Oon pahoillani edellis osasta älkää tappako mua :)
Joonas:
Herään...Jostain. Aivan hirvee päänsärky. Tunnen jonkun ihmisen hengityksen niskassani.. Mitäköhän on taas tultu tekemään.. Käännyn ja katsoin taakseni ja sieltä löytyi.. NIKO?! Mitävittua? Me ollaan.. Alasti.. Mitäköhän Minnakin sanoisi..
Niko:
Herään kotoa. Minun edessäni on joku... Blondi? Minna? Hetkinen.. Ei ole. Tämä on mies... Menee hetki ennen kuin tunnistan hänet Porkoksi. Alan halaamaan häntä toisella kädelläni. Tunnen pienen halauksen kädessäni takaisin. Vähän ajan päästä tajuan että olemme alasti... Toivottavasti oli.. Tiiätte kyllä mikä jos tehtiin jotain ✨mystistä✨.. Kappas. Niin olikin. Heitin sen sängyn alle, minähän sen kuitenkin siivoan.
-Huomenta" kuulen vierestäni söpön aamuäänen <3
-Huomenta sullekkin" sanon.
-Kauvanko oot ollu hereillä?" Tuo kysyy.
-En kauaa." Päädyn vastaamaan
-Muistaks mitä tehtiin yöllä :D" Tuo kysyy huvittuneena.
-Pystyn jo arvaamaan..Löysin käytettyjä asioita lattialta.." Sanon hieman huvittuneena
-Minna niin tappaa meijät." Joonas sanoo.
-Niin tappaa." Vastaan.
-Kaduttaako?" Tuo kysyy pienen hiljaisen hetken päästä.
-Ei oikeestaan. Sua?" Vastaan
-Ei mut jos pilaan teijän suhteen nii sit kyllä." Tuo vastaa hyvittuneena.
-No ei se haittaa jos sä sen pilaat :)" sanon.
-Eikö muka?" Tuo kysyy hämmentyneenä.
-Ei."
-Miks?" Tuo kysyy vielä enemmän hämmentyneenä
-En tiiä." Vastaan
Kävimme pitkän keskustelun.Timeskip siihen et Minna tulee kotiin:
Minna:
Tulin juuri vähän aikaa sitten kotiin. Olin pari päivää vanhemmillani Oulussa, mutta tulin tänään kotiin. Minulle tuli jo tylsää niin alan siivoamaan. Aloitan keittiöstä. Järjestelen kaapit, pyyhin pöydät, laitan tiskikoneen pälle (ensin Minna kyl täytti sen :D). Sitten siirryin olohuoneeseen. Tein siellä tarvittavat asiat ja menin siivoamaan vessaa. Kun vessa oli valmis, siirryin makuuhuoneeseen. Vaihdoin lakanat ja siivosin kaapit. Ei siinä mennyt kuin 2-3 tuntia kokonaisuudessaan. Menin hetkeksi sohvalle katsomaan netflixiä ja sitten aloin moppaamaan. Eteinen, keittiö, olohuone, makuuhuone jne...
Oon pahoillani ku nyt tulee tätä paksuu tekstii koko aja ku en osaa säätää fonttii koneel :D
Niko tuli juuri studiolta kotiin kun aloin moppaamaan makuuhuonettamme. Hän meni olohuoneeseen katsomaan telkkaria. Olin juuri siirtänyt sänkyä ja aloin moppaamaan sen alta ja sitten löysin jotain mitä en olisi halunnut löytää...
-NIKO VILHEM MOILANEN!'' Huusin olohuoneessa olevalle Nikolle.
-Joo?'' Tuo vastaa.
-TÄNNE. HETI.'' Huudan. Niko kävelee makuuhuoneeseen ja järkyttyy kun osoitan lattialla olevaa kortsua.
-PETIKSÄ MUA?!'' Huudan.
-Joo...'' Sain vaisun vastauksen.
-KUKA SE MUIJJA OLI?!'' Huudan tuolle. En saa vastausta.
-KUKA VITTU SE OLI?!'' Huudan uudestaan.
-Se..'' Niko sanoo.
-SE MITÄ?! Huudan
-Se.. Se ei ollu nainen..'' Sain vastaukseksi.
-MITÄVITTUA? MISTÄ SEN SAIT? KUKA SE OLI?!"
-Se oli.. Joonas.." Niko vastasi vaisusti.
-JUMALAUTA SÄ ET MEE LÄHELLEKKÄÄN SITÄ HOMOA. JOS SÄ KOSKET SIIHE PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN NIIN MÄ JÄTÄN SUT." Huusin.
-VITTU MÄ OLIN KÄNNISSÄ. JA ITSEASIASSA... MÄ KYLLÄ TYKKÄÄN SIITÄ ENEMMÄN KU SUSTA. MÄ EN OO VAAN ÄLYNNYT ETTÄ MÄ TYKKÄÄN SIITÄ. SOU, MÄ JÄTÄN SUT. EN TARTTE TOLLASTA IHMISTÄ MUN ELÄMÄÄN. MUUTENKIN MÄÄRÄILET MUA IHAN TARPEEKS. HYVÄSTI." Tuo huusi minulle ja lähti.
Niko:
Jätin juuri Minnan.. Se tuntui pahalta mutta taitaa olla ihan hyvä päätös. Lähdin kämpästämme.. Jonnekkin... Taidan mennä Porkolle
Nikon puhelimessa:
"Porkonen <3"
"PORKOO" 14.56
"Nikoo" 14.56
"Voinko tulla sun luo..." 14.57
"Tottakai. Kui?" 14.57
"Saatoin just jättää Minnan :D.." 14.58
"MIKS" 14.59
"Siihen on 2 syytä :D" 14.59
"Mua pelottaa mut kerro silti..."
"1. Se löys sen meijä kortsun... 2. en ois vrm jaksanu sitä hirvee pitkää enää :D" 15.00
"Faaak.. Enks mä sanonu et se kanttis laittaa se roskii..." 15.00
"Taisit sanoo mut unohin :D" 15.01
"Hyvä sä :D" 15.01
"Oon iha just siel" 15.02
"Juup" 15.02
"Minnanen <3"
"vaihdoit henkilön "Minnanen <3" nimeksi "Minna"
"Tuun hakee mun tavarat huomenna." 15.04
"Hyvä" 15.04
"Estit henkilön Minna"
Joonas:
Niko laittoi minulle juuri viestiä että olisi tulossa tänne. Miksi juuri tänne kun hän petti Minnaa kanssani? Perkele ku o sotkune kämppä. Pitäs siivota ja Niko on täällä hetkenä minä hyvänsä. Aloin tekemään pikasiivousta ja ovikello soi. Minulla oli kädessä huppari niin vein sen nopeasti takaisin kaappiin ja sitten avasin oven.
-Terveee!" Tuo sanoo iloisesti ja halaa minua.
-No terve." Sanon ja halaan takaisin. Hän irrottautuu halista ja tulee sisälle. Suljen oven ja menen sohvalle. Aika hyvin sain siivottua vaikka olikin pari minuuttia aikaa siivota. Tuo lyhyt mies tulee nyt eteisestä minun viereeni istumaan. Tottakai alan nojaamaan häneen.
-Harmittaako?" kysyn tuolta.
-Ei oikeestaa." Saan vastaukseksi.
-Miten?" Kysyn.
-En tiiä.."
-Okei?"
__________________
Sanoja: 689
Olkaa ylpeit mä opin säätää tota fonttii koneel :D
BINABASA MO ANG
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanfictionJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))