kurkku || 21

61 6 0
                                    

-Joulukalenteri luukku 1<3-
-9.7.2019 Perjantai klo. 15-
-Joonas-

Herään minun ja Nikon yhteisestä sängystä Rommi seuranani. Tuo nukkuu söpösti vasemman käteni päällä. Miten helvetissä pääsen tästä asennosta nyt sitten pois? Olen siis keskellä sänkyä, melkein meritähti asennossa mahalteen, mutta käytän vasenta kättäni tyynynä.
Noin viisi minuuttia mietittyäni miten pääsen tästä pois herättämättä kattia nimittäin siitä ei yleensä hyvä heilu, mutta onnekseni Niko tulee juuri makuuhuoneeseen.

"Huomenta" Mumisen ilmoittaakseni, että olen hereillä. "Hui saatana! Heh.. Huomenta rakas. Kauan oot ollu hereillä?" Tuo kysyy laittaen vaatteita päälleen. Taisi käydä suihkussa. "Jonku viis minaa. Siitä asti miettiny et miten saan tän pikkusaatanan mun käden päältä" Selostan käheällä äänellä nyökäten Rommia kohti. "Hehe. Jos mä puen loppuu ja houkuttelen sen sit pois? Voin tehä sulle vaikka aamupalaa, et oo syöny melkee mitää viimisen 24h aikana ku oot vaa nukkunu nii käviskö?" Niko kysyy huolehtien. "Juu sopii." Mumisen vastaukseksi. En ole aikaisemmin ajatellut asiaa mutta nytkun ei ole lähemmäs päivään syönyt muuta kuin yhden tai pari sipsin palaa niin on aika helvetinmoinen nälkä.

Yhtäkkiä kuulen jääkaapin aukeavan, ja tunnen Rommin hyppäävän käden päältäni keittiöön ihan vitun nopeaa. "PERKELE!" Huudahdan käheällä äänelläni kun tuo onnistui raapaisemaan minua varpaillaan. Niko vain alkoi nauramaan keittiössä. Vittuunnuin tästä ja aloin suunnittelemaan kosto suunnitelmaa koska miksi ei?
"Sun aamupalas ois valmis!" Niko huutaa keittiöstä juuri sopivalla hetkellä, nimittäin kostosuunnitelmani on juuri valmis. "Ihan hetki!" Huudahdan -hiljaisesti- ja alan vetämään jotain vaatteita päälleni mitä lattialta nyt satun löytämään käteeni.

-

Kävelen keittiöön ja siellä näen Nikon tiskaamassa astioita. Istahdan pöytään ja alan mutustamaan leipääni katsellen Nikon puuhia. "No sinä vitun kakara et tule syömään mun kurkkujani" Lässytän Rommille joka tulee kerjäämään leivältä tippunutta kurkkuani. "Mjaaauu.." Tuo marisee. "Vitun idiootti ku nää et ees tykkää kurkusta nii miks ees kerjäät sitä." jatkan Rommille lässyttämistä samalla kun yritän napata kurkkua lautaaseltani. "Haha hidas" Vittuilen Rommille ja nappaan palan kurkusta. Rommi vain tuhahtaa ja pomppaa pois pöydältä lähtien puuhaamaan omia juttujaan.

"Kiitos rakas, oli ihan hyvää että voisin ottaa jopa uusiksikin." Vittuilen Nikolle joka vain naurahtaa. "Hyvä että oli hyvää." Tuo sanoo lempeästi ja pussaa minua poskelle. Minä vain hymähdän tuolle ja otan tuon haliin, ja tästä se kosto läheekin:

Heti kun olen halaamassa tuota ja tuo halaa takaisin, siirrän toisen käteni tuon kyrvälle. "Nyt jos teet pienenki eleen eteenpäin niin saat kärsii siitä lopun elämääs" Niko sähisee kuitenkin huvittuneena hampaiden välistä. "Mietin asiaa." sanon kuin en olisi tietoinenkaan asiasta, samalla kun sujautan käteni hänen boksereihinsa. Runkkaan Nikon kyrpää siihen asti että se alkaa stondaamaan ja sitten lähden haukotellen pakoon. "Mjääh taidan mennä nukkumaan.." Sanon haukotellen matkallani kohti makkaria. "Perkele saatana" Kuulen Nikon kiroavan. Mitäs itse nauroit?

Heti makuuhuoneeseen päästyäni suorastaan revin päälys vaatteeni pois päältäni kuitenkin jättäen bokserit päälleni, ja kömmin aluslakanan ja pussilakanan väliin.
Ihan muutama sekuntti ennenkuin nukahdan, kuulen jostain päästä kämppäämme sellaisen mukavan "aaahmngg" huokaisun jolle alan räkättämään kuin lokki, mutta nukahdan samaan aikaan kuin räkätin. Outoa.

_____
Sanat: 469

Mitä helvettiä nyt jo joulukuu?
btw menkää seurailee tiktokis ja igs porkokauppias666, ilmottelen siel välil jtn kirjoihin liittyvää :)!

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now