Nikon kyrpä || 22

83 2 2
                                    

-Joulukalenteri luukku 3<3-
-9.7.2019 perjantai, klo 17.30-
-Joonas-

!!MÄ EN VASTAA KENENKÄÄN TERAPIAKULUISTA TAI MAHDOLLISISTA KUOLEMISTA!!

Olen kävelemässä studiolta kotiimme. Viestittelen Nikon kanssa siinä samalla, nimittäin hän jäi kotiin kun tuo oli kipeä. Ihan vähän ennenkuin pääsen asunnollemme, meinaan suojatien kohdalla jäädä auton alle mutta en sentään. Taisi kuski olla kännissä tai jotain kun noin huonosti ajoi. Näytin tuolle keskisormea ja kävelin B-rapun ovesta sisään ja kävelin raput ylös 48-kerrokseen nimittäin joku oli kaatanut rikkihappoa hissiimme.
Mitä ylemmäs pääsen kerroksia pääsen, sitä kovemmin ja tarkemmin kuulen huokailuja, jotka kuulostaa ihan Nikon huokailuille. Ajattelin ensiksi että tuo on runkkaamassa itseään koska en tiedä, mutta heti kun pääsen ovestamme sisälle, näen erikoisen näyn:

Heti ensimmäinen asia mitä näen on alaston Niko ja Rommi hänen edessään. Lähemmäs päästyäni näen että Nikon kyrpä on Rommin perseen sisällä ja Rommi näyttää nauttivan-
Jostain syystä päätän itsekin riisuuntua (miten toi kirjotetaan) ja sitten nostin Nikon kontalteen ja työnnyin tuon sisään varoittamatta ja ilman liukkaria..
"AHMNGG..." tuo voihkaisee ja alkaa huokailemaan vain enemmän ja enemmän. Tuo vetäytyy Rommin sisältä ulos ja myös ottaa minut sisältään pois. Tuo ottaa pilvilinnoissa seikkailevan Rommin käteensä ja työntää minut tuon sisälle. Sen jälkeen tuo itse työntyy minun sisälleni.

-

Herään.

Käyn omituisen uneni läpi ja alan nauramaan, jonka johdosta Niko tulee makuuhuoneeseen. "Mikäs nyt noin hauskaa on?" Niko kysyy oven raosta itsekin huvittueena kun päättääkin tulla viereeni makaamaan. Taino oikeastaan päälleni. "Niih.. Eheh.. Mhä näin jotai vithun outhoo untha.." Kerkeän sanomaan ennenkuin repeän nauramaan.

-Sittenkun Joonas on rauhottunut-

"Niin jokoko sää voit selittää?" Niko kysyy minulta ja pussaa minua poskelle.

"Joo. Eli, näin jotain unta missä olin kävelemäs studiolta kotiin yksin samalla ku viestittelin sun kaa, Sä olit siis kipee. No olin sit ylittämäs tota suojatietä ja mun päältä meinas ajaa joku bemari kai jota ajo joku kännine tyyppi. Selvisin kuitenki ja sit näytin sille vaan keskaa ja lähin kävelee rappusia ylös semmosseet 48-kerrosta koska joku oli kaatanu meijän hissiin rikkihappoa. Noh mitä korkeemmalle pääsin, sitä selvemmin kuulin huokailuja jotka kuulosti sun huokailuilta. Tulin sitten meijän ulko-ovelle joka oli pinkki ja siinä oli jotai valkosta mönjää kans. Avasin sen oven ja sit eka asia mitä näin oli se et sä panet Rommia tossa eteisen lattialla täys alasti ja Rommi vaa huokailee sun eessä sellasel kissaäänellä. No sain jonku aivopierun tai jotai nii taisin iha saksilla leikata mun vaatteet irti. Siite mä laitoin sut kontaltee ja panin sua vähä aikaa kunnes vetäydyit musta ja Rommista ulos ja sit sä työnsit mut rommin sisälle ja sit sä viel työnnyit mun sisälle."
Selitän hienon uneni Nikolle. "Ei hemmetti mikä kolmenkimppa tarina taas! Siis kukakohan noita sun unia keksii?" Niko kysyy melkein tukehtuen nauruunsa. "Samaa mäkin mietin"

____________
Sanat: 422
Mistäköhän mä nää mun ideat keksin..


Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoDove le storie prendono vita. Scoprilo ora