Tunteita Nikoon || 1

379 14 10
                                    

Joonas:

Hei, olen Joonas. Soitan kitaraa bändissä nimeltä Blind Channel.

Meidän bändiimme kuuluu rumputaituri Tommi, bassomestari Olli, samplet ja perkussiot omistaa Aleksi, minä soitan kitaraa, ja meillä on myös kaksi suunsoittajaa, Joel ja Niko. Jos et tunnista suunsoittajia niin Joel on blondi ja Niko taas vastakohta. (Eli brune :D)
__________
Studiolla:

Joonas:

Katselen tuota kaunista miestä äänitys kopissa. No mitä vittua sä siinä naurat? Kyllä miehetkin on kauniita!
Olen ollut ihastunut Nikoon noin 2,5 vuotta. Kukaan muu paitsi minä ja Joel ei tiedä siitä. Koska menin kännissä avautumaan Joelille tunteistani Nikoon.

Mutta minä tiedän jo että Niko on hetero, koska hänellä on tyttöystävä Minna.

Joel:

Katselen tuota ajatuksiin vaipunutta pörröpääpönttöpäätä. Nikoa varmaankin katselee. Joonas on kerran tullut kännissä avautumaan minulle ihastumisestaan Nikoon.

-Mitäs kattelet? Kysyn tuolta pörröpäältä ja heitän häntä tyynyllä koska miks ei :D
-Mitävittua?! Joonas huutaa kun pelästyi tyynyä :D
-Nii että mitäs kattelet? Saan kysyttyä nauruni seasta.
-En mitään.. Saan vastaukseksi.
-Etpä. Olit varmaa naama liimattuna tuijottelemas Nikprlb... Sain sanottua ennenkuin tuo hattarapää peitti suuni tyynyllä.

Joonas:

Peitin juuri Joelin naaman tyynyllä ennen kuin hän kerkeisi sanomaan Nikon nimeä.
-Kuulin nimeni! Kuului erittäin huvittunut Nikon ääni äänityskopin ovelta.

-Joo siis toi yks tuijotti sun laulamista silmä tarkkana! Joel sanoi osoittaen minua.
Punastuin ja kaikki muut alkoivat nauraa lukuunottamatta minua...
_________________________
Sanoja: 113
Tää on mun eka kirja nii siks tää on nii paska :D
Saattaa tulla toinenki luku tänää 💅🏻

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now