Joonas? || 14

80 1 0
                                    

1.7.2019 torstai klo. 15.30 :DD

Niko:

Olemme tänään menossa hakemaan meidän kissaamme! Tai no.. Rommia.. Ei siis sitä juomaa vaan kissaa. Kissa. Valkonen? Ämmärrätkö? Et. Hyvä. En mäkään.
Menemme siis hakemaan Rommia neljältä. Enään puolituntiaaAaaAaaAaAAaAaAaaAaAaa!
-Joonas?" Kysyn tuolta blondilta mieheltä vieressäni. Hän taitaa nukkua.
-Mhmmm?" Kuulen hetken päästä hiljaisen vastauksen.
-Nukuksä?" Kysyn.
-Enhh..." Tuo väittää vastaan, en kuitenkaan uskonut koska tuo on tuhissut varmaan viimeiset 2h.
-Juujuu"
-En nuku.. Kato vaikka" Tuo väittää ja näyttää silmiään jotka on puoli kiinni koska juuri nukkui.
-Ootko ihan väsy?" Lässytän tuolle.
-Jhoo..." Tuo vastaa ja kaivautuu vielä enenmmän peiton alle minun viereeni.
-Kuules... Meijän pitäs käydä hakeen Rom.." Kerkeän sanomaan ennen kuin tuo jo innostuu.
-ROMMIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!" Tuo huutaa ja silmät aukeavat sekunnissa ja näyttää myöskin siltä että hän ei olisi juuri nukkunut tai häntä ei edes väsyttäisi.. Todellisuudessa häntä kyllä väsyttää mutta ei voi mitään.. Ei jumalauta... Nyt tuo yksi hyppii ympäri kämppää huutaen Rommin nimeä :D Tuo jätkä näyttää iha balettitanssialta.. Mekko vain puuttuu :D
-Enkös mä ollukkaa se ketä on innoissaan?" Kysyn tuolta huvittuneena.
-Oot." Tuo väittää.
-Ei kyllä ihan näytä siltä, säähä täällä hypit ympäri kämppää innostuneena :D"
-Nojoo... MENNÄÄN JO!!!!!" Tuo huutaa.
-No mennääs neiti balleriina."
-Mitävittua?" Tuo kysäisee.
-Näytit äske ballerinalt ku hypit ympäri kämppää.. Mekko vaa puuttu... Se näyttäs kyl aika hyvält sun päällä :DD" Sanoin tuolle hieman virnistäen. Tuo vaan katsoo minua hölmistyneenä.

TimeSkip siihe et Rommitsku o haettu:
Btw aik upee nimi Rommil :DD

Joonas:

Olemme olleet nyt Nikon ja Rommin kanssa vähän aikaa kotona. Rommin on tutustunut uuteen kotiinsa ja olemme nyt hieroneet ystävyyttä Rommin kanssa. Siis minä ja Rommi, ei Niko... Rommi piti jo alussa Nikosta. Heti kun olimme saaneet Rommin edes samaan huoneeseen, se meni suoraan Nikon luo. Menihän siinä aikaa että se tuli minun luokseni. Se jotenkin vierastaa minua mutta en anna sen haitata. Onhan se tottakai Nikon kissa, mutta osittain minunkin. Enimmäkseen Nikon koska idea oli hänen. Asiasta kukkaperunaan.. Eiku siis kukkaruukkuun, Aleksi... Hänestä ei ole kuulunut mitään viikkoon. Toivottavasti hän on kunnossa, nimittäin ei ole ollenkaan Aleksin tapaista olla viikkoa ilmoittamatta itsestään...

Aleksi:

Se mikä tapahtui.. Siitä on nyt viikko... Olen nyt viikon ollut yksin kotona ja itkenyt. Ystäväni Milla on hakenut Rillan hoitoon, koska en minä tässä kunnossa sitä voi hoitaa. Jääkaappi on tällä hetkellä erittäin tyhjä -niinkuin se oli jo kaksiviikkoa takaperinkin-. Ajattelin tänään aikaisemmin ryhdistäytyä, ja käydä kaupassa, nimittäin alkaa olla jo aika kova nälkä kun ei ole syönyt viikkoon mitään, mutta ei. En vain kykene siihen. Liian vaikeaa.
En ole koskenutkaan puhelimeeni viime torstain tai mikälie keskiviikon jälkeen. Pitäisi varmaan. Päätin alkaa etsimään puhelintani, joka löytyikin jostainsyystä pyykinpesukoneesta, varmaan kännissä olen laittanut sen sinne nimittäin jostain kaapinpohjalta löysin muutaman kaljan. Pian laitoin kuitenkin puhelimeni laturiin.
Hetken päästä kun akkua oli tullut tarpeeksi, katsoin viestit,

358 viestiä bändin ryhmästä
48 soittoa ja 70 viestiä Joelilta
30 soittoa ja 46 viestiä Joonakselta
29 soittoa ja 59 viestiä Ollilta
27 soittoa ja 49 viestiä Tommilta
30 soittoa ja 69 viestiä Nikolta... Voi niitä raukkoja.. Varmasti huolissaan..

"Viis vanhusta ja ale"

-Moi kaikki! Mä olen hengissä kyllä, tää viikko
on ollu vähän vaikeempi mulle itelle... Mä olen
tällä hetkellä ihan ok, mutta en siltikään...
Yritän raahata itteni ens viikoks treeneille ja jos
en vain pysty, niin toivon että te ymmärrätte :)"

16.48

Jojeliina <3:
-THANK GOD SÄ OOT KUNNOSSA
MINÄ JA ME OLLAAN OLTU IHAN HELVETIN HUOLISSAMME
16.50

Bob <3:
Vittu kiitos että sä oot hengissä!
16.51

Henrikki <3:
JJFVO<LJNDVÖ<LDMBJK <C
LITTLEMAN ON HENGISSÄ
KIITOSSAATANA
16.51

-Joonas rauhotu :D

Henrikki <3:
EI PYSTY

Bob <3:
Joo et näköjään...
Siis tää äijä hyppii ympäri kämppäänsä
Hyvä ettei Rommi jääny alle
16.52

-Wait.. Kuka on Rommi?
16.52

Bob <3:
Ainii sähä et tiennykkää!
Meillä on nykyään kissa!
Sen nimi on siis Rommi :D
16.53

-Shelvä
16.54

Tommi ja Olli liitti keskusteluun myöhemmin.
_______
Sanat: 656

Joo o, Rommi is in a story!
Sovitaanko että Porko ja Niko ei oo paljastanu suhdettaa viel muille jäsenille :D
Ja sry et ei oo tullu taas vähää aikaa :D

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoWhere stories live. Discover now