16

1.5K 24 0
                                    

POV LOIS
'Maar waarom maakte je het dan uit?' 'Ik moest wel, maar ik mis je, ik wil je, ik wil alleen jou en het boeit me geen flikker wat Robbie daarvan vindt. Kom hier schatje' hij pakt me en kust me, zijn tong vraagt om toegang en ik keur het goed.

POV ROBBIE
Ik kom weer binnen en hoor Matt en Lois praten. ik wil alleen jou en het boeit me geen flikker wat Robbie daarvan vindt. Kom hier schatje' is wat ik hoor. Ik stap de kamer binnen en zie ze zoenen. Nirt zo een klein beetje ook. Lois ziet mij. 'Robbie sorry, maar... hij maakt mij gelukkig mag ik ajb met hem zijn' 'ik ben het er niet mee eens maar als hij je echt blij maakt, oke dan. Maar Matthy ik zweer het je als je der iets aandoet...' 'dankje Robbb' zegt lo, ze tent naar me toe en geeft me een knuffel.

POV LOIS
Ik app in de groepsapp van mij en de vriendinnen van de boys:
Shoes without the s🥵

U
Hee meiden zoals jullie weten ben
ik bijna jarigg, heb birthday fitje nodig
Gaan jullie mee naar de stad?

Jamie<3
Jaa geselliee

Charrtjee<3
Jaa ik komm

Juul<3
Al omww💋

Liek<3
Isgoedd hlt en waarr? X

U
14:00 in cdh?
Iedereen
Priemm tot zoo

Ik ga me klaar maken, dit is de fit:

Het is warm buiten dus ik dacht jurkje kan well :)) ik loop maar beneden en daar zitten de jongens op te nemen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is warm buiten dus ik dacht jurkje kan well :)) ik loop maar beneden en daar zitten de jongens op te nemen. Ik pak wat drinken en ga aan de tafel zitten. Ik hoor hun domme gesprekken over vanalles. Ze doen een quiz. Wie kent Robbie het beste. Ik scroll wat door tiktok als de bel gaat. 'Lo doe jij ff open?' Vraagt robbie. 'Isgoedd' 'je ziet der leuk uit trwns' zegt hij. 'Ja idd' zegt de rest. 'Dankjee' ik loop naar de deur en daar staat Juultje. 'Heee loiss, luvv je fit!' 'Dankjee ik die van jou ookk.' We lopen naar binnen. 'Hee schat wat doe jij hier?' Zegt Koen. 'Ik ga met lo naar de stad' 'oo gezellig!' De rest staat nu ook voor de deur. 'Hee meidenn' 'hee' zeggen ze. We drinken nog even wat en gaan naar de stad.

We hebben leuke spullen gekocht en gaan nu nog even naar een terrasje wat drinken. Als we klaar zijn zeg ik. 'Zullen we nog wa fotos maken?' 'Jaa leukk' zeggen ze.

we hebben deze gemaakt en gingen toen terug naar huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we hebben deze gemaakt en gingen toen terug naar huis. 'Zozo dames, geslaagd?' Zegt Koen. 'Jezeker' antwoordt juul. De jongens geven hun vriendin een kus en zo Matt mij dus ook, alleen de jongens weten dat we samen zijn dus de meiden gaan helemaal uit hun dak. 'AA OMGG MEIDD WAT LEUK!' Zegt char 'aaaa jullue zijn te cute' zegt jamie. 'Lieff' zeg ik. 'Ey zullen we zwemmen?' Zegt matt. Iedereen stemt in, ik wil eigenlijk niet. Ik wil niet dat ze me weer zien in bikini. Door die ruzies ens vergeten de jongens steeds om te checken of ik wel eet, echt chill. Ik ga me toch maar omkleden om te gaan zwemmen. Dit is mijn bikini.

Ik loop naar beneden en probeer mijn bloesje zo veel mogenlijk dicht te houden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en probeer mijn bloesje zo veel mogenlijk dicht te houden. 'Omg lois, jou figuur is echt perfect gwn' zegt Charlotte. 'Super lief maar nee, ik ben fk dik.' 'Hou je bek lois je hebt ondergewicht' schreeuwt koen vanuit het zwembad. 'Dat is zo niet waar' zeg ik 'dat is wel waar lois' zegt matthy. Hij pakt me en gooit me het zwembad in. 'Klootzak! Die krijg je terug!' Ik was eigenlijk wel blij dat matt dat deed, hij redde me uit die situatie. 'Ik pak je wel hoor' roep ik en ren achter Matt aan. 'Robbie pak der!' Roept matt en ineens wordt ik van achter gepakt. 'Aaaaa laat me loss' roep ik lachend. 'Dacht het niet dametje' zegt robbie. 'Meidenn help meee' 'ze pakte allemaal hun vriend en gooide ze in het water. Jamie duwde rob ook en hij had mij nig vast dus ik viel ook het water in. 'Fotos maken?' Vroeg juul. 'Jaa leukk'

'Aaa dies echt leukk' zeggen we

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Aaa dies echt leukk' zeggen we. Het is tijd om te eten. We hadden sushi besteld. Ik had echt geen zin om te eten. Ik blijf maar weer staren naar mijn bord. 'Lois!' Zegt Robbie 'ja?' 'Eten' 'ik heb geen honger' 'lois eten!' Zegt matt. 'Ik wil niet' 'eet gewoon' zegt milo. Ik probeer het toch maar. Ik heb 4 sushi op en ik kan echt niet meer. 'Ik zit vol.' 'Oke isgoed.' In de avond hebben we nog wat spelletje gedaan.  Verder niet veel. Ik ga slapen, morgen mijn feestje, echt geen zin in. Afgelopen dagen ben ik ook niet naar school gegaan dus ik heb ze al een tijdje niet gezien. Ik lig op bed en Robbie komt ook. 'Zin in morgen?' 'Jaa zekerr' zeg ik. Niet dus. 'Mooizoo, komen er veel mensen?' 'Jaa bestwell.' 'Nou ga maar slapen is het snel morgen.' Zegt hij.

Ik wacht tot hij slaapt en ga dan naar beneden want ik kan niet slapen. Het is 02:09 maar ik heb super veel energie. Ik bedenk om hard te lopen. Super dom zolaat. Ik ren een beetje als er ineens een dronken man bij me loopt 'hallo mooi meisje, wat doe jij zolaat?' 'Niks wil je weggaan?' 'Rustig joh' zegt hij en begint me aan te raken' 'ga weg gore klootzak, ik ren terug naar huis. Iedereen zit beneden. 'Hee wat doen jullie wakker?' zeg ik 'jezus lo waar was je?!' Ik kon niet slapen dus ging even hardlopen. Maar een was een gore man die me ging aanraken dus rende zo snel als ik kon terug. 'Waarom ga je ook zolaat hardlopen! En hoe zag die mag der uit ik vermoord hem!' Zeggen met en rob tegelijk 'ik kon niet slapen, maar ik ben nu wel heel moe dus truste.' Iedereen ging weer slapen.

Heee hebben jullie nog leuek ideetjes, ik heb we zelf ook nog wel wat dus het kan zijn dat het er oas later in het verhaal in komt maar ik zou wel graag nog ideeen van jullie krijgen :)) is het leuk trouwens?

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu