POV ROBBIE
Lo? 'Ja' antwoord ze. Waarvan zijn die blauwe plekken? Vraag ik. Ik merk dat ze stresst, ze zegt 'oh ehmm ehh niks hoor, gewoon gevallen' ik geloof haar niet maar laat haar voor even. Ze slaapt in mijn kamer, we hebben geen extra kamer of bed dus dat moet. Ik loop terug naar beneden en zij gaat slapen.POV LOIS
SHIT! Hij zag mijn blauwe plekken, ik hoop dat hij er niks achter zoekt. Ik ben zo ontzettend blij dat ik hier ben en weet niet hoe ik de jongens kan bedanken. Ik blijf maar denken aan dat ik morgen weer naar school moet😒 maar daarna ga ik shoppen! Ik was heel moe dus viel al snel
In slaap.De volgende ochtend gaat mijn wekker. 07:15 ik moet om 08:30 op school zijn dus ik ben wat aan de late kant. Tot mijn verbazing is iedereen al beneden als ik me heb omgekleed. Ik heb een trui van Robbie aan met een broek van de Bankzitters merch. Ik kom beneden en er staat zelfs ontbijt voor me klaar! ' heel erg bedankt!' Geen probleem zeggen de jongens. Om 08:00 rijden we weg, Koen en Matthy wouden mee dus die zitten er ook bij. Ik word afgezet en loop het terrein op. Ik word aangekeken want ik ben niet meer vies en heb nieuwe kleren, toch veranderd de situatie niet...
Elise merkt gelijk dat ik er anders uitzie. Ze komt naar me toe en is geërgerd omdat ze bang is dat mensen weet met me om willen gaan. Dat was niet zo helaas, natuurlijk lopen Levi en de rest weer achter haar. Ze gaan om me heen staan en Elise zegt, nieuwe kleren, had iemand meedelijden? Ik negeerde het zoals altijd. 'Hallo? Heeft iemand je kleding gegeven vroeg ik!' Ehmm, is alles wat ik uit mijn mond kreeg. Levi werd zoals altijd weer pissig omdat ik niet reageerde en ik moest weer klappen vangen. 1 in mijn buik, 1 vol in mijn oog en nog op veel meer plekken. Ik voel me slechter dan ooit, ik heb nog nooit zooo veel pijn gehad. Mijn oog bonkt, het voelt alsof er geen orgaan meer goed ligt in mijn buik. Door de klap in mijn buik viel ik achteruit, mijn hoofd tegen een fiets aan, ik heb zooo veel pijn. Alles draait, ik weet niet eens meer wie ik ben, waar ik ben of wat er is gebeurt. Het groepje loopt snel weg want ze willen geen problemen.
Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Helaas waren de jongens al gelijk weggereden en konden hun mij ook niet helpen, verder was er niemand buiten. Ik lig op de grond en mijn hoofd bonkt, alles draait. Ik probeer nogmaals op te staan maar mijn hoofd doet zoo veel pijn! Na een paar pogingen is het gelukt. Ik kan niet recht lopen maar probeer het toch. Ik herrinder me nogsteeds vrij weinig maar begin mijn geheugen terug te krijgen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 08:37 is SHIT denk ik, ik ben te laat. Ik loop naar het OLC om me te melden en daar zien ze dat het niet goed met me gaat, ze vragen wat er is gebeurd en ik antwoord, 'ehmm... ehh van ehh van mijn fiets gevallen.' Ze zetten met op te laat met rede en ik wankel naar de klas. De leraar kan duidelijk zien dat ik pijn heb maar doet weer niks!
Het laatste lesuur is weer voorbij, ik loop naar mijn kluisje en daarna naar buiten. Ondertussen word ik ineens naar achter getrokken. Het is Levi, niet weer denk ik. 'Als je ook maar een woord van vannochtend tegen iemand zegt, vermoord ik je' zegt hij. Ik probeer niet te laten merken dat ik bang ben en loop door. Ik denk na over hoe ik de bult op mijn hoofd, het blauwe opgezetten oog en de rest ga verklaren aan de jongens, want ik kan ze natuurlijk niet vertellen wat er is gebeurd.
Ik loop naar de auto en stap in. Ik probeer mijn hand voor mijn oog en hoofd te houden en zeg ' heeeeee jongenss.' Robbie duwt mijn hand weg en schrikt hij zegt , 'WAT IS ER GEBEURD?' Ik zeg 'ehmm.. ik ehh ik ben gevallen.' 'Gaat het wel?' Zegt hij. Ondertussen zien Koen en Matthy (die achterin zitten) het ook. 'soww Lois je bent wel goed gevallen zeg!' Zegt Matthy ' hoe ben je gevallen?' Vraagt Koen. 'Oh gewoon van de trap' antwoord ik. Volgensmij gelooft Robbie me niet, maar ik probeer het over een ander onderwerp te hebben.
We zijn onderweg naar Amsterdam om te shoppen dus de andere jongens rijden achter ons.
Heee, weer een nieuw deel. Zijn de lengtes van de delen zo goed of moeten ze korter of langer?
JE LEEST
Mijn leven veranderde ~ ft. Bankzitters
FanfictionDit verhaal gaat over Lois, ze woont al een paar maanden op straat, tot ze ineens haar broer, Robbie weer ziet! ze hebben elkaar al jaren niet gezien. Lois gaat bij de bankzitters in casa del huts wonen, ze weten alleen niet dat zij erg gepest en va...