Älkää pls käyttäkö noit nimii viime luvusta 🥲
_________________________Tommi:
Herään... Joskus yöllä joihinkin ääniin ja vessahätään. En tiedä mistä ne tuli. Ulkoota tulee sellaista ääntä kuin siellä tuulisi. Pian vessahätä oli niin kova että piti päästä vessaan. (:D). Kävin vessassa tekemässä tarvittavat asiat ja menen sänkyyn. 2,5 sekunttia sen jälkeen kun olin päässyt sänkyyn, kuulin että auto käynnistyy ja lähtee. Senhän kuulen kuitenkin joka yö koska naapurini lähtevät näihin aikoihin yöstä töihin. En kyllä ymmärrä miksi pitää lähteä kolmelta aamusta töihin. No jaa. Taidanpa tästä alkaa nukkumaan. Gn.
TimeSkip aamuun:
Tommi:
Herään tuohon vituttavaan ääneen: herätyssaatanaan. (:D). Katson puhelimeni näyttöä ja nään muutaman ilmoituksen. Suurin osa on Instagramista koska fanit toden näköisesti onnittelevat minua koska minulla on tänään synttärit. WhatsAppistakin on tullut... Vähän yli 20 viestiä. Selaan ne kaikki läpi ja kiittelen. Pian minun täytyykin alkaa nousemaan koska pitää valmistautua treeneihin. Ne taisivat olla kympiltä ja kello on nyt melkein kahdenksan. Pari tuntia aikaa ennen lähtöä. Nousen sängystä ja suuntaan kohti keittiötäni koska haluan aamupalaa. Kävelen keittiööni josta näkee suoraan olohuoneeseeni. Huomaan sohvalla jotakin erilaista.. Siinä on lahja! Naurahdan vähän koska se on paketoitu My Little Pony paperiin. Niin Niko-Joonasmaista :D. Otan kuvan paketistani nopeaa. Avaan lahjani ja sieltä paljastuu pinkki nalle!I H A N A! Nallen kädessä oli kori jossa oli kaljaa ja Pipsa-Possu lahjakassi. Lahjakassin sisällä olivat vielä mustat släbärit jotka olivat juuri sopivat. Näin lappusen nallessa ennen kuin avasin sen. Katsoin nyt vasta lappua ja siellä luki isolla, mutta Porkon käsialalla: "HYVÄÄ KESÄJOULUA TOMMILLE RAKKAUDELLA: JIKO <3". Jiko? Mitäs vittua? Äijät yhes :D?. Ei voi tietää. En kyllä ihmettelisi jos olisivat. Toivon myös salaa että he olisivat. Hetken päästä päätin laittaa kuvan nallesta bändin ryhmään.
Tommin puhelimessa:
"Viis vanhusta ja ale"
Minä: "Kuva" 8.01
Minä: "Kiitti Niko ja Porko :D" 8.01Phorkon Jo..: "Olehuva!" 8.01
Phorkon Jo..: "Myönnän et meinattii unohtaa.." 8.02Minä: "Miten helvetissä sä oot jo hereillä? Ja kiitos ja unohin melkei itekki nii ei haittaa!" 8.02
Phorkon Jo..: ":D" 8.03
Upea keskustelu taas. Mutta nyt, aamupalaa ja suihkuun. (Mä en ymmärrä ihmisii ketä käy aamusin suihkussa mut Tommi nyt sit käy :D)
Laitoin kahvinkeittimen päälle ja leivät paahtimeen ja lähdin suihkuun. Suihkussa ei mennyt kuin 10 minuuttia. Käyn pukemassa ja menen ottamaan kahvia ja teen leivät loppuun. Istun pöydän ääreen ja alan syömään. Katson samalla puhelimestani somet läpi. Aika meni tosiaan todella nopeaa niin mun pitää pian pitää alkaakkin lähtemään. Sammutan valot ja lähden studiolle.Joonas:
Herään aamulla noin 7.59. Ennen Nikoa, joka on aika harvinaista. Pian huomaan että meidän molempien puhelimiin tulee viestit samaan aikaan. Jaa, varmaan bändin ryhmästä. Tommi laittanut kuvan meidän lahjastamme. Jes! Hän tykkäsi niistä. Juttelin vähän aikaa Tommin kanssa. Meidän herätys soi vasta tunnin päästä niin minähän voin yllättää Nikon! Niko makaa puoliksi päälläni joka on mukavaa mutta minun täytyy päästä pois. Kun olin päässyt pois, nappasin Nikosta kuvan koska hän näyttää aika helvetin söpölle. Laitan hupparin ja shortsit ja lähden tekemään aamupalaa. Laitan leipiä paahtimeen ja paistan kananmunia ja pekonia. Siivoan vähän koska tässä on tullut taas vähän sotkettua. Saan kämppäni niin järjestykseen että se on varmaan ensimmäistä kertaa tämän näköinen. Pian kananmunat ja pekoni on valmista, laitan ne lautaselle ja pöytään. Pian tämä onkin valmista ja olen ylpeä tästä. Ja herätyskellokin voi vasta 20min päästä. Mur. Pitäiskö jo herättää Niko? TOTTA HELVETISSÄ! Menen huoneeseemme ja menen Nikon viereen.
ESTÁS LEYENDO
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
FanficJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))