POV LOIS
Matt doet echt geheimzinnig maar ja ik vertrouw hem! 'Jongens tis echt warm gaan we thuis zwemmen?' Zegt Koen iedereen zegt ja.We zijn thuis en ik ga me omkleden naar mijn bikini, ik doe mijn bikini aan en eroverheen doe ik een kort spijkerbroekje. Ik loop naar buiten en ga op een van de ligstoelen liggen om te zonnen, 'kom je niet zwemmen?' Zegt Robbie, 'nou k lig wel lekker eig.' Ik ga weer verder met zonnen en voel ineens 2 armen onder me, ik had het kunnen verwachten, ik wordt in het water gegooit. 'AA NEE! MIJN BROEKJEEEE' 'pech moest je maar gelijk komen' zeggen matt en milo. 'Klootzakjes jullie, ik pak jullie nog wel terug! We zitten nog even in het zwembad en gaan er dan uit, 'bestellen we gewoon eten?' Zegt raoul. Iedereen stemt in. 'Oke wat wil iedereen?' 'Ik wil kapsa' zegt matt 'ik ook' zegt eig iedereen. 'Ik wil een salade.' Zeg ik. 'Lo!' Zeggen robbie en matt 'ja hallo! Wees blij dak wat eet joh' 'ugh.' 'O trouwens lo, Jamie slaapt vnv hier' zegt Robbie, ik kijk Matthy aan en hij kijkt mij aan. 'Nee nee nee nee nee! Dat gaat niet gebeuren, mijn zusje van 16 hoeft nog niet te neuken met een jongen van 27' 'hee ik ben wel die jongen he!' Zegt matthy. 'We gaan echt niet neuken hoor, jij en jamie daarentegen...' 'ugh oke dan, maar ik wil geen gen..' 'jaja papa.' 'Hee dat ben ik al!' Zegt Roel. 'Oh sorry papa.'
Tijdskip naar avond
'Jongens ik ga naar bed!' Zeg ik. 'Dan ga ik ook maar he' zegt Matthy. 'Jullie weten wat ik heb gezecht he' zegt Robbie. 'Schat laat ze gewoon lekker' zegt Jamie. Ik maak zo een hartje van mn handen naar haar. Ik en Matt lopen naar zijn kamer en zoals verwacht komt er uit de kamers van Koen en Milo 'neuk veilig!' Ik en matt kijken elkaar aan en moeten beetje lachen. Als we in zijn kamer zijn duwt hij me tegen de deur en zoent me, ik zoen terug. Hij houdt me vast bij mijn heupen en ik hem in zijn nek. 'Ik hou zo veel van jou!' Zeg ik dan. 'Ik ook van jou schatje' hij weet dat ik nog niet verder wil dus we gaan in bed liggen hoe lief! ik lig op zijn borst, hij speelt nog een beetje met mijn haar. 'Gaan we nog wat kijken? Vraagt hij dan. 'Jaa sgoedd, heb je stranger things al gzn?' 'Ja tot en met seizoen 3 en is nu ook een 4 toch?' 'Jaa zullen we die dan kijken?'
POV MATTHY
We zitten een beetje te zoenen en ineens zegt ze ik hou zo veel van jou. Ik voel me schuldig omdat ik ook met Lotte afspreek. Maar toch zeg ik ik ook van jou terug. We liggen nu strager thingns te kijken maar Lois is in slaap gevallen op mijn schouder, wat is ze toch schattig! Dan leg ik haar zo neer dat ze lekker ligt en ga zelf ook slapen.Ik wordt wakker van mijn telefoon. Ik kijk snel wie me belt en zie dat het Lotte is, ik kijk of Lois nog slaapt en sluip dan naar de badkamer. Ik neem op.
L: hey schatje
M: hey ehm waarom bel je? (Fluisterend)
L: hoezo fluister je?
M: ehh gewoon iedereen slaapt nog
L: nou in iedergeval vandaag om 12:00 bij mij thuis
M: o oke isgoed
L: doeeegg loveyouuZe hangt op. Ik ga terug in bed liggen bij lo maar ik kan niet meer slapen. Het is 10:00 dus ik ga maar op mn tel en hopen dat k der niet wakker maak. Om 10:16 wordt ze wakker. 'Hee schatje! Heb ik je wakker gemaakt?' 'Ja eig wel maar dat maakt ni uitt! Zullen we vandaag naar de bioss ik wil 1 film zooo graag zien!' Shit ik wil wel maar ja Lotte. 'Ik kan niet sorry schatje' 'oo okee maakt niet uitt wat ga je doen dann?' 'Ehh niks speciaals joh' 'oke dan!'
POV LOIS
jammer hij kan niet maar ach johh. Ik zat trouwems al een tijdje na te denken om te gasn werken zodat de jongens niet altijd alles voor mij hoeven te betalen, ik hoef toch pas na de zomervakantie weer naar school. Maar voor ik het aan Robbie ga vertellen, ga ik me eerst klaarmaken ens. Dit is mijn fit:
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
FanficDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...