1

2.1K 32 0
                                    

Hey, ik ben Lois en dit is mijn verhaal. Ik woon onder een brug omdat mijn ouder een paar maanden terug plots weg waren, ze zijn nooit terug gekomen en ik kon de huur niet betalen. Buiten mijn ouders heb ik geen familie, nouja ik heb een broer, hij heet Robbie. Ik heb geen contact meer met hem omdat mijn moeder vond dat hij een slechte invloed op mij zou hebben, ze heeft zijn nummer op mijn telefoon verwijderd en ervoor gezorgd dat ik hem nergens meer kon bereiken. We waren altijd heel close maar toen hij uit huis ging hebben mijn ouders ons gescheiden. Dat is in middels al 5 misschien zelfs 6 of 7 jaar geleden. Ik mis hem nog elke dag. Daarom heb dus niemand waar ik kan slapen want ik heb ook niet veel vrienden op school. Ik was altijd best populair maar sinds ik dus onder een brug woon wil bijna niemand meer met me om gaan. Ik heb het moeilijk, ik heb niemand, geen familie, geen vrienden, waar leef ik nog voor? Dit vraag ik me elke dag af. Ik denk echt dat er binnenkort een dag komt..... maar stiekem blijf ik hoop houden.

Het is nu 07:30 en ik ben onderweg naar school. Als ik er aankom, komen elise, levi en hun vrienden gelijk naar me toe. 'Nieuwe kleren' vraagt Elise lachend. Ik negeer het en loop door. 'Hey, wacht eens even dametje!' Roept levi. Hij trekt me terug. Er staat nu een hele groep om mij heen zodat ik niet weg kan lopen. Het enige waar ik aan kan denken is waarom ik??? Levi stapt dichterbij, hij geeft mij een paar harde klappen. Ik val en voel dat ik op verschillende plekken bloed. Ik negeer mijn pijn en loop naar de klas. Bloedend zit ik in de klas, mijn neus, mijn arm en ook mijn kin bloedden. Mijn oog begint dik te worden. Houdt dit dan nooit op vraag ik me af....

De schooldag is voorbij en ik ga weer naar huis, nouja huis? Ik bedoel ik ga weer naar mijn slaapplek. Ik kom er aan en zie dat mijn spullen weg zijn. 'Shit' zeg ik. Ik zit huilend op de grond, dit worden koude nachten...

Heyy, de bankzitters komen vanaf het volgende deel een beetje in het verhaal xx

Mijn leven veranderde ~ ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu