POV LOIS
Ik wordt wakker met een flinke kater. Ik draai me om en Robbie ligt nog te slapen. Ik kijk op mijn telefoon naar de tijd en het is 11:48. Ik ga weer ff liggen maar dan schiet me ineens te binnen datbik een afpraak om 12:45 heb bij Lucia en het is al een half uur/ 3 kwartier rijden. 'Shit shit shit shit shit!' Robbie wordt wakker 'wat is er Lo?' 'Ja we hebben zo die afspraak op Lucia!' Zeg ik gestrest. 'Kut!' Zegt hij. 'Ik ga me snel klaarmaken!' Zeg ik. Ik heb zoo veel hoofdpijn maar ik probeer het te negeren. Ik loop naar mijn inloopkast, doe de deur open en kies een fitje uit.Ik doe mijn make-up wel in de auto. Ik doe mijn haar en loop naar beneden. Ik pak wat water en paracetamol en kijk op mijn telefoon hoelaat het is. 12:13. Robbie komt naar beneden lopen. 'Oke kom op Lo we moeten snel gaan!' Zegt hij. Milo komt de trap af lopen 'waar gaan jullie heen?' 'Ja we hadden een afspraak op die school.' 'Oh shit! Succes.' We liepen naar de auto. 'Ik heb zo geel koppijn' zeg ik 'hahhahahah katertje?' 'Nou nogal ik ga echt nooit meer drinken' 'wacht zeg da nog es dan kan ik het opnemen! Dan spreek ik je over een week weer' 'hahahaha oke dan ik neem het terug.' 'Dat dacht ik!'
We zijn aangekomen bij lm, we kijgen een rondleiding door de school. 'OMG IS DAT MIET ROBBIE VAN DE BANKZITTERS!' 'AAA MOGEN WE OP DE FOTO!' 'IS DAT JE VRIENDIN?' 'WIL JE EEN TIKTOK OPNEMEN?' Vroegen allemaal kinderen. 'Eh ja, da ben ik, het is niet mijn vriendin maar mijn zusje haha en sorry daar heb ik nu even geen tijd voor. Zo ging get eigenlijk de hele rondleiding door.
We gingen weer terug naar de auto, 'zullen we nog ff naar de stad, we zijn nu toch in Amsterdam, ff naar een terrasje ofz?' Zei Robbie ineens. 'Jaa leukk' zei ik. We liepen in Amsterdam stad en kwamen langs een leuk winkeltje, 'zullen we hier ff kijken?' 'Ja isg! Zei hij. Ik liep de winkel binnen en zag hele leuke schoenen. 'Omg kijk deze!' Zei ik.
'Sow die zijn wel mooi! Wil je ze?' Zei rob 'neejoh ik heb nog geen geld dus als ik ooit weer wa heb koop ik ze wel' 'ik koop ze voor je! Zo duur zijn ze niet' 'ze zijn heel duur! Ze zijn €643,- dat is heel veel' 'nee das echt niks! Neem nou maar gewoon' 'nee rob kom.' We liepen de winkel uit 'oh shit ik heb me telefoon laten liggen in de winkel wacht hier ben zo terug' zei hij. 'Oh oke?' Ik ga dan maar een tiktok maken ofz
Hij kwam weer naar buiten met een tas in zijn hand. 'Hier' 'neee robb je hoefde dit echt niet tedoenn' 'jawel mop' 'dankjewellll' ik gaf hem een knuffel. 'Zullen we naar een terrasje?' 'Jaaaa' we zijn bij een terrasje en gaan zitten. Hij besteld een sex on the beach (cocktail) en ik neem een bleu lagoon lemon (mocktail). 'Rob?' 'Ja?' 'Ik wil gaan werken' 'geen sprake van!' 'Ja maar ik wil niet dat jullie altijd alles voor mij moeten betalen! Dat ik ook eens iets voor jullie kan kopen! En dat ik mee kan betalen aan het huis!' 'Lois je gaat NIET werken je bent net 16 je hoort te genieten van je leven en niet te werken!' 'Ja maar ik wil dat jullie financieel geen last meer van me hebben!' 'We hebben geen last van je, we hebben geld genoeg!' 'Ja maar...' 'niks jamaar klaar nu.' 'Oke...'
POV ROBBIE
Pff... werken! Is ze gek geworden! Ik krijg een appje van de jongensBig dick energy💪🏼💯 (behalve Rob)
Personal chef:
Joo boys morgen verstoppertje in Efteling opnemen?Gare ginger:
Jaa isg miss leuk als Lo meedoet dan zijn het even teams.Milomaster:
Ja leuk! Is dat goed Rob?Quasimodo:
Is dat niet opvallend ik heb ons nog niet bekend gemaakt.Gare ginger:
Neejoh komt goed.U:
Jo k zal t der vragen!'Lois wil je morgen meedoen met een video?' 'Omg jaa leuk!' Zei ze 'oke top dan app ik de jongens ff.
U:
She's inn!
Quasimodo:
Nice!'Wat voor video eig rob?' Vroeg ze. 'Verstoppertje in de Efteling, vind je dat leuk?' 'Jaa denk wel hoorr' 'oke top! Zullen we weer gaan?' 'Ja let's go'
POV LOIS
we zitten weer in de auto. 'En? Wat vond je van de school?' 'Jaa heeeel leuk!' 'Nou dan schrijven we je in voor de audities!' 'Oeeeee'.Matt appt me ineens:
Matthy😍❤️: Hee mop! We moeten praten...'Rob, Matthy appt me, hij zegt dat we moeten praten' ik ben best bang, het klinkt serieus. 'Huh, klinkt serieus, heb je iets gedaan?' Zegt Robbie 'nee, niet zover ik weet' 'nou dan, komt vast wel goed!'
U:
O oke, moet ik me zorgen maken?Geen reactie... we kwamen thuis, 'halloooo!' Roep ik als ik binnenloop. Ik loop de kamer in en iedereen zit met een biertje op de bank voetbal te kijken. 'Hallo?' Zeg ik nog een keer, geen reactie. Ze zitten helemaal in het spel. Robbie en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen. 'Haaloohooo?' Zeg ik nogmaals, en je raadt het al geen reactie 'we hebben Maccie!' Zegt Rob. Ineens kijkt iedereen om, we schieten in de lach. 'Sow nu horen jullie ons wel?' Zegt Robbie. 'Waar is de Maccie?' Zegt Milo. 'Bij de mcdonalds.' Zegt Robbie. 'Maar je zei...' zegt Koen verdrietig. 'Ja ik riep al 3x hallo maar jullie reageerde niet dus toen probeerde we dit hahahahah' zei ik. 'Oh sorry schatje' zei Matt, hij had niet gereageerd op mijn appje dus ik was best wel bang voor wat komen zou. 'Ey de weddie is afgelopen' zegt Roel. 'Lo kunnen wij dan even praten?' Ik schrok ook al wist ik dat het ging komen. 'Oeeh heeft ze wat gedaan?' Zegt Milo. 'Robbie heeft hem een klap. 'Sorry hoor' zegt Milo. 'Ehh ja..' zeg ik.
~1026~
Waar wil Matthy het over hebben?! Je ziet het in het volgende deel
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
FanfictionDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...