zusje??' 'Wat bedoel je?' 'Oh je weet zeker wat ik bedoel! Ze is 15 jij 26 gatverdamme je blijft met je gore poten van haar af!' Zeg ik terwijl ik heb een stomp in zijn maag geef. 'AU ROBBIE. KAPPEN!' 'JIJ MOET KAPPEN JIJ VIEZE...' 'Robbie alsjeblieft stop?' Hoor ik Lois huilend zeggen, huilt ze door mij? Dat wil ik niet, ik wil haar alleen beschermen!Heeyyy, is het leuk? Ik twijfel een beetje over dit deel, miss té veel ruzie? Laat t ff weten, dat weet ik dat alv voor de rest van t verhaal. Ideeën zijn trouwens altijd welkom xx mijj💋
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
Hayran KurguDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...