POV LOIS
ik ben weer terug en de dag is snel voorbij gegaan. Lara is al weer naar huis. Ik zit op de bank
als Robbie ineens naast me neer ploft, hij doet zijn arm om me heen. 'Heee kleinee' 'hee' antwoord ik. 'Hier deze vond je vroeger altijd lekker toch?' 'Jaaa bedankt!! Hij gaf me de snoepjes waar ik vrieger verslaafd aan was, alleen wil ik ze niet eten, anders kom ik aan, daar verzin ik nog wel wat op.'Mijn vriendin komt vanavond bij me slapen, dus vind je het erg als je vanavond even ergens anders moet slapen?' Vraagt hij. 'Neejohh tuurlijk niet.' Zeg ik. Rob roept de jongens naar benden om te vragen of ik vanavond bij een van hun kan slapen. Matthy zegt gelijk ja. 'Bedankt' zeg ik.
Het is 6 uur en de jongens hebben pizza besteld. Ik heb al 2 dagen niks gegeten! 'LOIS, KOM, ETEN' roept Raoul. 'BEDANKT MAAR IK HEB GEEN HONGER' roep ik terug. 'LO KOM NOU GWN ETEN' roept Robbie. Ik loop naar beneden 'ik heb echt geen honger, ik ben misselijk!' Zeg ik. 'Ik heb je helemaal niks zien eten vandaag' zeggen Rob en Matt. 'Ik heb op school gegeten en samen met Laar wat in de stad' loog ik. 'Maar ik ben echt heel misselijk sorry' 'oke dan' zeggen ze. Ik loop weer naar boven en ga leren.
Ik voel me niet zo goed, mijn benen zijn slap en ik ben licht in mijn hoofd. De bel gaat. Die is lastig te horen van de eettafel dus ik loop naar beneden. Ik ben wat te snel opgestaan waardoor het zwart voor mijn ogen wordt, mijn benen stoppen met werken en ik val van de trap...
POV ROBBIE
ik zit te eten als ik ineens een bonk in de gang hoor. We rennen er allemaal snel heen en we zien daar LOIS LIGGEN! 'LOIS WAT IS ER GEBEURT, GAAT HET? LOIS? LO?' Ze reageert niet. Ik kniel naast haar neer. Ik heb geen idee hoe de andere jongens er op reageren, ik ben alleen bezig met haar! 'Lois!!! Reageer liefie!! LOISS alsjeblieftt' ik hoor vaag mijn naam maar focus me op haar, ik voel dat ik bij haar wordt weg gehaald. Ik heb tranen in mijn. Ze word weg getild door een paar mannen. Wie zijn dat! Ik probeer er naartoe te rennen maar word tegen gehouden. Dan raak ik ineens uit mijn trans. Ik eord vast gehouden door Matthy en Raoul en zie dat Lois in een ambulance word gebracht. Ik wil er naartoe! 'LOIS' roep ik nog een keer. 'Het heeft geen zin maat, ze rijden nu weg.' 'Ik wil er naartoe! Laat me los' ik probeer me los te wurmen. 'Rob dat gaat nu even niet' zegt Raoul. 'Ik ga er naartoe! Nu, LOISS'POV MATTHY
Ik hoor een harde bonk in de gang en ren er naartoe, net als de rest eigenlijk. Ik zie Lois liggen, op de grond! Ik schrik er erg van en merk dat ik een beetje in tranen mijn ogen krijg. Robbie stresst 'm helemaal. Het gaat echt niet goed met hem! Hij blijft maar schreeuwen. Lois word weggetild door de mannen van de ambulance want Koen had hun gebeld. Robbie wil er achter aan rennen maar Raoul en ik trekken hem terug. Hij blijft maar schreeuwen dat hij naar haar wil, maar dat willen wij ook, het is natuurlijk erger voor hem maar wij geven ook om haar.POV ROBBIE
We zijn aangekomen in het ziekenhuis, we zitten met spanning te wachten in de wachtkamer. 'Ze is wakker' hoor ik ineens een man zeggen. 'SERIEUS!' Ik sprong en wou naar haar kamer toe rennen tot ik werd tegen gehouden. 'Ik wil graag nog even met jullie praten, daarna mag je naar haar toe' zei de man. 'Oh ehm oke dan' zei ik. 'Lopen jullie even mee naar mijn kamertje.'We zitten in zijn kamer en hij zegt: 'hebben jullie misschien gemerkt dat Lois de laatste tijd minder eet? Het lijkt er namelijk op dat ze al een paar dagen niks gegeten heeft.' 'W wacht wat?? Ze ze ze heeft gewoon tegen me gelogen. Ze zei telkens dat ze ergens anders al had gegeten maar dat was dus niet waar. Ik ben zo een slechte broer!! Ik had dit moeten zien! Ze heeft niks aan mij.' 'Rob stop!' Zei Raoul 'jij kan hier niks aan doen! We hadden dit allemaal door moeten hebben maar zei heeft het gewoon heel slim gespeelt.' 'Ik voel me zo ontzetten schuldig!! Ze heeft er niks aan overgehouden toch?' Zei ik. 'Jongens jullie kunnen hier niks aan doen alleen helaas heeft deze actie wel concequenties gehad, Lois heeft anorexia..' 'WAT' schreeuwde ik en begon te huilen. De andere jongens waren ook geschokt en gaven me een knuffel. 'Als jullie willen mogen jullie naar haar toe' zei de dokter.' Toen ik dat hoorde sprintte ik meteen de kamer uit. Ik wou naar haar!!
Hee hee sorry voor lang geen post ik ga proberen vaker te posten xx
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
FanfictionDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...