Millon sä kerrot sille? || 24

64 7 0
                                    

-Joulukalenteri luukku 4<3-
-7.9.2019 perjantai, klo. 19.00-
-Olli-

"Jooh, mun pitäs varmaa lähtee ku Rilla pitäs varmaa ruokkii ja käyttää ulkona." Aleksi ilmoittaa hetken keskustelujen jälkeen. "Juu, kiva kun autoit!" Joel huikkaa Aleksille joka lähti jo eteiseen. "Juu, eipä mittää. Moikka!" Aleksi vielä huikkaa. "Moikka!" Huudahdamme Joelin kanssa samaan aika ja alamme nauramaan. Joo, aika ala-aste meininkiä mut ei voi mitää.

"Millon sä kerrot sille?" Kysyn heti Joelilta kun ulko-ovi menee kiinni. "Öäöh... En mä tiedä.." Joel vastaa kuulostaen tuskaiselta ja hieroen otsaansa. "Hei kyl sä viel pystyt kertoo sille. Tai sit mä teen sen." Rohkaisen tuota vanhempaa miestä. "Hhh... Mä uskon et se sai jotai vihii tost mitä tehtiin ennenku sä tulit.." Joel selittää punastuen, jolloin päässäni välähtää:
"kävitteks te molemmat runkkaa siel vessas sillonku olitte tääl?" Kysyn huvittuneena. "Eei ollenkaan.." Joel vastaa itsekin huvittuneena ja alamme nauramaan

-TimeSkip huomiseen-
-lauantai 8.9.2019 klo. 19.15-
-Joonas-

"NIKOOOOoOOoOOO!" Huudan jo hieman parantuneemmalla äänelläni rakkaalle poikaystävälleni. "JoOoOONAaAAAS!" Tuo vastaa minulle jostain päin kämppäämme, varmaan olohuoneesta. "MUL ON TyYYYYYyYYYLSÄäÄÄÄÄääÄÄääÄ" Valitan tuolle. Pian huomaankin makarin oven avautuvan ja Niko hipsii ovesta sisään. Tuo tulee sängylle makaamaan kanssani ja laittaa käden otsalleni. "Sul ei tunnu olevan kuumetta, millane olo sul on?" Tuo kysyy painaen päänsä minun rintakehälleni. "Ihan hyvä, ei oo kylmä ja kurkkuunkaan ei ihmeellisemmin satu." Luettelen kaikki menneet ongelmani. "No mentäiskö vaikka kävelylle? Voitas käydä vaik kaupas kattoo jotai herkkuu ja vaik viinii ja sit pidettäis sellane leffailta?" Niko ehdottaa samalla kun alkaa piirtelemään kylkeeni jotain. "Joooo" Sanon innostuneena. "Millon mennään??" Lisään heti perään. "Mennään vaikka heti. Sun vaan pitää pukee." Niko naurahtaa ja nousee päältäni. Hyppään heti sängystä pois ja alan etsimään vaatteita, joiksi valikoitui Nikon musta huppari ja jotkut minun college housut.

"Mennää jo!" Hoputan Nikoa eteisestä kun tuo jäi sammuttelemaan valoja. "Joo joo koko ajan, rauhotu!" Niko naurahtaa kävellen eteiseen. "Tyyppi hei mä oon maannu ikuisuuden tuolla värittömässä makkarissa ilman tekemistä nukkuen kipeenä liian kauan nii jos mulla on kerranki mahollisuus päästä ulos nii minähän otan sen tilaisuuden vastaan, mieluiten ilman hidastuksia." Selostan Nikolle hienon mutta lyhyen romaanini avatessani ulko-oven. "Ja sen hidastuksen nimi tais olla joku Niko toi jotain..." Lisään vielä romaaniini pussaten tuota söpöläistä huulille. (MMMM KATO NOI HUULET, PAREMMAT MITÄ LUULET jnejne...) "No jaa, pitäskö tolle värittömälle makkarille sit tehä vaikka jotain? Esim sisustaa tai vaikka maalata joku seinä?" Niko ehdottaa huvittuneena valituksen- romaanini jälkeen. "En tiiä mut se ei ainakaa tapahdu tänään."
______
Sanat: 388
julkasen tän vielä ennenku alotan "joulukalenterin" julkasemisen uusiks et tehtävien lukujen määrä tasaantuu:D

Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || JikoOnde histórias criam vida. Descubra agora