Vitun homo petiksä mua || 12

88 4 0
                                    

10.1.2017, maanantai klo. 22.39

Niko:

Odotan että Joonas tulisi. Hän ilmoitti noin 25min sitten että on tulossa. Ilmeisesti tulee kävellen koska ei hänellä näin pitkään normaalisti menisi. Pian kuulen puhelimeni soivan. Näen että Joonas soittaa. Toivottavasti ei ole sattunut mitään.
"Joo?"
"Öhh.. Se oli.. Se on 1974."
"Toimiko?"
"Hyvä"
"Juu, moii."
Okei. Porko vain unohtanut oven salasanan. Heh. Kuulostaapa tyhmältä. "Oven salasanan", outoa. Pian kuulenkin kuinka ovikelloni pirahtaa. Joonas tuli!
-Terseeee!" Tervehdin tuota ihanaa pörröpäätä.
-Mitä homo?" Tuo kysyy minulta ja halaa minua.
-Eipä täs vielkää mitään. Kuis sillä toisella homolla?" Kysyn tuolta.
-Noh..Kävelin sille yhelle aika söp.. Eiku kivalle homolle ja nyt oon tääl." Tuo selittää hieman nolona.
-Wait a minute... Söpö?" Kysyn hämmentyneenä.
-Sanoin vahingossa.." Joonas selitti. En uskonut häneen hetkeäkään mutta en kuitenkaan muistaisi sitä.
-Okei." Sanon kun alamme kävelemään.
-Haluuks bissen?" Kysyn hetkeen päästä.
-Joo voisin ottaaa." Tuo vastaa minulle.
-Haen." Vastaan tuolle.

TimeSkip aamuun:

Joonas:

Herään Nikon vierestä. Kello on nyt noin 9. Niko ei ole vielä herännyt. Ihmeellistä. Tänään meillä olisi vapaapäivä taas treeneistä koska Olli ja Tommi lähtisivät Ouluun. Heillä olisi siellä jotain tekemistä. Minun ymmärtääkseni he menevät auttamaan Mikaelia (Ollin paras kaveri koska miks ei :D) muutossa. Alan halaamaan Nikoa sivuttain. Pian (1h pääst :'D) hämmennyksekseni kuulen kuinka ovi avataan. Alan herättelemään Nikoa.
-Niko! Ulko-ovi just avattiin!"
-Mmmhitä?" Tuo mumisi koska oli juuri herännyt.
-Niin että sinun asuntosi ulko-ovi juuri avattiin ja täällä on ny joku." Selitin tuolle selko-Suomella.
-Mitä helvettiä?!" Tuo sanoo ja nousee sängystä tutkimaan ketä täällä on. Minä päätän mennä perässä.
-Adettee!" Kuulen Nikon huutavan.
-No mitä muru!" Kuulen Adeten huutavan. Hyi.
-Eipä täs mitää. Miks tulit jo tänään?" Kuulen Nikon sanovan.
-Sienna sairastu jo pari pv sitten ja käski mua lähtemään ettei tartuta mua. Halusin yllättää!" Adette sanoo Nikolle.
-Okei. Hyvä ettet sairastunu." Niko sanoo Adetelleen. Niko ja Adette ovat keittiössä ja minä keittiön ulkopuolella. Päätän mennä takaisin sänkyyn.
Olen ollut vähän aikaa Nikon ja Adeten sängyssä. Pian kuulen askeleita ja ovi avataan.
-Mitä toi tekee täällä?! Ja miks se on meijän sängyssä?!" Adette huutaa Nikolleen.
-Oli meil yötä? Mitä sitten? Saanhan mäkin ottaa kavereita meille yöks jos sääki. Sullaha on täällä aina joku Aleksandra tai Johanna." Niko sanoo. Onhan tuo totta. Kyllä molemmat saa ottaa kavereita yöksi ja vaikka nukkua samassa sängyssä.
-Vitun homo petiksä mua?!" Adette huutaa Nikolle.
-En vittu pettäny!" Niko huutaa Adetelle.
-Niko ei pettäny sua." Liityn keskusteluun.
-Varma?" Adette sanoo molemmille meille.
-Varma." Sanoimme Nikon kanssa samaan aikaan.
-Kyllä mä ehkä teitä uskon." Adette sanoo.
-Oikeesti usko. Oon Joonaksen kanssa vaan ihan tosi läheinen. Ei meillä ole muuta kuin bromance. Niinkuin oot saatannu huomata." Niko selostaa ja lopuksi katsoo minua. Hymyilen ja nyökkään.

Niin... Vain bromance..

__________
Sanat: 444
Sry lyhyt luku :/

Mun on nyt ihan pakko kertoo tää :')
Meil on siis äikästä läksynä et piti keksii tarina pääsiäispupusta. Ja minähän luovana ääliönä kirjoitin näin:

Olipa kerran pupu. Hän oli pääsiäispupu. Eräänä päivänä pupu joka on vittu pupu pääsiäinen eiku pääsiäispupu perkele. Hän oli paikassa nimeltä MeemiTalo (:')) piilottamassa pupun paskaa. Eiku... Suklaamunia :D
Sitten kun hän oli lähtemässä MemeHousesta hän kohtasi pukkiRillajoulun (:')). Hän ihmetteli suuresti näkemäänsä. Hän kysyi pukilta kysymyksen. "Miksi olet täällä? Nyt on pääsiäinen?" "Olin piilottamassa pukin paskaa tämme" pukki vastasi. "Mystistä" sanoi pupu, ja jatkoi matkaansa. Hän oli matkalla Karkkilaan. Karkkilassa hän piilotti munat ongelmitta.

LOPPU

Noi virheet oli sit tahallisii :D
MUT AIKA VITUN UPEAA



Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now